Gå til innhold

YummyMummy

Fremhevede innlegg

Skrevet
LysOgVarme skrev (2 minutter siden):

Det er ingen som har sagt at kvinner er til dekorasjon. Jeg har forøvrig til gode å treffe en kvinne som er likeholden til seg selv som YM. Leopardmønsteret må hun bare bruke, men det grenser til sykelig besettelse. Hadde jeg bare gått i grønne klær, hadde folk sett rart på meg.

Det må være slitsomt å være så opptatt av hva andre synes om en? Hvorfor er det viktig? 

Personlig synes jeg det er kult med folk som kler seg/er annerledes enn massen. 

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
LysOgVarme skrev (5 minutter siden):

Det er ingen som har sagt at kvinner er til dekorasjon. Jeg har forøvrig til gode å treffe en kvinne som er likeholden til seg selv som YM. Leopardmønsteret må hun bare bruke, men det grenser til sykelig besettelse. Hadde jeg bare gått i grønne klær, hadde folk sett rart på meg.

Nå må du gi deg altså, ærlig talt. La folk gå kledd som de vil!  Blir helt matt av hva dere skal kritisere 

• Liker 15
Skrevet
LysOgVarme skrev (10 timer siden):

Veronica's etiske verdier kan virkelig diskuteres. 🙈 Jeg kan ramse opp flere punkter hvor hun viser total mangel på etikk. 

Please do!

vennligst rams nedover, og ikke bortover. Lettere å få med alt. 

kom igjen;

1: ? ...

• Liker 11
Skrevet (endret)
Rot skrev (1 time siden):

Har de sett korleis mannen til yummy ser ut og kler seg? Er han ein topptrdnt musluløs mann med tjukt velfrisert og farga hår, og alltid stilig kledd? Er han alltid nybarbert? Eller er han også ein gjennomsnittsperson?

Jeg har sett bilde av han ja, og vil si at de er i hver sin ende av skalaen.... 

Edit: mer vil jeg ikke si, for han er ikke offentlig 

Endret av Sharp75!
  • Liker 2
Skrevet
Trolltussa skrev (4 timer siden):

Nå har vel aldri YM utgitt seg for å være en treningsinfluencer eller beautyfluencer.
Jeg syns hun er et friskt pust i en ellers glattpolert influencerverden, og det er vel også målet hennes. 
Hun har sagt at hun vil være en motvekt til alt det perfekte, Hun lever lykkelig UTEN å farge håret, bruke filter, være opptatt av sminke osv. Hun viser at hun spiser boller og is, og hun gjør normale aktiviteter sammen med barna sine ( som hun ikke viser frem).

Hvis man blir så innmari provosert av et vanlig hverdagsliv, så er det vel bare til å slutte å følge henne. 

Jeg mener vi trenger henne i influencerverden!

Hvorfor trenger vi henne? Vi trenger faktisk ingen «influencere». Det er en totalt samfunnsunyttig oppgave som man fint kunne greid seg uten. De burde heller finne seg en jobb og gjøre nytte for seg. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Gjest Trolltussa
Skrevet
Nussepus skrev (10 minutter siden):

Hvorfor trenger vi henne? Vi trenger faktisk ingen «influencere». Det er en totalt samfunnsunyttig oppgave som man fint kunne greid seg uten. De burde heller finne seg en jobb og gjøre nytte for seg. 

Jeg er helt enig med deg!
Det ser dessverre ut som de er kommet for å bli, og da syns jeg vi trenger en som Yummymummy oppi all galskapen.

Skrevet
Nussepus skrev (1 time siden):

Nei, vi trenger ikke influencere.. men det er sjukt digg med en motvekt mot alle de opererte, utseendefikserte, filterbrukende som styrer mesteparten av den verdenen i dag.
Jeg vil heller at mine unger blir fortalt at de er bra nok som de er enn at de blir fortalt at de må fikse nese, pupper, rumpe og ha thighgap for å være bra nok. 
Hurra for de som gidder å være den motstemmen. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Orly skrev (2 timer siden):

Er det mulig.  At man får Seg til å skrive noe sånt i det hele tatt.

Jeg fikk et spm og jeg svarte. Ærlighet varer lengst. Var ikke noe stygt i det. Og det var ikke noe om utseende her!!

Endret av Sharp75!
Skrevet
Rot skrev (5 timer siden):

Har de sett korleis mannen til yummy ser ut og kler seg? Er han ein topptrdnt musluløs mann med tjukt velfrisert og farga hår, og alltid stilig kledd? Er han alltid nybarbert? Eller er han også ein gjennomsnittsperson?

Vet hvem mannen er. Han er ganske sportslig av seg. Og kjekk. 

Men Veronica er jo en flott dame og 😊

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og brukerdebatt. 

Sol, admin.

• Liker 2
Skrevet

For et kjekt samarbeid🥳 Hun er ekstremt god på å velge samarbeidspartnere, løfter frem lokale bedrifter og engasjerer folk🙌🏻👌🏻

• Liker 6
Skrevet
Birdo skrev (19 timer siden):

For et kjekt samarbeid🥳 Hun er ekstremt god på å velge samarbeidspartnere, løfter frem lokale bedrifter og engasjerer folk🙌🏻👌🏻

Det er jeg enig i 👍 

• Liker 3
  • 1 måned senere...
Skrevet
Sharp75! skrev (På 27.1.2022 den 15.21):

Og det andre hun hintet til som kommer etterhvert er Eureka, møbler. Så skal hun sikkert bytte ut noe. Er så enig i det dere skriver.

Ja,tigging, der har du det @LysOgVarmeHva trenger jeg nå 🤔 lurer på om jeg skal spør om jeg kan ha et samarbeid med de. 

Du fikk rett: 
image.png.99a13e3d311c3bf55abc1ba96a35d9d7.png

• Liker 1
Skrevet
Maskopi skrev (1 time siden):

Du fikk rett: 
image.png.99a13e3d311c3bf55abc1ba96a35d9d7.png

😂😂😂

• Liker 1
Skrevet

Jeg var inne å så på den nettsiden hun reklamerer for nå, den møbelbutikken Eureka. Faste lave priser, sier de. Men er det lave priser? Jeg oppriktig lurer da jeg har kjøpt meg leilighet for første gang og skal handle møbler. For min lommebok så syntes jeg det var drittdyrt. Solseng vil jeg ha, men 8000kr? Er det normalt eller er jeg litt gniten? Jeg har solt meg ganske mange ganger i venner og familie sine solsenger og de er under 1000 lappen, syntes de har fungert helt utmerket. 

• Liker 1
Skrevet
Innsidenut skrev (2 timer siden):

Jeg var inne å så på den nettsiden hun reklamerer for nå, den møbelbutikken Eureka. Faste lave priser, sier de. Men er det lave priser? Jeg oppriktig lurer da jeg har kjøpt meg leilighet for første gang og skal handle møbler. For min lommebok så syntes jeg det var drittdyrt. Solseng vil jeg ha, men 8000kr? Er det normalt eller er jeg litt gniten? Jeg har solt meg ganske mange ganger i venner og familie sine solsenger og de er under 1000 lappen, syntes de har fungert helt utmerket. 

Det er rimelige priser for de som er vant til dyre kvalitetsmøbler, ja😃 Ta en titt på tilsvarende butikker og sammenlign. 

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvorfor reagerer hun på gjenbruk av russedresser?

Klesforbruk er jo noe av det verste som finnes når det kommer til miljø og gjenbruk er jo fantastisk!

Skrevet
Tøvftta skrev (18 minutter siden):

Hvorfor reagerer hun på gjenbruk av russedresser?

Klesforbruk er jo noe av det verste som finnes når det kommer til miljø og gjenbruk er jo fantastisk!

Hvordan kan en gjenbruke russedresser? Den er jo ganske personlig. Har en russ i hus, hans dress er jo full av merker og bokstaver som vi har strøket og sydd på. Han har malt en figur og noe på ryggen og andre russ har skrevet hilsner over hele dressen. Går jo ikke an å fjerne det fra dressen..

• Nyttig 4
Skrevet
Mrs Kaizer skrev (6 minutter siden):

Hvordan kan en gjenbruke russedresser? Den er jo ganske personlig. Har en russ i hus, hans dress er jo full av merker og bokstaver som vi har strøket og sydd på. Han har malt en figur og noe på ryggen og andre russ har skrevet hilsner over hele dressen. Går jo ikke an å fjerne det fra dressen..

Det meste av det går bort i vask jo 🤓 

Skrevet
Mrs Kaizer skrev (17 minutter siden):

Helt enig. 

Vi har russ neste år, ser ikke helt for meg at hun skulle ha arvet storesøster si russebukse. Eller mi gamle. Russebukser er personlige. Det er strøket på navn og årsmodell, i tillegg diverse personlige motiver. Og det er skrevets på personlige hilsener fra medruss med tusj beregnet for stoff/som tåler vann. 

Ei godt brukt og dekorert russebukse vil ikke bli som ny etter vask. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...