Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg forstår deg TS..Jeg skammer meg over dette, men jeg blir skikkelig lei meg av at samboeren min gradvis mister håret mer og mer.. Jeg kommer ikke til å gå fra han, jeg elsker han, men det er sårt.. Både for meg og han.. 

Anonymkode: eb318...928

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min er i ferd med å miste håret, og det merker jeg at vi begge sliter med. Han er ikke gammel heller (25). Han pleide å ha tjukt og nydelig hår.

Tips til å takle dette uten å miste lysten på han? Føler vi er for unge for dette.

Anonymkode: bbe74...e84

Bli voksen. 

Anonymkode: c53cd...e71

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis du mister lysten på ham pga tynnere hår bør du slå opp. Du er ikke forelsket og du elsker ham ihverfall ikke. 

Endret av Perle
  • Liker 1
Skrevet

Fordi om hun mister lysten på han så betyr det ikke at hun ikke elsker han! 

Skrevet

Ts vil ha en gutt og ikke en mann, creepy. 

Anonymkode: b2e4e...ccd

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi om hun mister lysten på han så betyr det ikke at hun ikke elsker han! 

Du er nok veldig ung.

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et gen er årsak til at hans far, onkler og farfar døde før 35 og du kverner over hårtap??

Anonymkode: d9186...bd2

Gratulerer, du klarte å lese nøyaktig det motsatte av hva som sto 😂😂 her var du bare ute etter upvotes by being sassy. 

Anonymkode: 4e7f4...ecc

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tips til han er å barbere hodet, og eventuekt finne seg en dame som ikke bryr seg om slike bagateller. 

Tips til deg er å vokse opp litt. 

Anonymkode: 3d994...e93

12 timer siden, stardust75 skrev:

vist du mister lysten på han fordi han mister litt hår på toppen så er det deg det er noe gale med. 

hårtap er genetisk. Jeg mister hår selv pga gener i familien. Hår kan kjøpes da, så ingen super krise, hårtransplantasjon er dyrt, men når du blir eldre har du råd. Finnes en spray på frisørbutikken som hjalp meg i 3 år og få tjukkere og mer hår på hodet før den sluttet å virke. Thick again av kevin murphy. Den virket på meg vertfall

12 timer siden, COSL Innovator skrev:

Er du virkelig så overfladisk at du er redd for å miste tenning på han bare på grunn av hårtap? Da trur jeg ikke du elsker han dypt nok.

Håravfall kan ham ikke noe for, Jeh skulle heller forstått deg hvis han så ut som er ustelt bakgårdskatt som ikke viste interesse for å stelle seg.

Hadde dere sagt det samme om det var kvinnen som mistet alt håret? Tviler.

Har aldri skjønt den dobbeltmoralen om at menn kan ønske kvinner med langt hår men dersom noen av oss ytrer ønske om at menn med hår på hodet foretrekkes så blir man kalt overfladisk med en gang.

Skjønner deg godt, TS :) Se hva som skjer. Kanskje han kler det? Vi har alle våre ting vi er tiltrukket av. Hår er viktig for deg, på samme måte som 10 kg ekstra på kroppen er utslagsgivende for andre på tenningen. Gi det en sjanse!

Anonymkode: bdcfa...c3d

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde dere sagt det samme om det var kvinnen som mistet alt håret? Tviler.

Har aldri skjønt den dobbeltmoralen om at menn kan ønske kvinner med langt hår men dersom noen av oss ytrer ønske om at menn med hår på hodet foretrekkes så blir man kalt overfladisk med en gang.

Skjønner deg godt, TS :) Se hva som skjer. Kanskje han kler det? Vi har alle våre ting vi er tiltrukket av. Hår er viktig for deg, på samme måte som 10 kg ekstra på kroppen er utslagsgivende for andre på tenningen. Gi det en sjanse!

Anonymkode: bdcfa...c3d

Om en mann er sammen med en kvinne han virkelig er glad i, dumper han henne ikke om hun mister håret, nei. 

Men når det gjelder menn, så er håravfall noe som er ganske vanlig, og rammer de fleste i større eller mindre grad. Og det finnes veldig mange kjekke menn uten hår, om det er det ytre man skal gå etter. 

Anonymkode: 3d994...e93

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tips til å takle dette uten å miste lysten på han?

Bli voksen.

Men det skal du vite, at du er ikke alene. Det er ganske vanlig at kvinner blokkerer interessen på hårtap/ manglende hår, før de har vurdert kroppsholdning en gang. Så den skrekken menn har for å miste håret, er slik sett legitim.

Men jeg har sett på hårtap som et filter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...