Fant80 Skrevet 21. april 2023 #721 Skrevet 21. april 2023 3 minutter siden, Frøkenfryden said: Ser ut som hun har landet på å ha den på? Reklamen altså. Så skuffende. Det går jo ikke overens med holdningene og verdiene hun presenteres ellers. Forstår fristelsen men det kræsjer virkelig med snapkontoen etter min mening. Usikker på om jeg følger videre da. PS: lurer på om jeg mellom pasienttimene mine på jobb, skal ta med en plakat og sprade rundt og reklamere litt for slankekaffe på venterommet… blir jo litt det samme.. Nå begynner jo bank kontoen å fylles da. Mer med piffen,og gleden over å ha masse penger etc. Dette er jo riking lære 101. Mye vil ha mer. Tenker disse holdningene vannes gradvis ut,i likhet med mange andre som har startet smått,men etterhvert blitt relativt store. 4 2
hufsaaaaa Skrevet 21. april 2023 #722 Skrevet 21. april 2023 Bibbi_ skrev (3 timer siden): Ser jo på YM at hun ligger på rundt 3-5000 kroner hver dag. Det blir jo over 100.000 i mnd... Det må vel skattes av?
Bibbi_ Skrevet 21. april 2023 #723 Skrevet 21. april 2023 hufsaaaaa skrev (27 minutter siden): Det må vel skattes av? Ja det må det jo. Uansett en veldig månedslønn. Og i tillegg penger du ikke trenger å løfte en finger for at de skal trille inn på kontoen .
Despicable Me Skrevet 21. april 2023 #724 Skrevet 21. april 2023 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Ser ut som hun har landet på å ha den på? Reklamen altså. Så skuffende. Det går jo ikke overens med holdningene og verdiene hun presenteres ellers. Forstår fristelsen men det kræsjer virkelig med snapkontoen etter min mening. Usikker på om jeg følger videre da. PS: lurer på om jeg mellom pasienttimene mine på jobb, skal ta med en plakat og sprade rundt og reklamere litt for slankekaffe på venterommet… blir jo litt det samme.. Hun sa hun ikke kunne si nei til så mye penger. Kontoen hennes består jo nesten kun av reklame. 3
Hjertestein Skrevet 22. april 2023 #725 Skrevet 22. april 2023 Despicable Me skrev (10 timer siden): Hun sa hun ikke kunne si nei til så mye penger. Kontoen hennes består jo nesten kun av reklame. Så hun har bestemt seg for å fortsette med reklamen? Det hadde jeg faktisk ikke trodd. Men mye vil ha mer og det er jo bare enda et bevis på at penger er viktigst. 3 2
skruf Skrevet 22. april 2023 #726 Skrevet 22. april 2023 Har nettopp sett gjennom storyen hennes nå, og det var ikke noe Ads in story nå i allefall..
1789 Skrevet 22. april 2023 #727 Skrevet 22. april 2023 skruf skrev (49 minutter siden): Har nettopp sett gjennom storyen hennes nå, og det var ikke noe Ads in story nå i allefall.. Dukker fortsatt opp det hos meg.
skruf Skrevet 22. april 2023 #728 Skrevet 22. april 2023 1789 skrev (1 time siden): Dukker fortsatt opp det hos meg. Så rart, var ingen reklameavbrudd da jeg så igjennom hele storyen hennes tidligere i dag
Bibbi_ Skrevet 22. april 2023 #729 Skrevet 22. april 2023 Får reklame mellom storyene hennes i dag jeg også.
Bibbi_ Skrevet 22. april 2023 #731 Skrevet 22. april 2023 Å reklamen fortsetter nok. Penga rår. Da er ikke det man står for og prater så høyt om så viktig lenger.... 2
Sharp75! Skrevet 22. april 2023 #732 Skrevet 22. april 2023 Jeg har bare fått 1 reklamesnutt på alt hun har lagt ut i dag. Merkelig 🤔 må være noe med snapchat, siden det er ulikt hos alle
Ugresset Skrevet 22. april 2023 #733 Skrevet 22. april 2023 (endret) Hun har skrudd av reklamen nå når jeg sjekket. Men har et samarbeid og det er jo helt vanlig. ... Og nå har hun skrudd reklamen på igjen.... Nå får hun sørenmeg bestemme seg! Det har vært gøy å følge med på prøveprosjektet, men nå oppdaterer hun ikke noe på det og det vil ikke forundre meg at jo mer hun får inn, jo mindre hører vi om det. Til slutt ingenting. Altså.. jeg forstår at influensere må tjene penger. Men jeg synes det er urettferdig av snapchat å gjøre det på denne måten. Hvorfor skal NOEN influensere få disse reklamene helt gratis...? Mens andre som jeg kanskje heller vil "gi mine klikk på" ikke får den muligheten... Ja, så er de ikke like store eller like profilerte enda, men likevel, det er urettferdig 🤬 Endret 23. april 2023 av Ugresset Først reklame av, så reklame på 3
Bibbi_ Skrevet 22. april 2023 #734 Skrevet 22. april 2023 Ugresset skrev (1 time siden): Hun har skrudd av reklamen nå når jeg sjekket. Men har et samarbeid og det er jo helt vanlig. Det har vært gøy å følge med på prøveprosjektet, men nå oppdaterer hun ikke noe på det og det vil ikke forundre meg at jo mer hun får inn, jo mindre hører vi om det. Til slutt ingenting. Altså.. jeg forstår at influensere må tjene penger. Men jeg synes det er urettferdig av snapchat å gjøre det på denne måten. Hvorfor skal NOEN influensere få disse reklamene helt gratis...? Mens andre som jeg kanskje heller vil "gi mine klikk på" ikke får den muligheten... Ja, så er de ikke like store eller like profilerte enda, men likevel, det er urettferdig 🤬 På min snapchat får jeg fremdeles opp reklame mellom story. Så hun har ikke skrudd den av.
Ugresset Skrevet 23. april 2023 #735 Skrevet 23. april 2023 Bibbi_ skrev (2 timer siden): På min snapchat får jeg fremdeles opp reklame mellom story. Så hun har ikke skrudd den av. Det stemmer det, den er på igjen nå, nå er reklamen tilbake.... 1
Tøvftta Skrevet 23. april 2023 #736 Skrevet 23. april 2023 Jeg rapporterte snappen som spam og gjorde den skjult. Kommer ikke til å sponse det dobbeltmoralske mennesket der lenger. @Yummymummy_snap Blir det reklame videre eller slår du den av? Er pengene verdt at flere følgere mister respekten for deg? 1 4
Bibbi_ Skrevet 23. april 2023 #737 Skrevet 23. april 2023 Tøvftta skrev (3 minutter siden): Jeg rapporterte snappen som spam og gjorde den skjult. Kommer ikke til å sponse det dobbeltmoralske mennesket der lenger. @Yummymummy_snap Blir det reklame videre eller slår du den av? Er pengene verdt at flere følgere mister respekten for deg? 👏 2
Hjertestein Skrevet 23. april 2023 #738 Skrevet 23. april 2023 Tøvftta skrev (1 time siden): Jeg rapporterte snappen som spam og gjorde den skjult. Kommer ikke til å sponse det dobbeltmoralske mennesket der lenger. @Yummymummy_snap Blir det reklame videre eller slår du den av? Er pengene verdt at flere følgere mister respekten for deg? Håper på svar😊 1
Pippi Lotta Skrevet 23. april 2023 #739 Skrevet 23. april 2023 Frøkenfryden skrev (På 21.4.2023 den 15.37): Ser ut som hun har landet på å ha den på? Reklamen altså. Så skuffende. Det går jo ikke overens med holdningene og verdiene hun presenteres ellers. Forstår fristelsen men det kræsjer virkelig med snapkontoen etter min mening. Usikker på om jeg følger videre da. Hvilke holdninger da? Hun har gode holdninger rundt kroppers og opplyser folk om regler rundt reklame, betyr det at hun ikke har lov til å tjene penger? Frøkenfryden skrev (På 21.4.2023 den 15.37): PS: lurer på om jeg mellom pasienttimene mine på jobb, skal ta med en plakat og sprade rundt og reklamere litt for slankekaffe på venterommet… blir jo litt det samme.. Nå får jo du sannsynligvis løn for jobben din, hun er selvstendig næringsdrivende og tjener penger på og skape underholdning for andre. Eller jobber du med pasientene helt gratis? Forstår ikke hvorfor folk blir opprørt over at hun tjener penger på jobben sinn. Er det like galle når TV2 sender reklame? 2
Ranunkelen Skrevet 23. april 2023 #740 Skrevet 23. april 2023 Hun er en av de få jeg fortsatt følger på snapchat. Nå slutter jeg, orker ikke all den reklamen. 5 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå