Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Da har du ikke følgt med, denne tråden blir bare poengløs nå når dere forbannede ab-er skal pirke borti hvert eneste innlegg!

Det står ingenting i reglene i tråden om at det ikke er lov å svare andre brukere og du har selv kommentert innlegg hvor andre skriver ting som irriterer dem. 

Tror du bør tenke litt gjennom hvordan du oppfører deg. Det kan ikke være sånn at du skal lage egne regler som kun gjelder for deg, mens du selv skal kunne gjøre akkurat som det passer deg. 

Har du lyst til å skrive ting uten å få svar så kanskje greit å skrive det andre steder enn på et diskusjonsforum. 

Anonymkode: 395f1...fda

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Froning
2 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Jeg klager ikke over ab-er overalt, og jeg nevner de som misbruker funksjonen, ikke alle

Som faktisk er 90% av de som bruker funksjonen inkludert den brukeren du siterer. Folk kan snakke om de forskjellige problemene på KG så mye de vil, men når alt kommer til alt går alle disse hånd i hånd med ab-funksjonen.

Ved å ikke skrive som ab gir jeg de som ikke liker meg muligheten til å blokkere meg uten at det går på bekostning av de anonymbrukerene som har en god grunn til å bruke funksjonen. Ergo.. Jeg anser meg selv som bedre enn 90% av anonymbrukerene fordi jeg ikke er redd for å koble det jeg skriver opp mot et brukernavn og utsette det for et omdømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står ingenting i reglene i tråden om at det ikke er lov å svare andre brukere og du har selv kommentert innlegg hvor andre skriver ting som irriterer dem. 

Tror du bør tenke litt gjennom hvordan du oppfører deg. Det kan ikke være sånn at du skal lage egne regler som kun gjelder for deg, mens du selv skal kunne gjøre akkurat som det passer deg. 

Har du lyst til å skrive ting uten å få svar så kanskje greit å skrive det andre steder enn på et diskusjonsforum. 

:klappe:

Anonymkode: ea326...151

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lagt til regel i hi nå, trodde ikke jeg trengte å gjøre det fordi det var en såpass åpenbar ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen har mer likes enn andre betyr absolutt ingenting. Likes "shoppes" i telletrådene. Jo flere likes en bruker har i forhold til innleggstall dest mer skeptisk blir nå jeg, da til den aktuelle brukeren. 

Likes er ikke hva det en gang var, før telletrådenes opprinnelse og tellernes interne nettverk ble et faktum. 

4 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

At noe har mer likes betyr ikke at den er bra, ////

Anonymkode: 5bd76...565

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At noen har mer likes enn andre betyr absolutt ingenting. Likes "shoppes" i telletrådene. Jo flere likes en bruker har i forhold til innleggstall dest mer skeptisk blir nå jeg, da til den aktuelle brukeren. 

Likes er ikke hva det en gang var, før telletrådenes opprinnelse og tellernes interne nettverk ble et faktum. 

Fortell gjerne mer om dine tanker om dette.

Jeg har ikke hørt om dette før.

Anonymkode: ff233...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Froning skrev:

Som faktisk er 90% av de som bruker funksjonen inkludert den brukeren du siterer. Folk kan snakke om de forskjellige problemene på KG så mye de vil, men når alt kommer til alt går alle disse hånd i hånd med ab-funksjonen.

Ved å ikke skrive som ab gir jeg de som ikke liker meg muligheten til å blokkere meg uten at det går på bekostning av de anonymbrukerene som har en god grunn til å bruke funksjonen. Ergo.. Jeg anser meg selv som bedre enn 90% av anonymbrukerene fordi jeg ikke er redd for å koble det jeg skriver opp mot et brukernavn og utsette det for et omdømme.

Nemlig.

Mye mer respekt av at du sier noe dritt til meg enn random stalkerterroristAB'er uten ryggmarg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde vært en kvote på rapportering, kun rapportere maks to innlegg om dagen, maks ti i uka, maks 20 i måneden. Da slipper man rapporteringsmisbruk. Litt som Hawkeye i tennis.

Anonymkode: ee716...197

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
6 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Nemlig.

Mye mer respekt av at du sier noe dritt til meg enn random stalkerterroristAB'er uten ryggmarg

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det burde vært en kvote på rapportering, kun rapportere maks to innlegg om dagen, maks ti i uka, maks 20 i måneden. Da slipper man rapporteringsmisbruk. Litt som Hawkeye i tennis.

Anonymkode: ee716...197

Virker som det er en slik kvote for en viss bruker får jo aldri slettet innleggene han ønsker skal bli slettet.

Anonymkode: 79990...1d6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Likes betydde da ikke noe mer enn før. Letteste saken i verden å få likes, man kan få 20+ likes om man er den første som svarer nei i en tråd som spør om kvinner bør miste stemmeretten sin. 

Tellerne har da heller ikke noe internt nettverk. Det er da fritt frem å telle i de trådene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5/4/2017 den 21.08, AnonymBruker skrev:

Damene på KG :angry:

Anonymkode: bd8c5...a2f

Forstår ikke hvorfor dette får stå. 

Anonymkode: bef9b...8cb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke hvorfor dette får stå. 

Anonymkode: bef9b...8cb

Samme grunn som at dette får stå

På 4.5.2017 den 20.24, AnonymBruker skrev:

Mennene på KG  :angry:

Anonymkode: bde15...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Islamhaterne som blander seg inn i Skamserietrråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle skrivefeila! :dry:

Då/når, særskriving, "orntli" og mykje meir eg ikkje kjem på no. 

Ja, det finst folk med dysleksi, men eg tvilar på at halvparten av alle på KG har det. 

Endret av Mandragora
Ironisk nok skrivefeil :D
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mandragora skrev:

Alle skrivefeilene! :dry:

Då/når, særskriving, "orntli" og mykje meir eg ikkje kjem på no. 

Ja, det finnes folk med dysleksi, men eg tvilar på at halvparten av alle på KG har det. 

Hvorfor blander du nynorsk og bokmål? Slike ting irriterer jeg meg over, spesielt når det kommer fra noen som sier de irriterer seg over andres skrivefeil :)

De to tilfellene jeg sikter til:

1. "Skrivefeilene" i stedet for "skrivefeila".

2. "Finnes" i stedet for "finst".

Endret av JackIost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JackIost skrev:

Hvorfor blander du nynorsk og bokmål? Slike ting irriterer jeg meg over, spesielt når det kommer fra noen som sier de irriterer seg over andres skrivefeil :)

De to tilfellene jeg sikter til:

1. "Skrivefeilene" i stedet for "skrivefeila".

2. "Finnes" i stedet for "finst".

Beklagar og takk for at du seier ifrå. Dessutan sjølv om eg irriterer meg over andre folks skrivefeil, betyr ikkje det at eg sjølv er perfekt. Viss det skulle vere slik at ein berre kunne irritere seg over ting ein sjølv ikkje hadde nokre feil i, kunne ingen klage på noko.

Grunnen er nok fyrst og fremst at autokorrekt på mobilen min ikkje har nynorsk og den rettar derfor til bokmål. I tillegg blir eg litt forvirra når eg nesten berre les bokmål og ser ikkje alltid kva som ikkje passar inn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...