AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Det står man skal høre med lege om man er gravid, men det KLØR så enormt rundt urinrøret at jeg holder på å bli gal. Har canesten liggende og vil bare smøre på. Er 38+4. Er det trygt eller bør jeg vente til imorgen og høre med legen? Anonymkode: cd785...757
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 Ganske sikker på at det er trygt. Jeg fikk kjøpe det på apoteket da jeg var gravid og spurte om det var ok. De anbefalte bare ikke den som er stikkpille, men kremen skulle gå bra. Men jeg tar ikke noe ansvar her altså 😅 Anonymkode: 7f997...3f6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 Jeg fikk beskjed om at jeg fint kunne bruke kremen. Stikkpille kan også brukes, men der skal man være litt mer forsiktig. Og hvert fall ikke bruke applikatoren som hører med. Men kremen hadde hverken han eller de på apoteket noe imot ring legekontoret hvis du er usikker. Anonymkode: 5e9e3...b88
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 https://www.felleskatalogen.no/medisin/canesten-bayer-ab-547234 Graviditet, amming og fertilitet Graviditet: Ingen skadelige effekter hos mor/foster/nyfødt barn er vist. Forskrivning skal skje med forsiktighet, spesielt i 1. trimester. Applikator bør ikke benyttes, kapsler/tabletter føres inn med fingrene. Anonymkode: 8758c...910 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #5 Skrevet 16. januar 2019 Har fått beskjed fra lege og gynekolog at Canesten krem er trygt å bruke i svangerskapet 😊👍🏼 Mens stikkpilla skal man være mer forsiktig med... Anonymkode: 08756...ea1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå