Sharp75! Skrevet 9. mai 2022 #481 Skrevet 9. mai 2022 Tøvftta skrev (1 time siden): Hvorfor reagerer hun på gjenbruk av russedresser? Klesforbruk er jo noe av det verste som finnes når det kommer til miljø og gjenbruk er jo fantastisk! En russedress er ikke det største forbruket for miljøet. Russ er man bare en gang, tenk hvor mye de bruker den dressen og ikke skal den vaskes heller, det er miljøvennlig det! Mange gode minner har de i den dressen ❤️ 2
Diamant20 Skrevet 9. mai 2022 #482 Skrevet 9. mai 2022 Det gjør vel ikke noe at noen kjøper russedress brukt? Jeg har sett mange russ som ikke har mye på dressene, der merkene er sydd på. 2
Sharp75! Skrevet 9. mai 2022 #483 Skrevet 9. mai 2022 Tøvftta skrev (1 time siden): Det meste av det går bort i vask jo 🤓 Hvem vil vaske bort minner? Blir jo som en minnebok, man skriver en hilsen.
Maskopi Skrevet 9. mai 2022 #484 Skrevet 9. mai 2022 Pushe litt mindre merch da å gjøre opp for miljøet
Sharp75! Skrevet 9. mai 2022 #485 Skrevet 9. mai 2022 Maskopi skrev (51 minutter siden): Pushe litt mindre merch da å gjøre opp for miljøet Enig, russedress er vel noe av det rimeligste, tenker på de som er med på buss til millionen f.eks 😳 om russedress er alt de kjøper er det jo nesten ingenting og de fleste sparer jo på den.
Tøvftta Skrevet 10. mai 2022 #486 Skrevet 10. mai 2022 Det er ikke alle som har gode minner etter russetiden, og det er bare ett klesplagg! Jo mindre forbruk jo bedre er det. Ja til å kjøpe brukt. Jeg er faktisk en av dem som ikke hadde råd til russedress…hadde jeg kunne ha kjøpt på finn til halve prisen hadde jeg gledelig gjort det. På tide å tenke nytt… 5
Tøvftta Skrevet 10. mai 2022 #487 Skrevet 10. mai 2022 Sharp75! skrev (9 timer siden): Hvem vil vaske bort minner? Blir jo som en minnebok, man skriver en hilsen. Nå har jeg opplevd så mye forskjellig i livet at en skrevet hilsen på ett klesplagg er så ubetydelig at jeg ser ikke vitsen. Har du minnebøker fra barneskolen liggende kanskje? Får du mye igjen for det? Det finnes viktigere ting i livet. 2
Diamant20 Skrevet 10. mai 2022 #488 Skrevet 10. mai 2022 Det er ikke alle som har behov for ting for å ha minner, og det er heller ikke sånn at russetiden blir en fin tid for alle. 1
Hjarte Skrevet 10. mai 2022 #489 Skrevet 10. mai 2022 Jeg ser ikke akkurat problemet med at hun stusser på dette. I det store og det hele så er det det generelle forbruket vi har som er det verste for miljøet, ikke at vi har et klesplagg som vi ikke gir videre, og lar henge i skapet. Fint at noen vil kjøpe brukt, og det er fint at noen vil selge den gamle dressen sin, men det å beholde den gamle russdressen er nok ikke det første vi bør gjøre noe med. 2 1
Rot Skrevet 27. mai 2022 #490 Skrevet 27. mai 2022 Jeg har kastet russedressen min for mange mange år siden. Tok bare vare på et par russekort og lua.
merry Skrevet 31. mai 2022 #491 Skrevet 31. mai 2022 Liker henne godt, slitsomt med all reklamen nå, men satser på at det er en overgangsperiode med all produkt reklamen, synes annen type reklame hun gjør fungerer mye bedre og er interessant 2
Gjest LysOgVarme Skrevet 21. juli 2022 #492 Skrevet 21. juli 2022 <Denne ferien er bevis på at samfunnet er tilbake igjen. Jeg holder ikke fast på noe som ikke lenger finnes> Uttalese fra Yummymummy sin snap. Det er det dummeste jeg har hørt. Altså hvor firkantet går det ann å bli? Covid eksisterer den dag idag. Veronica er forkjølet og har vondt i hodet. Hun HAR IKKE covid, for hun testet seg FØR hun reiste på ferie 🤣 Etter hva jeg vet reiste hun på ferie for flere dager siden. Selv Veronica må forstå hun kan ha blitt smittet på flyplassen eller på hotellet. En ting skal hun ha og det er hun er bastant. Ingen kan rikke på hennes meninger. Hennes meninger er riktige, alle andres meninger er urealistiske. Test deg for søren Yummymummy. Du har et ansvar. Covid eksisterer fremdeles, og det vet hun veldig godt En venninne av meg testet positiv for noen få uker siden. Dette er ansvarsfraskrivelse på det sterkeste, bare for å slippe å sitte på rommet på ferien. Egoistisk og usmakelig. Men vi har sett henne.før testet seg, med bommullspinnen rett innenfor neseboret. Tenk over dette Yummymummy: Det er en grunn for det fremdels er innreiseregler når en reiser utenlands. Hun kan ha bihulebetennelse, men har hun det ikke, er hun ansvarlig for å mulig smitte andre på hotellet, familie sin og på flyturen hjem.
Gjest LysOgVarme Skrevet 21. juli 2022 #493 Skrevet 21. juli 2022 Når rommet var låst av med tape og desinfisert før familien gikk inn for første gang, hva forteller det henne? Betyr det Covid eksisterer den dag idag? Hun bør tenke på hva hun poster. Det er meget aavslørende. Ene øyeblikket sier hun Covid ikke finnes, og i det neste legger hun ut bilde av avlåst rom 😅
skruf Skrevet 21. juli 2022 #494 Skrevet 21. juli 2022 Jeg tror ikke hun mener at covid ikke eksisterer, men samfunnet fortsetter som før uten restriksjoner på tross av covid. Man må ikke lengre isolere seg hvis man har covid. Man kan t.o.m gå på jobb med covid. På samme måte som når man er forkjøla Personlig så mener jeg at det er helt feil. Har man nyoppstått covid så burde man holdt seg hjemme til man ikke smitter lengre, av hensyn til de som ikke vil tåle så godt å bli smittet. For noen uker siden så var jeg innom en klesbutikk og jeg stusset litt over at hun som hjalp meg gikk med et munnbind som hun tok av og på mellom kundene (byttet ikke til nytt mellom hver kunde, tok det bare under haken og dro det opp igjen), men tenkte at hun mulig var redd for å bli smittet. Etter at jeg hadde betalt så overhørte jeg at hun sa til kollegaen sin at hun hadde testet positivt samme morgen🙄Det munnbindet hun drev å tok opp og ned var en stor vits Men Veronica burde definitivt ta en test. Men mulig hun ikke tar sjansen i tilfelle den er positiv og da vil få problemer med hjemreise. Selv om Norge har sluppet opp så har ikke alle andre land det. 1
AnnePåLande Skrevet 22. juli 2022 #495 Skrevet 22. juli 2022 LysOgVarme skrev (23 timer siden): <Denne ferien er bevis på at samfunnet er tilbake igjen. Jeg holder ikke fast på noe som ikke lenger finnes> Uttalese fra Yummymummy sin snap. Det er det dummeste jeg har hørt. Altså hvor firkantet går det ann å bli? Covid eksisterer den dag idag. Veronica er forkjølet og har vondt i hodet. Hun HAR IKKE covid, for hun testet seg FØR hun reiste på ferie 🤣 Etter hva jeg vet reiste hun på ferie for flere dager siden. Selv Veronica må forstå hun kan ha blitt smittet på flyplassen eller på hotellet. En ting skal hun ha og det er hun er bastant. Ingen kan rikke på hennes meninger. Hennes meninger er riktige, alle andres meninger er urealistiske. Test deg for søren Yummymummy. Du har et ansvar. Covid eksisterer fremdeles, og det vet hun veldig godt En venninne av meg testet positiv for noen få uker siden. Dette er ansvarsfraskrivelse på det sterkeste, bare for å slippe å sitte på rommet på ferien. Egoistisk og usmakelig. Men vi har sett henne.før testet seg, med bommullspinnen rett innenfor neseboret. Tenk over dette Yummymummy: Det er en grunn for det fremdels er innreiseregler når en reiser utenlands. Hun kan ha bihulebetennelse, men har hun det ikke, er hun ansvarlig for å mulig smitte andre på hotellet, familie sin og på flyturen hjem. Sa hun virkelig at covid ikke eksisterer, er syk men tester seg ikke?
AnnePåLande Skrevet 22. juli 2022 #496 Skrevet 22. juli 2022 skruf skrev (23 timer siden): Jeg tror ikke hun mener at covid ikke eksisterer, men samfunnet fortsetter som før uten restriksjoner på tross av covid. Man må ikke lengre isolere seg hvis man har covid. Man kan t.o.m gå på jobb med covid. På samme måte som når man er forkjøla Personlig så mener jeg at det er helt feil. Har man nyoppstått covid så burde man holdt seg hjemme til man ikke smitter lengre, av hensyn til de som ikke vil tåle så godt å bli smittet. For noen uker siden så var jeg innom en klesbutikk og jeg stusset litt over at hun som hjalp meg gikk med et munnbind som hun tok av og på mellom kundene (byttet ikke til nytt mellom hver kunde, tok det bare under haken og dro det opp igjen), men tenkte at hun mulig var redd for å bli smittet. Etter at jeg hadde betalt så overhørte jeg at hun sa til kollegaen sin at hun hadde testet positivt samme morgen🙄Det munnbindet hun drev å tok opp og ned var en stor vits Men Veronica burde definitivt ta en test. Men mulig hun ikke tar sjansen i tilfelle den er positiv og da vil få problemer med hjemreise. Selv om Norge har sluppet opp så har ikke alle andre land det. 🤯
Isola2 Skrevet 22. juli 2022 #497 Skrevet 22. juli 2022 AnnePåLande skrev (5 minutter siden): Sa hun virkelig at covid ikke eksisterer, er syk men tester seg ikke? Hun testet seg jo før ferien? Og det var den samme sykdomen hun hadde på ferie? ALT er jo ikke covid heller.Man trenger ikke bli hysterisk heller. 5
AnnePåLande Skrevet 22. juli 2022 #498 Skrevet 22. juli 2022 Isola2 skrev (1 minutt siden): Hun testet seg jo før ferien? Og det var den samme sykdomen hun hadde på ferie? ALT er jo ikke covid heller.Man trenger ikke bli hysterisk heller. Så hissig… Det meste er faktisk covid og pandemien er ikke over.
Isola2 Skrevet 22. juli 2022 #499 Skrevet 22. juli 2022 AnnePåLande skrev (2 minutter siden): Så hissig… Det meste er faktisk covid og pandemien er ikke over. Det meste er faktisk ikke covid. Og samfunnet er åpnet igjen.Det er ingen krav til at man skal teste seg eller holde seg hjemme om man har covid. Det handler ikke om å være hissig, det er bare fakta. 8
AnnePåLande Skrevet 22. juli 2022 #500 Skrevet 22. juli 2022 Isola2 skrev (2 minutter siden): Det meste er faktisk ikke covid. Og samfunnet er åpnet igjen.Det er ingen krav til at man skal teste seg eller holde seg hjemme om man har covid. Det handler ikke om å være hissig, det er bare fakta. Jo, faktisk! Det er smitte overalt da folk ikke tar hensyn til sine medmennesker. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå