Gå til innhold

Svarte sekunder av Karin Fossum

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Dings

Noen som har lest den? Jeg leste den for et par uker siden, og syntes for så vidt at den var bra, men det tok meg ikke mer enn det par kapitler å finne ut hvem som var morderen og hvordan hendelsesforløpet hadde vært. :o

Ble litt skuffet, for jeg foretrekker krimbøker der jeg blir sittende og bite negler helt til siste side... :roll:

Hva synes folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også lest den og er enig med deg. Denne var litt for opplagt og for lik de tidligere bøkene, til at det "tok helt av". Ville ikke ha kjøpt den en gang til...

Mvh

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Ja, den var egentlig en skuffelse. Jeg liker å bryne meg litt på hvem som er morderen og hvordan alt har skjedd, men her fant jeg det ut etter kort tid. Trodde først dette var lagt ut med vilje fra forfatterens side, for å lure leseren, for så opplagt kunne det da ikke være... Men joda, det var det. Og resten av boka ble bare lest for å bli ferdig, siden man visste hva som skulle skje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes også den var forutsigbar, men en grei bok (leste den fort). Er enig i noen av anmeldelsene at det var ikke krimsaken som står i sentrum, men følelsene og relasjonene. Så hvis man ikke kaller boken "krim", kanskje man liker den bedre? Synes Sejer beskrives bra, og morens fortvilelse over å miste barnet sitt. Veldig bra skildret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...