Penelaphe Skrevet 26. april 2023 #781 Del Skrevet 26. april 2023 Bibbi_ skrev (9 timer siden): Reklamene jeg får opp er ting folk her i huset eller jeg aldri søker på eller internettsider de eller jeg er innom. F.eks dr.oetker, bio Oil, naturlig Norge eller hunderfossen, for å nevne noe. Har også sett andre som sier det samme. Totalt uinteressant reklame, egentlig er all reklame influensere kommer med uinteressant. 😉 Som sagt er det ikke bare det som søkes på som avgjør dette, men også om du er i målgruppen. Feks Kvinne 25-39år får ofte opp reklame som kan være relevant for målgruppen. Skjønnhet, barn/familie, husholdning, ferie osv. Alt du bruker av teknologi samler data. Telefon, pc, smarthus, elbil, busskort, osv, osv.. All data vil selvfølgelig ikke påvirke reklame, men data blir samlet inn om deg og dine vaner hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 27. april 2023 #782 Del Skrevet 27. april 2023 Penelaphe skrev (15 timer siden): Som sagt er det ikke bare det som søkes på som avgjør dette, men også om du er i målgruppen. Feks Kvinne 25-39år får ofte opp reklame som kan være relevant for målgruppen. Skjønnhet, barn/familie, husholdning, ferie osv. Alt du bruker av teknologi samler data. Telefon, pc, smarthus, elbil, busskort, osv, osv.. All data vil selvfølgelig ikke påvirke reklame, men data blir samlet inn om deg og dine vaner hele tiden. Ok... stoler ikke helt på det du sier der men... Men det vil jo si at man da kan få opp reklame for alt YM er i mot da, mellom storyene hennes? Ting hun brenner for at det ikke skal reklameres om? Ikke sant? Å da blåser YM i om slik reklame dukker opp til følgerene hennes siden hun tjener myyye penger (av å ikke gjøre en dritt) !!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penelaphe Skrevet 28. april 2023 #783 Del Skrevet 28. april 2023 Bibbi_ skrev (På 27.4.2023 den 14.46): Ok... stoler ikke helt på det du sier der men... Men det vil jo si at man da kan få opp reklame for alt YM er i mot da, mellom storyene hennes? Ting hun brenner for at det ikke skal reklameres om? Ikke sant? Å da blåser YM i om slik reklame dukker opp til følgerene hennes siden hun tjener myyye penger (av å ikke gjøre en dritt) !!!! Som sagt kan jeg anbefale datareisen, der blir man opplyst om dette med data og hvordan det påvirker oss. Men igjen burde vel de fleste i dag vite at det er sånn det fungerer. Ja, om ikke snapchat har noe/kan tilby noe filter er det veldig mulig. Dette er jo en av grunnene til at hun prøver å komme i dialog med snapchat og ikke enda har bestemt seg for om dette er noe hun skal fortsette å ha på. Jeg skjønner godt at hun vurderer det da det ser ut til at hun når ut til enda flere. Noe hun selvsagt ønsker siden hun vil drive med dette. Og pengene er en god bonus oppå der igjen. Jeg synes det står respekt i at hun prøver å sette seg inn i dette for å ta et veloverveid valg og ikke bare hopper på med dollertegn i øynene fordet om pengene nok også er en motivator. Det ville det vært for de aller fleste. Tror ikke jeg hadde sagt nei til 50-100k ekstra i mnd, men liker å tro at jeg og ville prøvd å vurdere det nøye først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 28. april 2023 #784 Del Skrevet 28. april 2023 Penelaphe skrev (7 timer siden): Som sagt kan jeg anbefale datareisen, der blir man opplyst om dette med data og hvordan det påvirker oss. Men igjen burde vel de fleste i dag vite at det er sånn det fungerer. Ja, om ikke snapchat har noe/kan tilby noe filter er det veldig mulig. Dette er jo en av grunnene til at hun prøver å komme i dialog med snapchat og ikke enda har bestemt seg for om dette er noe hun skal fortsette å ha på. Jeg skjønner godt at hun vurderer det da det ser ut til at hun når ut til enda flere. Noe hun selvsagt ønsker siden hun vil drive med dette. Og pengene er en god bonus oppå der igjen. Jeg synes det står respekt i at hun prøver å sette seg inn i dette for å ta et veloverveid valg og ikke bare hopper på med dollertegn i øynene fordet om pengene nok også er en motivator. Det ville det vært for de aller fleste. Tror ikke jeg hadde sagt nei til 50-100k ekstra i mnd, men liker å tro at jeg og ville prøvd å vurdere det nøye først. Vil tro hun også mister en del følgere pga ads in story. Jeg har avfulgt henne og alle som har valgt å ha det på. En grunn er at jeg mistet all respekt for YM når hun er villig til å reklamere for alt hun er i mot. En annen grunn er at jeg ikke vil være med å gi disse influenserene millionlønn av å sitte på ræva og bare fjase. En tredje grunn er hva for signaler disse influenserene sender dagens ungdom, mine og dine barn. At man kan bli millionær uten å ha utdanning eller få seg en skikkelig jobb. At de kan sove til langt på dag, bare daffe rundt og snakke til mobilen. Slike forbilder ønsker jeg ikke at mine barn skal ha. Jeg håper de kan få seg en skikkelig utdanning og en skikkelig jobb. Influensere har ikke en skikkelig jobb. 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penelaphe Skrevet 28. april 2023 #785 Del Skrevet 28. april 2023 Bibbi_ skrev (1 time siden): Vil tro hun også mister en del følgere pga ads in story. Jeg har avfulgt henne og alle som har valgt å ha det på. En grunn er at jeg mistet all respekt for YM når hun er villig til å reklamere for alt hun er i mot. En annen grunn er at jeg ikke vil være med å gi disse influenserene millionlønn av å sitte på ræva og bare fjase. En tredje grunn er hva for signaler disse influenserene sender dagens ungdom, mine og dine barn. At man kan bli millionær uten å ha utdanning eller få seg en skikkelig jobb. At de kan sove til langt på dag, bare daffe rundt og snakke til mobilen. Slike forbilder ønsker jeg ikke at mine barn skal ha. Jeg håper de kan få seg en skikkelig utdanning og en skikkelig jobb. Influensere har ikke en skikkelig jobb. Influenseryrket har nok kommet for å bli. Synd at du har såpass snevert syn på det. Det er mange der ute som bruker denne platformen til å nå ut til folk på en helt annen måte enn man kunne tidligere og det er langt i fra alle influensere som ikke har utdanning. Ta Helsesista feks. Hun når ut til ungdommen på en helt annen måte enn tidligere helsesøstre og pga dette er ungdommer flest enda bedre opplyst enn tidligere. Yummymummy har og utdanning og jeg synes det kommer godt frem i måten hun bruker snapchat. Passer det for alle? Absolutt ikke. Mine sønner ser jeg ikke for meg bli influensere (de virker totalt uinteressert i det), men om dette var noe de ønsket og de la ned skikkelig arbeid i det så hadde jeg støttet dem 100%. Influenseryrket har personer som gir alt og legger hele seg i det og gjør en skikkelig god jobb og noen som gjør minsteinnsats men likevel nok til å tjene på det. Dette gjelder vel de fleste yrker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5. mai 2023 #786 Del Skrevet 5. mai 2023 Har YM fortsatt med ads in story? Har hun fått noe svar fra Snapchat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 5. mai 2023 #787 Del Skrevet 5. mai 2023 7 minutter siden, Bibbi_ said: Har YM fortsatt med ads in story? Har hun fått noe svar fra Snapchat? Hun har ikke fått noe svar fra snapchat nei. Ads in story er fortsatt påskrudd. Det er nok ikke lett å komme i kontakt med snapchat, men det står jo svært mye angående ads in story og hvordan dette fungerer på nettet om man googler litt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cHg Skrevet 5. mai 2023 #788 Del Skrevet 5. mai 2023 anon01 skrev (9 minutter siden): Hun har ikke fått noe svar fra snapchat nei. Ads in story er fortsatt påskrudd. Det er nok ikke lett å komme i kontakt med snapchat, men det står jo svært mye angående ads in story og hvordan dette fungerer på nettet om man googler litt. Var det ikke nettopp sånn big event med Snapchat? Der burde det jo ha vært mulig å fått noen avklaringer 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 5. mai 2023 #789 Del Skrevet 5. mai 2023 6 minutter siden, cHg said: Var det ikke nettopp sånn big event med Snapchat? Der burde det jo ha vært mulig å fått noen avklaringer Men hva var eventet egentlig for? Det var jo kun influenser knyttet til byråer som var invitert som jeg kunne se? Noen som faktisk vet hva som ble diskutert på dette eventet? Så kun influenser som testet lenser, prøving av solbriller/tilbehør via lenser, og smak av cupcakes? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5. mai 2023 #790 Del Skrevet 5. mai 2023 anon01 skrev (4 timer siden): Hun har ikke fått noe svar fra snapchat nei. Ads in story er fortsatt påskrudd. Det er nok ikke lett å komme i kontakt med snapchat, men det står jo svært mye angående ads in story og hvordan dette fungerer på nettet om man googler litt. Så da lar hun det bare stå på slik at pengene renner inn. Hva med å slå det av til hun får svar på det hun lurer på? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 5. mai 2023 #791 Del Skrevet 5. mai 2023 Og reklame for kollagenpulver kom nå mellom hennes snaper hos meg nå, når jeg gikk inn og så 👏👏 Ja, jeg vet hun ikke styrer det, men pengene styrer, presis som hos alle influencere.... Som det står over, da kan hun stoppe til hun finner ut av ting... Mye vil ha mer. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penelaphe Skrevet 5. mai 2023 #792 Del Skrevet 5. mai 2023 Hun får ikke noe penger per dags dato da hun ikke har fullført registreringen som må til. Eneste hun kan er å se potensiell inntjening hvis hun fullfører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 5. mai 2023 #793 Del Skrevet 5. mai 2023 anon01 skrev (5 timer siden): Hun har ikke fått noe svar fra snapchat nei. Ads in story er fortsatt påskrudd. Det er nok ikke lett å komme i kontakt med snapchat, men det står jo svært mye angående ads in story og hvordan dette fungerer på nettet om man googler litt. Det er heller ikke lett å takke nei til 100.000k ekstra i mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 5. mai 2023 #794 Del Skrevet 5. mai 2023 Hjertestein skrev (4 minutter siden): Det er heller ikke lett å takke nei til 100.000k ekstra i mnd. Når man går mot sine egne prinsipper som hun snakker så veldig varmt om og er det hun fronter? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 5. mai 2023 #795 Del Skrevet 5. mai 2023 Sharp75! skrev (17 minutter siden): Når man går mot sine egne prinsipper som hun snakker så veldig varmt om og er det hun fronter? Prinsipper, moral, etikk ol går rett i ut vinduet ser det ut som. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5. mai 2023 #796 Del Skrevet 5. mai 2023 Penelaphe skrev (3 timer siden): Hun får ikke noe penger per dags dato da hun ikke har fullført registreringen som må til. Eneste hun kan er å se potensiell inntjening hvis hun fullfører. Å da tror du ikke hun fullfører? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penelaphe Skrevet 5. mai 2023 #797 Del Skrevet 5. mai 2023 Bibbi_ skrev (Akkurat nå): Å da tror du ikke hun fullfører? Godt mulig hun fullfører. Jeg sier bare at hun per nå ikke har tjent noe på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5. mai 2023 #798 Del Skrevet 5. mai 2023 Hjertestein skrev (3 timer siden): Det er heller ikke lett å takke nei til 100.000k ekstra i mnd. Sharpa VinterBerg skrev (2 timer siden): Prinsipper, moral, etikk ol går rett i ut vinduet ser det ut som. Nettopp, når hun kan tjene millioner, så driter hun i alt hun står for. Så sååå viktig er der ikke for henne, men hun fant en måte å bli "kjent" på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 10. mai 2023 #799 Del Skrevet 10. mai 2023 cHg skrev (På 5.5.2023 den 13.54): Var det ikke nettopp sånn big event med Snapchat? Der burde det jo ha vært mulig å fått noen avklaringer Yummymummy var vel ikke invitert dit? Kun de største med management etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 12. mai 2023 #800 Del Skrevet 12. mai 2023 (endret) Takk @Yummymummy_snap for at du tok opp og satt litt søkelys på sykdommen ME på snappen din i dag🫶💙 🫶. Jeg avfulgte deg i protest for en liten stund siden da du skrudde på den irriterende popup reklamen på snapen din igjen 🙈 … men så dukket du opp på utforsk i dag, jeg trykket meg inn og så du snakket om ME på ME -dagen👍🏻 Så nå skal jeg jaggu følge deg igjen i takknemlighet for det 🙏🏻 Endret 12. mai 2023 av GulleGull Skrivefeil 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå