Gå til innhold

Hvorfor lyger damer ?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, O.G. skrev:

Kanskje kvinner burde være litt mer ærlige med menn og ikke lyve for dem når mennene er elendige i senga og har en liten kuk?

Da får dere tåle at vi er ærlige med dere når dere er elendige i senga.

Anonymkode: 1d1e8...d37

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Kanskje kvinner burde være litt mer ærlige med menn og ikke lyve for dem når mennene er elendige i senga og har en liten kuk?

lite gjennomtenkt kommentar

er de så dårlige i senga og har så liten kuk , hvorfor valgte de disse mannfolkene da ?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

menn tåler det meste, kvinenr derimot er det mest sårbare kjønnet, overtenker , gråter, hyler og lager et helvete av den minste ting. VI menn skjermer dere ganske mye vi også. 

en ting er å lyve om ting man vet partneren blir veldig såret av , det kalles en hvit løgn. å lyve om andre ting er værre

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1 minutt siden, stardust75 skrev:

lite gjennomtenkt kommentar

er de så dårlige i senga og har så liten kuk , hvorfor valgte de disse mannfolkene da ?

Ikke ta det personlig nå, gutter.

Skrevet
Akkurat nå, O.G. skrev:

ingen som har tatt det personlig, vi får være ærlige alle sammen da, vet lett hvem som løper grinende ut på badet vertfall. Hårsåre hormonelle kvinner er det mer enn nok av

Skrevet

Jeg er av de som har gitt opp å si rett ut at jeg ikke er interessert. 

Grunnen er at jeg har møtt på så mange som skal ha meg til å skrive bok om hvorfor jeg ikke vil gå på en date til, for så å prøve å overtale meg til å gi de en ny sjanse ... Det er slitsomt, ubehagelig, tar mye tid, og gjør meg i dårlig humør. Ikke føler jeg meg som et særlig godt menneske heller når jeg må si rett ut at "du har ekstrem dårlig hygiene" for så å forklare at en dusj rett før et møte ikke vil rette opp det inntrykket jeg fikk etter at du fortalte meg at du gurgler munnskyllevann i stedet for å pusse tenner fordi du vil spare tid om kveldene.  

Så jeg tar den enkle utveien som er at jeg jatter med og håper at interessen snart går over. 

Anonymkode: 58cf5...88d

• Liker 1
Skrevet

Slapp av TS, vi gjør det samme med venninnene våre. Finner aldri et passende tidspunkt å møtes, i blant er det faktisk nesten umulig å finne et tidspunkt som passer for alle - så da sier vi ofte "kanskje i neste uke, eller uken etter", også går det flere uker til vi faktisk møtes 😅

Skrevet
7 timer siden, stardust75 skrev:

Hahaha, herlighet, du linker til en tabloidavise som hovedsaklig skriver om kjendiser og deres kjærlighetsliv. Flotte greier. Med en så snever tankegang kan en nesten ikke forvente mer. Lykke til! (Og husk, vi mennesker er individer, ikke en homogen gruppe som tenker og handler likt - for hvis kvinner er det, så er menn også en homogen gruppe med samme holdninger og tanker. Tenk nå litt lenger enn nesetippen da)!

Anonymkode: cba1d...3b4

Skrevet
1 time siden, O.G. skrev:

Så du er en hykler ja det var det jeg ventet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...