Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i en coat dress?


pop_korni

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hvilke butikker som muligens selger sånne kåper som har et kjørt slik at det ser ut som en kjole. Finner de kun på etsy når jeg søker coat dress på Google. Jeg håper på å finne det i butikker i Norge, nettbutikk eller fysisk.

Tusen takk for all hjelp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du sånne som kongelige bruker, f.eks. Kate Middleton?

Vil tro de ofte er dyre, da det ikke akkurat er hverdagsplagg for folk flest. Jeg husker at Reiss i England hadde den type plagg, men vet ikke om de shipper til Norge.

Anonymkode: 2628e...881

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ts mener åpenbart en coat dress. Jeg skulle likt å vite det samme. Mon tro om de har på manillusion i Oslo? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Professor Orm skrev:

Nei, ts mener åpenbart en coat dress. Jeg skulle likt å vite det samme. Mon tro om de har på manillusion i Oslo? 

En coat dress er ikke en kåpe, men en kjole. En kjole med «kåpepreg». Ts skriver da vitterlig at hun leter etter en kåpe: 

 

23 timer siden, CrazyIsUnique skrev:

sånne kåper som har et kjørt slik at det ser ut som en kjole

 

Anonymkode: bf2c8...0c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En coat dress er ikke en kåpe, men en kjole. En kjole med «kåpepreg». Ts skriver da vitterlig at hun leter etter en kåpe: 

 

 

Anonymkode: bf2c8...0c2

Vet du det stemmer faktisk, det ser jeg nå, hun har bare brukt feil ord. Jeg er visst trøtt i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Professor Orm skrev:

Vet du det stemmer faktisk, det ser jeg nå, hun har bare brukt feil ord. Jeg er visst trøtt i dag.

😊 Hun har ikke svart på noe hittil. Hvem vet hva ts søker? Du visste kanskje hva hun mente. Kanskje hun brukte feil ord, og byttet ut hovedordet kjole med kåpe. 

Anonymkode: bf2c8...0c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay brukt. Modcloth sender ikke til norge lenger, men kan sikkert finne mye om du søker på «modcloth coat». Ellers finnes det mange vintagebutikker og nettbutikker rundt om. 

Anonymkode: cb9ff...6a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ebay brukt. Modcloth sender ikke til norge lenger, men kan sikkert finne mye om du søker på «modcloth coat». Ellers finnes det mange vintagebutikker og nettbutikker rundt om. 

Anonymkode: cb9ff...6a2

Er du ts? Uansett, hva leter du etter? En kjole eller en kåpe?

Anonymkode: bf2c8...0c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du ts? Uansett, hva leter du etter? En kjole eller en kåpe?

Anonymkode: bf2c8...0c2

Jeg er ikke TS, men den nettbutikken jeg skrev har både kåper og kjoler. 

Anonymkode: cb9ff...6a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

😊 Hun har ikke svart på noe hittil. Hvem vet hva ts søker? Du visste kanskje hva hun mente. Kanskje hun brukte feil ord, og byttet ut hovedordet kjole med kåpe. 

Anonymkode: bf2c8...0c2

Vel, jeg så mest overskriften og leste teksten litt for raskt. Dette, i kombinasjon med at det er oppsiktsvekkende at man må opprette egen tråd for å finne utsvingende kåper gjorde at jeg tok det for gitt at hun måtte mene coat dress :) TS: jeg holder en knapp på manillusion. Eller så kan du forsøke ebay, de sender en del sånn fra kina osv. Kvaliteten kan jeg derimot ikke gå god for, tror den varierer en del. Eller så får du gjøre som meg, vente til motebildet endrer seg og hamstre når det blir in.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coat dress er jo bare et samlebegrep for kjoler som disse.

Det får du kjøpt omtrent hvor som helst.

Bilderesultat for coat dress

Bilderesultat for coat dress Bilderesultat for coat dress

Anonymkode: 9aca3...176

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.1.2019 den 15.45, AnonymBruker skrev:

Mener du sånne som kongelige bruker, f.eks. Kate Middleton?

Vil tro de ofte er dyre, da det ikke akkurat er hverdagsplagg for folk flest. Jeg husker at Reiss i England hadde den type plagg, men vet ikke om de shipper til Norge.

Anonymkode: 2628e...881

Ja, det er det jeg tenker 😕 men jeg ville se om det kanskje var mulig å få tak i Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2019 den 12.39, AnonymBruker skrev:

Mener du kanskje det som heter «princess coat» eller «swing coat», nett over skuldre og armer, innsvinget i livet og med «skjørt»?

https://goo.gl/images/wuLnqZ

https://topvintage.net/en/vintage-retro/50s-milan-coat-in-navy

Anonymkode: bf2c8...0c2

Ja, det er akkurat det jeg mener! 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.1.2019 den 18.49, AnonymBruker skrev:

😊 Hun har ikke svart på noe hittil. Hvem vet hva ts søker? Du visste kanskje hva hun mente. Kanskje hun brukte feil ord, og byttet ut hovedordet kjole med kåpe. 

Anonymkode: bf2c8...0c2

Jeg mener en kåpe som brukes til yttertøy. Dette er noe lunde hva jeg leter etter:

https://www.google.com/search?q=coat+dress&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj2kNjH9vzfAhVIhSwKHQzdDD8Q_AUoAXoECA4QAQ&biw=412&bih=670&dpr=2.63#imgrc=HVQcbz5_XzNhdM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, CrazyIsUnique skrev:

Det er en kåpe, ikke a coat dress ;) 

Anonymkode: e8cbc...31a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...