Gå til innhold

Kunne dere brukt Kari Traa Rose-genser på jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går da vel ikke i undertøy på jobb vel!!

Anonymkode: 6bdbb...396

Det er ullundertøy, ikke undertøy. Eller pleier du å surre genseren rundt høna kanskje? Ikke vær så prippen.

 

Jeg bruker den ikke, men i hjemme spl. er det neste komedie hvor mange som går med KT.

Anonymkode: d9bb7...f72

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ullundertøy, ikke undertøy. Eller pleier du å surre genseren rundt høna kanskje? Ikke vær så prippen.

 

Jeg bruker den ikke, men i hjemme spl. er det neste komedie hvor mange som går med KT.

Anonymkode: d9bb7...f72

Ja. Undertøy..

Anonymkode: 6bdbb...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Ser på den som en genser og ikke undertøy. Syns de er fine :) Bruker de på jobb titt og ofte, samme gjør mange av mine kollegaer.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nix, det kunne jeg ikke. Går i mørk uniform på jobb.

Anonymkode: 11399...b50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jobber som blomsterdekoratør og har faktisk brukt ullundertøy på jobb uten noe over. Jeg går til jobb, og dette er funker bra til å holde meg varm uten at jeg svetter 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha morsom sammentreff. Jeg fikk sånn Kari Traa genser i julegave og akkurat i dag sto jeg foran skapet og vurderte om jeg kunne gå i den på jobb. Turte ikke det. Jobber på kontoret, men er IT-utvikler, så arbeidsantrekk er mildt sagt casual. Jeans, tskjorte og genser går det mye i. 

Anonymkode: f9fea...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Undertøy..

Anonymkode: 6bdbb...396

So square..

Anonymkode: d9bb7...f72

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i barnehage og går ofte i ulltrøye, som regel med en tynn fleecejakke utenpå. Når jeg blir varm, feks under av- og påkledning eller i generelt hektiske perioder hiver jeg ofte fleecen og går rundt i ulltrøya. Flere andre på jobb gjør det samme. Har en sporty stil til vanlig, men setter grensa ved treningstights. :P
Mange der jeg jobber bruker også turbukser som arbeidsantrekk, men disse er ofte så dyre at jeg ikke tør å bruke dem på jobb. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Daria skrev:

Nei, jeg gå ikke rundt i undertøy offentlig, og jeg skulle inderlig ønske at noen tok ansvar for å fortelle finansminsteren at det virkelig ikke er passende i hennes stilling heller. Jeg er glad for å bo i et samfunn hvor vi ikke er så opptatt av hva kvinnelige politikere kler seg i, men det hadde jo vært fint om de brydde seg en anelse selv...

Neh, ikke helt samstemt.

Er ikke den utformet som nettopp en kombinasjon?

Barn går jo hele dagen i ulltrøye, men vi kler dem jo ikle i bare truse. Jeg tenker det blir tilsvarende for voksne?

De tykkere typene tenker jeg er innafor som uformell og veldig casual genser. Litt som en basic bomullstopp fra HM liksom. 

Anonymkode: bf173...4cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under uniformsgenser/skjorte, ja. Bare den genseren, nei. Vi skal ha overdel der firmanavn/logo er godt synlig.

Anonymkode: 077cb...931

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, haha. 

SÅ casual kler jeg meg ikke på jobb. Det er jobb, ikke hyttetur. 

Anonymkode: 2c918...900

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser det er flere her som jobber i barnehage som svarer at de kan bruke dem på jobb. Hva synes dere foreldrene om det da? Ville du reagert om du traff en ansatt i barnehagen med ulltrøye? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, siden det er en undertrøye ville jeg kun brukt denne når jeg var ute og jobbet i hagen eller var på tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gått med en sånn genser offentlig, da jeg ikke anser det som undertøy på linje med truse, bh eller stillongs. Men en sånn type sportslig ullgenser kunne jeg ikke gått med på jobb eller i settinger hvor jeg skulle se litt ordentlig ut. Jeg har dog en del tynne ullgensere som ikke er sportslige, men helt nøytrale, a la de nøytrale fra Pierre Robert og lignende, og de bruker jeg på lik linje med tynne bomullsgensere. Ingen som ser forskjell og er jo bare fornuftig med ull innerst på vinteren. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går da vel ikke i undertøy på jobb vel!!

Anonymkode: 6bdbb...396

Går du uten undertøy på jobb??? :sjokkert:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Muscae skrev:

Ser det er flere her som jobber i barnehage som svarer at de kan bruke dem på jobb. Hva synes dere foreldrene om det da? Ville du reagert om du traff en ansatt i barnehagen med ulltrøye? 

Jeg ville syns det var fornuftig av de ansatte å kle seg varmt. Føler på ingen måte at man ser undertøyet deres fordi de bruker en slik genser på jobb. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Muscae skrev:

Ser det er flere her som jobber i barnehage som svarer at de kan bruke dem på jobb. Hva synes dere foreldrene om det da? Ville du reagert om du traff en ansatt i barnehagen med ulltrøye? 

Jeg ville absolutt ikke reagert på det nei. Tenker på det mer som sportstøy enn i undertøy egentlig. Vil jo at de ansatte skal være kledd for å leike med barna, ikke for å "ta seg ut".

Jeg er student selv, så ikke i målgruppa for tråden. Men kunne sikkert gått på lesesalen i ullundertøy-trøye en kald dag. Ville ikke gjort det hvis jeg skulle på forelesning/møte folk, men det handler mer om egen smak og forfengelighet enn hva som er akseptabelt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...