AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Jeg har hatt mye dater siste året. Ofte føles de veldig bra , men likevel er jenta uinteressert i ettertid. Jeg merker det veldig fort ettersom alle sammen stort sett har de samme avvisningsteknikker. Når interessen ikke er der så blir de fort veldig kjølig på meldinger/snap, bruker gjerne flere timer på å åpne snapper(og poengsummen øker, så vet at de er aktive). De svarer ikke på vanlige snapper lenger, og viser ingen interesse i storyes etc. Og tar null intiativ til kontakt. Det som irriterer meg er at det er nesten umulig å få en klar avvisning. Jeg er slik at så lenge det er håp så blir jeg sittende å ruminere på ting. Jeg trenger et "nei" for å kunne gå videre. Men med de siste damene så har jeg foreslått nytt tidspunkt for date, så sier de som regel "ja, så koselig, det må vi definitivt gjøre (masse hjerter). Men ofte så "kan de ikke den uken, men neste uke!". Jeg har aldri noensinne møtt en jente som foreslår "neste uke"...er akkurat som om de håper at jeg glemmer dem. Og hvis jeg prøver å avtale et konkret tidspunkt så unngår de bare å svare, eller vrir temaet over på noe annet. Med den forrige no så gav jeg henne masse muligheter til å si at hun ikke var interessert, sa til og med at det var helt greit, men hun insisterer på å late som hun vil treffes(selv om hun ikke ville det). Jeg forstår veldig godt menn som dater flere samtidig, man MÅ nesten det for ellers blir man opphengt i håpet på en som ikke er interessert og som holder deg troende i ukesvis før du ser at det ikke er sant. ut av 30 jenter jeg har datet siste årene tror jeg bare 1 eller 2 har vært klar og sagt " beklager , men tror ikke dette funker, vi bør ikke treffes igjen". Det er ikke moro å høre, men jeg har vært så sykt takknemlige til de jentene som var ærlige, fordi da kunne jeg gå videre. Og tro meg, jeg vet at det er vanskelig å avvise fordi mange menn blir sure og bittre...men da får dere heller bare blokke dem. Moralen i denne teksten er: Please Please PLease jenter; Avvis oss direkte hvis dere ikke er interessert. Anonymkode: e62fd...419 3
Gjest Minesveiper Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 (endret) Du blir fort irriterende ts om du blir for intens i jakten på "svar". Jeg er med på at det mest ryddige er å gi beskjed om at man ikke er interessert, men folk har litt ulike tilnærminger når det kommer til når de mener/føler at de må gi skikkelig beskjed. Mange vil nok føle at de ikke kjenner deg og har noe bånd til deg etter bare én date. "Fyren burde ta hintet om jeg blir kald". Målet burde heller være å unngå at damen blir kald fremfor å forvente å få skikkelige svar siden akkurat det er mer utenfor våres kontroll. Har opplevd det du skriver selv slik at det er ikke unormalt i dagens datingkultur. Selvfølgelig, det går an å argumentere for at det at hun minster interessen er ute av våres kontroll også: "Han var ikke min type", men det går i alle fall an å forandre på tilnærming. Endret 15. januar 2019 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Men med de siste damene så har jeg foreslått nytt tidspunkt for date, så sier de som regel "ja, så koselig, det må vi definitivt gjøre (masse hjerter). Men ofte så "kan de ikke den uken, men neste uke!". Anonymkode: e62fd...419 Ja da får du heller kutte de ut. Hvis en jente er interessert i deg så kan hun. Så fra nå av kan du heller tolke unvikenhet som nei også går du videre. Anonymkode: dc74f...010 1
SM30 Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 Kanskje du bør fokusere på hvorfor de mister interessen fremfor bekreftelsen på nettopp det? 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #5 Skrevet 15. januar 2019 Det kan være at de er interessert, men at du maser for mye underveis og de mister interessen. Jeg snakker med en gutt jeg er ganske interessert i nå men har utsatt å treffes i to uker , fordi det har kommet sykdom og innhenting av tapt arbeide i veien. Han viser forståelse, roer ned kontakten når jeg har fortalt jeg har det hektisk eller er syk, og opprettholder derfor interessen, men de guttene som fortsetter å mase og skal ha kontakt hver dag og spørre annenhver dag om nytt treff snart de mister jeg interessen for. Anonymkode: 8d237...63b 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #6 Skrevet 15. januar 2019 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du presser mer på, når du VET du er avvist. Men tenker at du enten må ta hintene, eller pushe på enda litt til😂 om du vil ha klar tale. Jeg gjør ikke det i første omgang liksom, men svarer i ganske klare ordelag om jeg opplever at hinting ikke nytter. Det tror jeg gjelder for de fleste kvinner. Anonymkode: c7390...83b 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #7 Skrevet 15. januar 2019 Du bør ta hintet når de svarer slik. Du må ta høyde for at de fleste kvinner er utrolig falske og overfladiske, er slik kvinnen bygger opp alle sine relasjoner som venninner etc. Kun falskhet og overfladiske verdier. Dette er pga kvinnens usikkerhet, de må ha noen å flokke seg med. Så da kan de faktisk ha maaaange venner, tror de selv. Svært få av de har ekte venner. Ikke kast bort tiden din på å date, tenk så mye annet du kan bruke livet ditt på. Fokuser på ditt eget liv, hobby/fritid. Anonymkode: c8651...163 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #8 Skrevet 15. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du bør ta hintet når de svarer slik. Du må ta høyde for at de fleste kvinner er utrolig falske og overfladiske, er slik kvinnen bygger opp alle sine relasjoner som venninner etc. Kun falskhet og overfladiske verdier. Dette er pga kvinnens usikkerhet, de må ha noen å flokke seg med. Så da kan de faktisk ha maaaange venner, tror de selv. Svært få av de har ekte venner. Ikke kast bort tiden din på å date, tenk så mye annet du kan bruke livet ditt på. Fokuser på ditt eget liv, hobby/fritid. Anonymkode: c8651...163 Jøss! Dette var litt av et svar. Hvordan er ditt forhold til kvinner, sånn ellers? Anonymkode: 38cba...0b9 7
Gjest O.G. Skrevet 15. januar 2019 #9 Skrevet 15. januar 2019 Damer lyver av samme grunn som menn gjør.
stardust75 Skrevet 15. januar 2019 #10 Skrevet 15. januar 2019 4 minutter siden, O.G. skrev: Damer lyver av samme grunn som menn gjør. feil, har lest masse forskning og artikkler om dette. Kvinner lyver mye mer enn menn, men kvinner lyver for å ikke såre andre, og for å skjerme andre for følelser før du uttaler deg , kanskje du skulle lest deg opp om temaet isteden for å bare gjette ? 2
stardust75 Skrevet 15. januar 2019 #11 Skrevet 15. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss! Dette var litt av et svar. Hvordan er ditt forhold til kvinner, sånn ellers? Anonymkode: 38cba...0b9 han har faktisk rett, mange kvinner holder på slik, heldigvis er det ikke like svart hvitt som han forklarer. kvinner er meget falske og overfladiske, bare skjuler det litt bedre 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #12 Skrevet 15. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss! Dette var litt av et svar. Hvordan er ditt forhold til kvinner, sånn ellers? Anonymkode: 38cba...0b9 Hei, mitt forhold til kvinner er fint. Hvorfor? Fordi jeg vet hvordan kvinnen er gjennomsnittlig. Da blir det ganske enkelt 🙂 Anonymkode: c8651...163
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #13 Skrevet 15. januar 2019 2 minutter siden, stardust75 said: han har faktisk rett, mange kvinner holder på slik, heldigvis er det ikke like svart hvitt som han forklarer. kvinner er meget falske og overfladiske, bare skjuler det litt bedre Litt av en påstand, men ikke overraskende at det kommer fra deg. Anonymkode: 38cba...0b9 3
stardust75 Skrevet 15. januar 2019 #14 Skrevet 15. januar 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt av en påstand, men ikke overraskende at det kommer fra deg. Anonymkode: 38cba...0b9 https://www.dailymail.co.uk/news/article-3110136/Women-tell-fibs-men-honestly-Four-five-say-tell-lie-daily-basis.html facts hurt 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #15 Skrevet 15. januar 2019 Nå er jeg en av de som velger å si ifra om at jeg ikke er interessert, men jeg lyver som regel om hvorfor jeg ikke er det hvis de ikke vil ha en grunn. Jeg er oppriktig redd for å såre følelsene deres, derfor prøver jeg ofte å få dere til å tenke at det ikke er et tap å miste kontakte med meg. Eksempler på dette: han er friluftsmann, jeg sier jeg hate å sove i telt og ikke klarer meg uten sminke. Han vil ha barn: sier at jeg ikke vil ha barn og at han burde finne en som vil ha. Han ønsker en kjæreste: kan si jeg ikke føler meg helt klar for det ennå og vil være alene en stund til. Osv. Jeg vil at dere skal få gå videre med god selvtillit. De egentlige grunnene kan være: for selvsentrert. Lukter rart eller oppfører seg merkelig. Har ikke et utseende som appellerer til meg. Vil understreke at jeg da ikke mener han må være kjekk, bare at helheten ikke var som jeg hadde tenkt. Osv. Så ja, jeg lyver mye til dere. Anonymkode: 2718e...dd1 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #16 Skrevet 15. januar 2019 *hvis de vil ha en grunn, ikke "hvis de ikke vil ha en grunn". Anonymkode: 2718e...dd1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #17 Skrevet 15. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg en av de som velger å si ifra om at jeg ikke er interessert, men jeg lyver som regel om hvorfor jeg ikke er det hvis de ikke vil ha en grunn. Jeg er oppriktig redd for å såre følelsene deres, derfor prøver jeg ofte å få dere til å tenke at det ikke er et tap å miste kontakte med meg. Eksempler på dette: han er friluftsmann, jeg sier jeg hate å sove i telt og ikke klarer meg uten sminke. Han vil ha barn: sier at jeg ikke vil ha barn og at han burde finne en som vil ha. Han ønsker en kjæreste: kan si jeg ikke føler meg helt klar for det ennå og vil være alene en stund til. Osv. Jeg vil at dere skal få gå videre med god selvtillit. De egentlige grunnene kan være: for selvsentrert. Lukter rart eller oppfører seg merkelig. Har ikke et utseende som appellerer til meg. Vil understreke at jeg da ikke mener han må være kjekk, bare at helheten ikke var som jeg hadde tenkt. Osv. Så ja, jeg lyver mye til dere. Anonymkode: 2718e...dd1 De to nederste der er greie. De ville jeg skjønt. Men den øverste der, der han er friluftsmann og du sier du ikke er det. Den er ikke særlig bra. Fordi de aller fleste friluftsmenn er inneforstått med at mange damer ikke liker å sove i telt, og liker å sminke seg. Og det syns de fleste friluftsmenn er helt ok. Fordi friluftslivet er uansett deres mulighet til å ha litt kvalitetstid alene. Anonymkode: ed37a...61d
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #18 Skrevet 15. januar 2019 Kvinner lyver ikke bevisst. Kvinner er opptatt av følelser, ikke fakta. Derfor ser de ikke noe galt i å lyve, så lenge det får frem hvordan de føler. Det viktige for kvinner er å fokusere på seg selv og sine følelser. Derfor er de ikke klare over at de lyver. Det er noe de gjør ubevisst. Anonymkode: 0c0a1...e1c
stardust75 Skrevet 15. januar 2019 #19 Skrevet 15. januar 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner lyver ikke bevisst. Kvinner er opptatt av følelser, ikke fakta. Derfor ser de ikke noe galt i å lyve, så lenge det får frem hvordan de føler. Det viktige for kvinner er å fokusere på seg selv og sine følelser. Derfor er de ikke klare over at de lyver. Det er noe de gjør ubevisst. Anonymkode: 0c0a1...e1c kvinner lyver bevist jo, dette er allerede forsket på, de lyver bevist og kalkulert, men som du sier de gjør det for å ikke såre andre. Det er likevell galt å lyve uansett hvordan du vrir og vender på det
Gjest O.G. Skrevet 15. januar 2019 #20 Skrevet 15. januar 2019 7 timer siden, stardust75 skrev: feil, har lest masse forskning og artikkler om dette. Kvinner lyver mye mer enn menn, men kvinner lyver for å ikke såre andre, og for å skjerme andre for følelser før du uttaler deg , kanskje du skulle lest deg opp om temaet isteden for å bare gjette ? Kanskje kvinner burde være litt mer ærlige med menn og ikke lyve for dem når mennene er elendige i senga og har en liten kuk?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå