Gå til innhold

YummyMummy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om yummy mummy hadde vært en yummy daddy ville neppe så mye av denne kritikken eksistert. Kvinner skal være slanke, yndige, helst litt underdanige, de skal være lavmælte, ikke mene så mye og mase så mye om det de mener.. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Malum skrev (58 minutter siden):

Om yummy mummy hadde vært en yummy daddy ville neppe så mye av denne kritikken eksistert. Kvinner skal være slanke, yndige, helst litt underdanige, de skal være lavmælte, ikke mene så mye og mase så mye om det de mener.. 

Er nok folk som synes det, mest sannsynlig mindretall, er iallefall ikke tilfelle her. Kritikken hadde kommet uavhengig av kjønn 🥴 

Gjest LysOgVarme
Skrevet
annelis skrev (På 20.8.2022 den 12.14):

Bra vi er uenige. For meg virker det som om hun angriper alt som har med skjønnhetsbransjen å gjøre, og hun har det neppe godt med seg selv. Har sjekket ig konto til klinikken og fant bare morsomme reels og ikke noe lovbrudd. Hun er bare ute etter penger pg oppmerksomhet, og hopper på alt av anledning til å skape drama og debatt. Jeg hater drama så jeg står over denne "influenceren". Hun virker som hysteriske dame i overgangsalder full av tenåringskomplekser. 

Dette 👏👏👏

Gjest LysOgVarme
Skrevet (endret)
Malum skrev (På 21.8.2022 den 9.08):

Kvinner trenger ikke være slanke. Men når jeg ser de har et fedmeproblem, og allikevel trykker I trynet på bacon, vafler og pizza, ja da stiller jeg meg spm tegn med det. Kvinner skal vel ikke være underdanige? Kvinner idag er jo det motsatte? Men kvinner som er så høylytte og gjør veldig stort vesen ut av seg, blir for meg *#×¥^

Endret av LysOgVarme
Skrivefeil
Gjest LysOgVarme
Skrevet

YM sier hun IKKE er inne å leser på KG, men får tilsendt screenshot over det verste som blir skrevet her inne. Ok?? Hun hadde veldig god oversikt over det fine som blir skrevet om henne. Hun takket også de som forsvarer henne. 

Hun lyver så det renner av henne. Dette ble bare flaut. 🙈 Litt vel god oversikt til bare å få tilsendt screenshot over det verste som blir skrevet om henne, var det ikke 😂 

Skrevet
LysOgVarme skrev (1 time siden):

YM sier hun IKKE er inne å leser på KG, men får tilsendt screenshot over det verste som blir skrevet her inne. Ok?? Hun hadde veldig god oversikt over det fine som blir skrevet om henne. Hun takket også de som forsvarer henne. 

Hun lyver så det renner av henne. Dette ble bare flaut. 🙈 Litt vel god oversikt til bare å få tilsendt screenshot over det verste som blir skrevet om henne, var det ikke 😂 

Og det var alt man hadde å ta henne på - at hun sier hun ikke er inne på KG, men at noen mener hun er det for det  er umulig å ha så god oversikt. Kanskje finne på en hobby heller enn å sitte å gnåle her. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest LysOgVarme
Skrevet
MiominMio skrev (2 minutter siden):

Kanskje finne på en hobby heller enn å sitte å gnåle her. 

Ditto

Gjest LysOgVarme
Skrevet
MiominMio skrev (4 minutter siden):

Og det var alt man hadde å ta henne på - at hun sier hun ikke er inne på KG, men at noen mener hun er det for det  er umulig å ha så god oversikt. Kanskje finne på en hobby heller enn å sitte å gnåle her. 

Er det ikke en fordel å være ærlig og si det som det er, istedenfor å lyve som du gjør her? Jeg gjentar igjen, YM sa hun var IKKE inne på KG og leste og kommenterte. 

Skrevet

Følger henne på snap og liker henne skikkelig godt! :)  Selv om jeg er mye yngre enn henne har hun faktisk fått meg til å slappe litt mer av når det kommer til utseendet. På den måten at jeg ikke føler jeg trenger å sette av 1t på badet til sminke og hår før jeg bare skal en liten svipp tur innom dagligvarebutikken for eksempel. Det gjør så godt å se noen som tør å vise seg ufiltrert, det gjør at jeg selv også kjenner meg helt ok selv på dager som kan være ganske dritt.🧡

• Liker 8
  • Hjerte 4
Skrevet
LysOgVarme skrev (4 timer siden):

Jeg har sendt henne mld på snap/insta tidligere for å dobbeltsjekke noe av det som står skrevet som fakta her inne -om det stemmer. Hvor jeg har skrevet til henne at jeg lurer fordi noen her inne i tråden påstår mye rart  og jeg ønsker å nyansere noen av innleggene. Så det hun sier kan stemme -at hun får beskjed om at flere «forsvarer»  og hun vet ikke nødvendigvis det fordi hun leser her selv 

• Liker 2
Skrevet
LysOgVarme skrev (3 timer siden):

Er det ikke en fordel å være ærlig og si det som det er, istedenfor å lyve som du gjør her? Jeg gjentar igjen, YM sa hun var IKKE inne på KG og leste og kommenterte. 

Hun har vel også selv sagt hun har lest her inne 🙄

Skrevet
Sharp75! skrev (1 time siden):

Men seriøst so what?? Dette er et åpent forum - vil noen lese om seg selv her inne så er det vel ikke noe å henge seg opp i. Samma om hun sier at hun leser eller ei  - det blir bare å terpe på bagateller. 

• Liker 6
Skrevet
LysOgVarme skrev (7 timer siden):

Kvinner trenger ikke være slanke. Men når jeg ser de har et fedmeproblem, og allikevel trykker I trynet på bacon, vafler og pizza, ja da stiller jeg meg spm tegn med det. Kvinner skal vel ikke være underdanige? Kvinner idag er jo det motsatte? Men kvinner som er så høylytte og gjør veldig stort vesen ut av seg, blir for meg *#×¥^

Poenget er at om en mann veier litt mer enn gjennomsnittet er ikke det noe som like ofte blir lagt merke til,  eller snakkes om,  som når en kvinne veier litt mer enn gjennomsnittet. På samme måte blir kvinner målt mer enn menn også når det kommer til klær og frisyre,  fullstendig uten relevans.  Hvor mange mannlige politikere får f.eks terningkast på antrekk i forhold til kvinnelige politikere? Hvorfor i all verden skal noen bedømme antrekket til Erna Solberg, Sylvi Listhaug eller Anniken Huitfeldt? Det er politikk som er deres felt,  i likhet med deres mannlige kolleger,  ikke mote. 

Kvinner som mener mye blir -  som du jo selv skriver her - til høylytte mennesker som er til irritasjon?  En mann som mener mye ses gjerne på som noe positivt.  Disse forskjellene kan du lese side opp og side ned om,  hvis du gidder å google. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
MiominMio skrev (2 timer siden):

Men seriøst so what?? Dette er et åpent forum - vil noen lese om seg selv her inne så er det vel ikke noe å henge seg opp i. Samma om hun sier at hun leser eller ei  - det blir bare å terpe på bagateller. 

Er hun som vil framstå som ærlig 🤷‍♀️ så er ikke her for å terpe på bagateller 🥴 man kan vel bare stå for hva man gjør, ikke verre enn det 🤷‍♀️ hadde jeg vært offentlig, tro meg jeg hadde gått inn her og lest, hadde ikke nektet for det heller. 

Skrevet
Malum skrev (2 timer siden):

Poenget er at om en mann veier litt mer enn gjennomsnittet er ikke det noe som like ofte blir lagt merke til,  eller snakkes om,  som når en kvinne veier litt mer enn gjennomsnittet. På samme måte blir kvinner målt mer enn menn også når det kommer til klær og frisyre,  fullstendig uten relevans.  Hvor mange mannlige politikere får f.eks terningkast på antrekk i forhold til kvinnelige politikere? Hvorfor i all verden skal noen bedømme antrekket til Erna Solberg, Sylvi Listhaug eller Anniken Huitfeldt? Det er politikk som er deres felt,  i likhet med deres mannlige kolleger,  ikke mote. 

Kvinner som mener mye blir -  som du jo selv skriver her - til høylytte mennesker som er til irritasjon?  En mann som mener mye ses gjerne på som noe positivt.  Disse forskjellene kan du lese side opp og side ned om,  hvis du gidder å google. 

Er stor forskjell på å mene mye og mene de er så mye bedre enn alle andre...... 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (1 time siden):

Er stor forskjell på å mene mye og mene de er så mye bedre enn alle andre...... 

Jeg har fulgt Veronica lenge,  og jeg har aldri oppfattet henne som en som mener at hun er så mye bedre enn andre. Utdyp gjerne. 

Endret av Malum
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Gjest LysOgVarme
Skrevet
Sharp75! skrev (14 timer siden):

Er hun som vil framstå som ærlig 🤷‍♀️ så er ikke her for å terpe på bagateller 🥴 man kan vel bare stå for hva man gjør, ikke verre enn det 🤷‍♀️ hadde jeg vært offentlig, tro meg jeg hadde gått inn her og lest, hadde ikke nektet for 

Malum skrev (13 timer siden):

Jeg har fulgt Veronica lenge,  og jeg har aldri oppfattet henne som en som mener at hun er så mye bedre enn andre. Utdyp gjerne. 

Jeg kommenter gjerne denne. Et eksempel: Igår ville hun lære Rune Bjerga å ta bilder så han kunne bli influencer. Jeg kan lære deg, sa hun, og R.B la ned tlf lettere irritert, det så jeg tydelig på kroppsspråket hans. I tillegg stod hun høylytt og forklarte han hvordan han skulle parkere. Ser dere ikke dette er dere blinde. 

Hadde en snakket til meg på den nedverdigende måten, hadde jeg reist meg opp og gått. Ingen er bedre og flinkere enn YM, ifølge henne selv.

Gjest LysOgVarme
Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (19 timer siden):

Mulig det, men det var ikke hva hun uttalte på snap🙈

Endret av LysOgVarme
Gjest LysOgVarme
Skrevet (endret)

"Foreløpig ingen god effekt på at jeg er SUPERKJENT " 🤣 YM sin uttalelse når hun satt i kiosken. Ref snap igår. 

Jeg blir flau over denne uttalelsen. Det vitner om hvilke høye tanker hun har om seg selv. Jeg har tilgode å høre andre influensere uttale seg på denne måten.

Endret av LysOgVarme
Skrevet
LysOgVarme skrev (Akkurat nå):

"Foreløpig ingen god effekt på at jeg er SUPERKJENT " 🤣 YM sin uttalelse når hun satt i kiosken. Ref snap igår. 

Jeg blir flau over denne uttalelsen. Det vitner om hvilke høye tanker hun har om seg selv. Jeg har tilgode å høre andre influsere uttale seg på denne måten.

Ironi!

• Liker 23
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...