Cid Skrevet 10. september 2023 #2541 Del Skrevet 10. september 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ja, jeg vet. Dritirriterende. Glad vi slipper anonymbrukere i de trådene da, da var det verre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. september 2023 #2542 Del Skrevet 10. september 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Glad vi slipper anonymbrukere i de trådene da, da var det verre. Enig. Veldig godt å slippe. De som svarer sånt i tråder om mat f.eks er alltid anonyme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2023 #2543 Del Skrevet 10. september 2023 jukkapalme skrev (33 minutter siden): Folk som svarer f.eks "spiser ikke kake" i en tråd om hvilken kake man liker best. Hvorfor i HELVETE svarer du i tråden da??? For å vise hvor ekstremt mye bedre du er enn de svake menneskene som har en favorittkake? Det er så JÆVLIG irriterende! Har lyst til å svare noe stygt hver gang, men prøver å la være. Cid skrev (29 minutter siden): Er alltid noen sånne i tråder, som de som kommenterer i farmen tråder om Hvorfor programmet fortsatt lages, at det burde legges ned osv. jukkapalme skrev (26 minutter siden): Ja, jeg vet. Dritirriterende. Veldig enig med dere! 👍 Ser jeg tråder om ting som ikke interesserer meg holder jeg meg bare unna. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2023 #2544 Del Skrevet 10. september 2023 Cid skrev (25 minutter siden): Glad vi slipper anonymbrukere i de trådene da, da var det verre. jukkapalme skrev (17 minutter siden): Enig. Veldig godt å slippe. De som svarer sånt i tråder om mat f.eks er alltid anonyme. Enig 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. september 2023 #2545 Del Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (1 time siden): Enig 👍 Husker når man kunne være anonym på sosial prat 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2023 #2546 Del Skrevet 10. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Husker når man kunne være anonym på sosial prat Var det ille? 😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september 2023 #2547 Del Skrevet 10. september 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Husker når man kunne være anonym på sosial prat Entern skrev (Akkurat nå): Var det ille? 😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. september 2023 #2548 Del Skrevet 10. september 2023 jukkapalme skrev (1 time siden): Enig. Veldig godt å slippe. De som svarer sånt i tråder om mat f.eks er alltid anonyme. Av og til er jeg fascinert nesten av hvor bedritne folk er i en mattråd liksom 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. september 2023 #2549 Del Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Var det ille? 😱 Jepp, man ble regelmessig angrepet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september 2023 #2550 Del Skrevet 10. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Av og til er jeg fascinert nesten av hvor bedritne folk er i en mattråd liksom Cid skrev (Akkurat nå): Jepp, man ble regelmessig angrepet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2023 #2551 Del Skrevet 10. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Av og til er jeg fascinert nesten av hvor bedritne folk er i en mattråd liksom Det kan være ganske utrolig. Men man slutter jo å la seg overraske av ting på Kvinneguiden etterhvert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2023 #2552 Del Skrevet 10. september 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Jepp, man ble regelmessig angrepet. Da var vel sosialforumet like utrivelig som seksualforumet kan jeg tenke meg 😣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september 2023 #2553 Del Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Da var vel sosialforumet like utrivelig som seksualforumet kan jeg tenke meg 😣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september 2023 #2554 Del Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Det kan være ganske utrolig. Men man slutter jo å la seg overraske av ting på Kvinneguiden etterhvert Cassidy Tvillingene er helt enige med deg, vi lar oss heller ikke overraske av ting på Kvinneguiden lengre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. september 2023 #2555 Del Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Da var vel sosialforumet like utrivelig som seksualforumet kan jeg tenke meg 😣 Seksual forumet er jeg sjeldent på, alt for mye sært der:p 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. september 2023 #2556 Del Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Da var vel sosialforumet like utrivelig som seksualforumet kan jeg tenke meg 😣 Seksualforum ass. «Problemer i forholdet? « «Gå på swingersklubb». 😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2023 #2557 Del Skrevet 10. september 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Seksual forumet er jeg sjeldent på, alt for mye sært der:p Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Seksualforum ass. «Problemer i forholdet? « «Gå på swingersklubb». 😂 Ja det stedet veksler mellom «sært» og «ekstremt creepy». 🤪🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. september 2023 #2558 Del Skrevet 10. september 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Seksualforum ass. «Problemer i forholdet? « «Gå på swingersklubb». 😂 Swingers er aller verst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2023 #2559 Del Skrevet 10. september 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. september 2023 #2560 Del Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det stedet veksler mellom «sært» og «ekstremt creepy». 🤪🤣 At noen tør å poste med brukernavn der i det hele tatt 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå