Gå til innhold

It works - Thermofit


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Joesi skrev:

Nesten så jeg tror vi kjenner samme dame😂 men det finnes nok flere...

Vel.. siste nytt er at hun selger en drikk som bla inneholder "gressforet smør 😂 

Endret av Raggy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hours ago, Raggy said:

Vel.. siste nytt er at hun selger en drikk som bla inneholder "gressforet smør 😂 

Gressforet smør er faktisk ikke så på bærtur. Mat som kommer fra gressforede dyr er generelt å foretrekke siden man slipper unna all den importerte og genmanipulerte mais og soyaen, men i Norge er vel mange dyr iallefall for en stor del gressforet, så begrepet er ikke så utbredt her, og kanskje ikke så meningsfullt...økologisk ville vært bedre.

Men det som virkelig er helt fjernt er å tilsette det i kaffen for å få mer av det.... 

Anonymkode: ff976...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2019 den 14.55, AnonymBruker skrev:

Gressforet smør er faktisk ikke så på bærtur. Mat som kommer fra gressforede dyr er generelt å foretrekke siden man slipper unna all den importerte og genmanipulerte mais og soyaen, men i Norge er vel mange dyr iallefall for en stor del gressforet, så begrepet er ikke så utbredt her, og kanskje ikke så meningsfullt...økologisk ville vært bedre.

Men det som virkelig er helt fjernt er å tilsette det i kaffen for å få mer av det.... 

Anonymkode: ff976...da0

Mitt poeng var at det er en helt idiotisk benevnelse å bruke i markedsføringen. Jeg ser jo at hun kun har kopiert en tekst som sikkert er laget i USA (det er vel der dette fjaset oppsto) for så å bruke det på oss her i Norge. Det sier litt om hvor dumt det er...

 

Endret av Raggy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger merke til at alle bildene med vektnedgang er like. Jeg har blitt meldt inn i to grupper av to ulike venninner som ikke kjenner hverandre, og de publiseres samme bilder «fikk lov til å dele denne. Dette er helt sykt.». Osv. Men samme bilder så virker som om de som er forhandlere/videreformidlere får tilgang til bilder/tekst de skal bruke fraforhandleren. Det føles troverdig når venninner deler det, men jeg aner jo ikke om det stemmer når det står at det er tre dager mellom bildene av vekten osv. Det er jo sikkert en amerikansk dame. 

Anonymkode: 0637c...006

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...