Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Min kone og jeg trenger hjelp. Hun opplevde over tid at følelsene for meg dabbet av. Hun ble også betatt av en annen. Vi ønsker nå å se om det er mulig å gi det hele en ny sjanse. Har prøvd parterapi, men vi opplevde ikke helt at terapeuten "møtte oss der vi var". 

Jeg er blitt mye mer bevisst min egen rolle og hvordan jeg kan bidra bedre. Hovedproblemet er nok at min kone verner om seg selv og har et skall som gjør det vanskelig å nå inn. Dette er hun selv bevisst på. Vi har imidlertid kommet langt i forhold til å skape gode rammer hjemme og har en fin og vennlig tone oss i mellom. Vi avlaster hverandre og er gode foreldre sammen. 

Nå trenger vi hjelp fra en dyktig parterapeut i Bergen, som kan hjelpe oss med å finne tilbake til hverandre følelsesmessig. Noen som kan anbefale noen? Gjerne i Fana, men vi drar til sentrum om det er hensiktsmessig. Send gjerne privat melding om du vil. 

På forhånd tusen takk. 

M, 38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IPR i Bergen sentrum! De er fantastisk flinke og jobber med en metode som heter emosjonsfokusert terapi. Poenget er at de jobber med følelser og tilknytning istedenfor å fokusere på hvordan man skal bli bedre på å " krangle". 

Du kan jo google emosjonsfokusert parterapi og se om det er noe for dere. 

Anonymkode: 6317b...28e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...