AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1381 Del Skrevet 15. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kvinneforakten. Anonymkode: 4573d...a06 Er mye mer mannsforakt her. Anonymkode: bab5f...4cd 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1382 Del Skrevet 15. januar 2019 At de fleste oppfører seg som om de aldri har tenkt, følt eller hatt lyst til å gjøre noe som ikke er moralsk korrekt. Anonymkode: 98e93...400 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1383 Del Skrevet 15. januar 2019 Og en bruker som mener han/hun er så myye mer økonomisk enn amdre og mener man kan få kjøpt bolig med bra standard fpr et par hundretusen krpner. Vedkommede irriterer meg grenseløst. Anonymkode: 98e93...400 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 15. januar 2019 #1384 Del Skrevet 15. januar 2019 Ingenting irriterer meg grenseløst. Blir kun litt oppgitt over at folk ikke kan ignorere litt mer her. Det er liksom ikke alt som er verdt å diskutere! Men noen må alltids reagere der det åpenlyst er provokasjon 🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1385 Del Skrevet 15. januar 2019 Hvor utrolig mange idioter det er her. Anonymkode: 09b35...6ed 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1386 Del Skrevet 15. januar 2019 Hatet overfor visse grupper i samfunnet! Fy faen i helvete så mørkt! Anonymkode: e22bb...b27 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1387 Del Skrevet 15. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Er mye mer mannsforakt her. Anonymkode: bab5f...4cd Da kan du jo bare skrive at det er manneforakten som irriterer deg. Hvis det er det. Anonymkode: 4573d...a06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1388 Del Skrevet 15. januar 2019 At de fleste er så gode og flinke mødre, bare skryr og jug. Anonymkode: 697a1...fbb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 15. januar 2019 #1389 Del Skrevet 15. januar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinneforakten. Anonymkode: 4573d...a06 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er mye mer mannsforakt her. Anonymkode: bab5f...4cd 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da kan du jo bare skrive at det er manneforakten som irriterer deg. Hvis det er det. Anonymkode: 4573d...a06 Hva med å irritere seg over begge deler? Bare et forslag til alle oppegående mennesker der ute. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1390 Del Skrevet 15. januar 2019 De faste folka som diskuterer islam og innvandrere 🤪 Anonymkode: 528b7...898 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1391 Del Skrevet 15. januar 2019 Det finnes vel en tråd om dette fra før? Anonymkode: 35608...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1392 Del Skrevet 15. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes vel en tråd om dette fra før? Anonymkode: 35608...2b6 For ting generelt. Dette handler om ting på kg som irriterer deg noe grenseløst. Kom gjerne med et eksempel selv. Anonymkode: f9b4d...d7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1393 Del Skrevet 15. januar 2019 Graviditetstestene! De irriterer meg noe helt sinnsykt. Det er jo en egen tråd for dem og det er helt supert, da velger man selv om man vil gå inn der eller ikke. Men det er alltid noen som legger de under feil forum og som i tillegg har musvisende eller dårlige titler. Jeg hater graviditetstester og spørsmål om den er positiv eller ikke. Og det er ikke fordi jeg prøver å bli gravid selv, har de fire barna jeg skal ha, det er bare utrolig mange av dem. Og hva med å lese bruksanvisningene liksom... Anonymkode: 5acc6...46b 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 15. januar 2019 #1394 Del Skrevet 15. januar 2019 Det har aldri irritert meg før. Sikkert fordi jeg aldri har hengt lenge nok på rampelys til å virkelig bli påvirket av det. Men i går kjedet jeg meg, og havnet der, og ble der litt for lenge. Det irriterer meg grenseløst hvor pirkete folk er på bloggere og kjendiser, pirkete på helt tullete ting, som toalettmapper. Skal ikke tilbake til det underforumet med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1395 Del Skrevet 15. januar 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Graviditetstestene! De irriterer meg noe helt sinnsykt. Det er jo en egen tråd for dem og det er helt supert, da velger man selv om man vil gå inn der eller ikke. Men det er alltid noen som legger de under feil forum og som i tillegg har musvisende eller dårlige titler. Jeg hater graviditetstester og spørsmål om den er positiv eller ikke. Og det er ikke fordi jeg prøver å bli gravid selv, har de fire barna jeg skal ha, det er bare utrolig mange av dem. Og hva med å lese bruksanvisningene liksom... Anonymkode: 5acc6...46b Ja! Jeg er prøver selv og forstår eggløsningstestertolkningen. Men.. Graviditetstest. Enten er det strek eller ikke. Er det svak strek så er du gravid. Usikker på om det er skyggestrek test på nytt om 2 dager! Anonymkode: 98e93...400 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 15. januar 2019 #1396 Del Skrevet 15. januar 2019 (endret) Det som irriterer meg er når de som provoserer med viten og vilje i forskjellige tråder er de første til og hyle ut om at de blir mobbet når de får konstruktive og saklige svar. Endret 15. januar 2019 av Carina Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1397 Del Skrevet 15. januar 2019 1 hour ago, Merricat said: Det har aldri irritert meg før. Sikkert fordi jeg aldri har hengt lenge nok på rampelys til å virkelig bli påvirket av det. Men i går kjedet jeg meg, og havnet der, og ble der litt for lenge. Det irriterer meg grenseløst hvor pirkete folk er på bloggere og kjendiser, pirkete på helt tullete ting, som toalettmapper. Skal ikke tilbake til det underforumet med det første. Det underforumet irriterer meg også. Makan til baksnakking, sladring og selvgod pirking. Fatter ikke at folk orker å holde på sånn. Anonymkode: 9e16c...cd6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1398 Del Skrevet 15. januar 2019 Å la seg irritere er lite intelligent. Anonymkode: b32e3...6c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1399 Del Skrevet 15. januar 2019 Irriterende og irriterende.. Har det siste halvåret hart et par tråder på Barn og familie, og må virkelig le høyt hver gang 😜 Jeg har blitt halshugget for samme jakke til sønnen min i 2 forskjellige tråder. Ingen av trådene handlet om jakke i utgangspunktet, men i den ene tråden så ble det baluba og kjeft fordi jeg kjøpte for dyre ytterklær til barnet (helly hansen, helt normale klær) og i en annen tråd senere så ble jeg halshugget fordi jeg kledde på barnet for dårlig og kjøpte for dårlige ytterklær til han 😂🤷🏼♀️ Jeg ler jo bare av det, men det er jo forsåvidt en trend i tråder generelt sett at detaljer som ikke har noe med innlegget å gjøre skal dras fram, tråkkes på og fokuseres på opp og ned i mente. Også er det jo feil uansett hva man gjør 😂🤷🏼♀️ Anonymkode: 8e63a...e71 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1400 Del Skrevet 15. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å la seg irritere er lite intelligent. Anonymkode: b32e3...6c3 Ja og er du uenig i noe så argumenter med at vedkommede er lite intelligent, lite sosialt intelligent eller bare autist. Dom som kaller folk for dom. Dom er domme dom. Anonymkode: 98e93...400 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå