Gå til innhold

YummyMummy

Gjest TyrkiskPepper

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (På 24.7.2022 den 10.04):

Hun burde kanskje ha tatt en test senere. En corona test kan vise negativt , og 2 timer senere er den positiv. Eller dagen etter. Er man så tett og dårlig som hun var, så tar man flere tester. 

Ekspander  

Slutt!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blålilla skrev (På 24.7.2022 den 20.15):

Hva er poenget?

Enten er det Covid eller så er det ikke det. Uansett er det ikke noen restriksjoner nå. Så lenge hun er i form til å være out and about er det ok. 

Ekspander  

Med omtanke for sine medmennesker så holder man seg inne hvis man har corona!

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 24.7.2022 den 22.16):

Ekspander  

Det funker ikke i arbeidslivet skjønner du. Så lenge man ikke er tvunget til å være hjemme med korona lengre, så får man ikke sykemelding av legen om man ikke er i dårlig nok form. Og litt snufs er ikke dårlig form😅😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 24.7.2022 den 22.16):

Ekspander  

Jeg var på jobb med Corona. Var helt fin i formen. Og jeg jobber på en barneskole. For rektor var det ikke et alternativ å la meg være hjemme sålenge formen min var fin. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (På 25.7.2022 den 8.28):

Det funker ikke i arbeidslivet skjønner du. Så lenge man ikke er tvunget til å være hjemme med korona lengre, så får man ikke sykemelding av legen om man ikke er i dårlig nok form. Og litt snufs er ikke dårlig form😅😅

Ekspander  

Arbeidslivet? Dama var på ferie... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
  Bibbi_ skrev (På 24.7.2022 den 10.04):

Hun burde kanskje ha tatt en test senere. En corona test kan vise negativt , og 2 timer senere er den positiv. Eller dagen etter. Er man så tett og dårlig som hun var, så tar man flere tester. 

Ekspander  

Hun holder fremdeles på med neseskylling. Men på ferie skal hun, så da dropper hun Corona testing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LysOgVarme
  AnnePåLande skrev (På 24.7.2022 den 13.17):

Det hun sa var at restriksjonene ikke eksisterer lengre, og det gjør det jo ikke😅 

Ekspander  

Det sa hun absolutt IKKE !! Hun sa jeg holder ikke fast på noe som ikke lenger finnes. 

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (På 25.7.2022 den 10.31):

Det sa hun absolutt IKKE !!

Ekspander  

Jo, det sa hun.

Hun sa ikke at corona ikke eksisterer lengre, men hun sa at restriksjonene rundt corona ikke eksisterer, og hun forholder seg dermed ikke til noe som ikke eksisterer 

(jeg har spurt henne på snap, og hun bekrefter at hun sa at det er restriksjoner hun ikke forholder seg til da de ble opphevet for ei god stund siden) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke

Slutt å mas om den jævla koronaen nå da! Det er ingen restriksjoner lenger, ergo kan vi gjøre som vi vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
  skruf skrev (På 25.7.2022 den 12.37):

Jo, det sa hun.

Hun sa ikke at corona ikke eksisterer lengre, men hun sa at restriksjonene rundt corona ikke eksisterer, og hun forholder seg dermed ikke til noe som ikke eksisterer 

(jeg har spurt henne på snap, og hun bekrefter at hun sa at det er restriksjoner hun ikke forholder seg til da de ble opphevet for ei god stund siden) 

Ekspander  

😂 Du spurte henne på snap? Ærlig svar hun ga deg. " Jeg holder ikke fast på noe som ikke lenger eksisterer" var hennes ord. Og jeg sjekket dobbelt for å høre hva hun sa, før jeg skrev første innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (På 27.7.2022 den 15.40):

😂 Du spurte henne på snap? Ærlig svar hun ga deg. " Jeg holder ikke fast på noe som ikke lenger eksisterer" var hennes ord. Og jeg sjekket dobbelt for å høre hva hun sa, før jeg skrev første innlegg. 

Ekspander  

Ja, restriksjonene eksisterer ikke lengre - var jo det hun snakket om i forkant🙄

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun følger de reglene som er per nå, og de er å regne som ikke-eksisterende. Hvorfor skal hun holde seg hjemme når myndighetene sier at hun kan leve som vanlig? Gjelder det bare henne, eller oss alle? Ville du vært hjemme med en ordinær forkjølelse om det ikke var covid? For mange er covid som en ordinær forkjølelse nå nemlig. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paulinetta skrev (På 27.7.2022 den 20.35):

Hun følger de reglene som er per nå, og de er å regne som ikke-eksisterende. Hvorfor skal hun holde seg hjemme når myndighetene sier at hun kan leve som vanlig? Gjelder det bare henne, eller oss alle? Ville du vært hjemme med en ordinær forkjølelse om det ikke var covid? For mange er covid som en ordinær forkjølelse nå nemlig. 

Ekspander  

Tenker ikke spes på yummymummy. Men helsemyndighetene sier vel; hold deg hjemme om du er syk....

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 28.7.2022 den 10.31):

Tenker ikke spes på yummymummy. Men helsemyndighetene sier vel; hold deg hjemme om du er syk....

Ekspander  

Men "forkjølet" uten feber er ikke syk? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folkeopplysning fra FHI

Hold deg hjemme ved nyoppståtte luftveissymptomer dersom du føler deg syk. Du trenger ikke teste deg for koronavirus, men du bør bli hjemme til formen er god. Restsymptomer som rennende nese, snørr, heshet og noe hoste er greit.

Unngå kontakt med personer som har økt risiko for å bli alvorlig syke av luftveisinfeksjoner dersom du har nyoppståtte luftveissymptomer.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest LysOgVarme

For å si det rett ut. Jeg bare digget meldingen denne  S*** skrev til V  Jo Veronica du pro.otorer fedme. Du hiver i deg pp usunn kost. Det er bacon, pizza og pølser til frokost. Trykker I deg masse usunt i løpet av dagen. Og måten hun snakker denne damen ned etterpå, med at de to var på forskjellige planeter, Venus og mars. Går bare ikke ann. Og snakke meg om.hvor hårsår hun er, kommenterer noen V negativt, da henger hun de ut og snakker om det i flere snapper etterpå. 

Så jeg spør også: Filter er ikke ok, bilderedigering er ikke pk, men 15 moccabiter i kaffen flere ganger daglig, og det usunne kostholdet er ok? Dette påvirker hun sine egne barn til å fortsette med, og ikke minst, følgerne. Neitakk, sier jeg. Må kunne gå ann å spise litt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (På 6.8.2022 den 10.43):

For å si det rett ut. Jeg bare digget meldingen denne  S*** skrev til V  Jo Veronica du pro.otorer fedme. Du hiver i deg pp usunn kost. Det er bacon, pizza og pølser til frokost. Trykker I deg masse usunt i løpet av dagen. Og måten hun snakker denne damen ned etterpå, med at de to var på forskjellige planeter, Venus og mars. Går bare ikke ann. Og snakke meg om.hvor hårsår hun er, kommenterer noen V negativt, da henger hun de ut og snakker om det i flere snapper etterpå. 

Så jeg spør også: Filter er ikke ok, bilderedigering er ikke pk, men 15 moccabiter i kaffen flere ganger daglig, og det usunne kostholdet er ok? Dette påvirker hun sine egne barn til å fortsette med, og ikke minst, følgerne. Neitakk, sier jeg. Må kunne gå ann å spise litt normalt.

Ekspander  

Herrehatt, hva bryr da det deg hva hun spiser og drikker? Folk er vel såpass oppegående at de selv velger hva de putter i munn? Kan da ikke være seriøs når du mener voksne folk blir påvirket av hva hun spiser og drikker? 

Å jeg skjønner ikke hvorfor folk følger influencere de ikke syns noe om? La vær å følg henne da hvis du er så redd for å få et usunt kosthold! 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 6.8.2022 den 11.52):

Herrehatt, hva bryr da det deg hva hun spiser og drikker? Folk er vel såpass oppegående at de selv velger hva de putter i munn? Kan da ikke være seriøs når du mener voksne folk blir påvirket av hva hun spiser og drikker? 

Å jeg skjønner ikke hvorfor folk følger influencere de ikke syns noe om? La vær å følg henne da hvis du er så redd for å få et usunt kosthold! 

Ekspander  

Det er jo det Veronica mener influncere gjør, at de påvirker med måten de oppfører seg på, slik de lever, derfor vil hun være anderledes enn andre influncerne. Hun er en påvirker. Og det hun driver med er ikke sunt, ganske enkelt 🤷‍♀️ MYE bra ja, men hun kan fremdeles ikke ta kritikk, og hun behøver ikke fremme det stadige høye kaloriinntaket, for det er ikke sunt i lengden. Like så som som andre influncere påvirker andre veien 🤷‍♀️ de kan vel heller la være å vise noe som har med den delen å gjøre! Når det kommer til noen ting så er hun ikke et dugg bedre enn noen andre influncere, noe som jeg synes hun gir inntrykk av at hun tror hun er. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...