AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Kjæresten min er i ferd med å miste håret, og det merker jeg at vi begge sliter med. Han er ikke gammel heller (25). Han pleide å ha tjukt og nydelig hår. Tips til å takle dette uten å miste lysten på han? Føler vi er for unge for dette. Anonymkode: bbe74...e84
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 Eksen min mistet håret. Elsket han av hele mitt hjerte, så var mer bekymret for at han skulle bekymre seg mye. Fikk vondt av å finne et middel han brukte for at det ikke skulle bli borte til 700 kr. Jeg så ikke på det som noe turn off. Han var min aller kjæreste. Anonymkode: fff90...2fe 11
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 Det fins mange flotte naturtro tupéer å få kjøpt😊 Anonymkode: 63a60...9be 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #5 Skrevet 13. januar 2019 Hår er ikke viktig, men mannen prøv å fokusere på at han fortsatt er HAN med eller uten hår Anonymkode: d7387...0a2 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #6 Skrevet 13. januar 2019 Og eksen min var enda yngre. Han var sånn 23 da han begynte å miste håret, og deretter gikk det ganske få år før nesten alt var borte. Det ble slutt av helt andre grunner enn håret. Da han mistet håret elsket jeg han fortsatt så mye at det ikke var noe problem å tenne på han. Mange menn mister håret tidlig, og nesten alle mister det til slutt. Det er bare noe du må lære deg å leve med. Anonymkode: 722ec...d84 5
Gjest COSL Innovator Skrevet 13. januar 2019 #7 Skrevet 13. januar 2019 Er du virkelig så overfladisk at du er redd for å miste tenning på han bare på grunn av hårtap? Da trur jeg ikke du elsker han dypt nok. Håravfall kan ham ikke noe for, Jeh skulle heller forstått deg hvis han så ut som er ustelt bakgårdskatt som ikke viste interesse for å stelle seg.
stardust75 Skrevet 13. januar 2019 #8 Skrevet 13. januar 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min er i ferd med å miste håret, og det merker jeg at vi begge sliter med. Han er ikke gammel heller (25). Han pleide å ha tjukt og nydelig hår. Tips til å takle dette uten å miste lysten på han? Føler vi er for unge for dette. Anonymkode: bbe74...e84 vist du mister lysten på han fordi han mister litt hår på toppen så er det deg det er noe gale med. hårtap er genetisk. Jeg mister hår selv pga gener i familien. Hår kan kjøpes da, så ingen super krise, hårtransplantasjon er dyrt, men når du blir eldre har du råd. Finnes en spray på frisørbutikken som hjalp meg i 3 år og få tjukkere og mer hår på hodet før den sluttet å virke. Thick again av kevin murphy. Den virket på meg vertfall 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #9 Skrevet 13. januar 2019 Herregud,og snart er du rynkete med hengepupper, får håpe han ikke mister lysten da.Tror du dere skal se uforandret ut til dere pakker tøflene og forlater denne verden? Vær glad for at det er noe så uskyldig som naturlig håravfall som er årsaken, og ikke noe alvorlig. Min mann mistet også håret tidlig, men barberte det bort, og ferdig med den saken. Sett på nyhetene så du får litt perspektiv på problemet. Anonymkode: 57a70...932 11
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #10 Skrevet 13. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min er i ferd med å miste håret, og det merker jeg at vi begge sliter med. Han er ikke gammel heller (25). Han pleide å ha tjukt og nydelig hår. Tips til å takle dette uten å miste lysten på han? Føler vi er for unge for dette. Anonymkode: bbe74...e84 Tips til han er å barbere hodet, og eventuekt finne seg en dame som ikke bryr seg om slike bagateller. Tips til deg er å vokse opp litt. Anonymkode: 3d994...e93 9
Jessheim01 Skrevet 13. januar 2019 #11 Skrevet 13. januar 2019 Barber hodet skallet, og ha skjegg. Funker for meg og mange. 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #12 Skrevet 13. januar 2019 Du ser lett på faren hans om hårtap er genetisk. Det er det for mange. Bare sånn det er. Har hatt en kjæreste tidligere som begynte å få viker da han var 25. Faren hans er skallet og har vært det lenge. Jeg var riktignok ikke mindre glad i ham av den grunn. Anonymkode: 84e85...319
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #13 Skrevet 13. januar 2019 26 minutter siden, Jessheim01 skrev: Barber hodet skallet, og ha skjegg. Funker for meg og mange. Digger nicket ditt. Jeg regner med at du bor på Jessheim. So do I 😊 Anonymkode: c2bf1...c9a
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #14 Skrevet 13. januar 2019 Jeg ville støttet opp om han. Du sier dere begge sliter med det, kanskje han hadde tatt det litt enklere om han ikke måtte gå rundt å bekymre seg for å miste kjæresten sammen med håret...? Det må være utrolig tungt å gå igjennom en helt naturlig prosess i livet, sammen med en kjæreste som ikke klarer akseptere naturens gang... Anonymkode: 60aa3...41a
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #15 Skrevet 13. januar 2019 Be han kjøpe Nisim shampo. Den stoppet hårtapet mitt i løpet av få uker. Garanterer at det virker. Anonymkode: 485c6...111
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #16 Skrevet 13. januar 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ser lett på faren hans om hårtap er genetisk. Det er det for mange. Bare sånn det er. Har hatt en kjæreste tidligere som begynte å få viker da han var 25. Faren hans er skallet og har vært det lenge. Jeg var riktignok ikke mindre glad i ham av den grunn. Anonymkode: 84e85...319 Jeg er skalla og faren min har bra med hår. Jeg har hørt det er gener som bestefar på morsiden. I mitt tilfelle stemmer det med det håret min bestefar har. Men det er sikkert forskjellig. Anonymkode: 2cc94...22d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #17 Skrevet 13. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du ser lett på faren hans om hårtap er genetisk. Det er det for mange. Bare sånn det er. Har hatt en kjæreste tidligere som begynte å få viker da han var 25. Faren hans er skallet og har vært det lenge. Jeg var riktignok ikke mindre glad i ham av den grunn. Anonymkode: 84e85...319 Typen sin far, onkler og farfar døde alle sammen før de ble 35. Vanskelig å sjekke potensielt hårtap her i hvert fall. Men så er vi litt mer bekymret for genet som har tatt livet av dem alle, enn hvor vidt håret vil forsvinne. Anonymkode: 4e7f4...ecc
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #18 Skrevet 14. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Typen sin far, onkler og farfar døde alle sammen før de ble 35. Vanskelig å sjekke potensielt hårtap her i hvert fall. Men så er vi litt mer bekymret for genet som har tatt livet av dem alle, enn hvor vidt håret vil forsvinne. Anonymkode: 4e7f4...ecc Et gen er årsak til at hans far, onkler og farfar døde før 35 og du kverner over hårtap?? Anonymkode: d9186...bd2 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #19 Skrevet 14. januar 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Det fins mange flotte naturtro tupéer å få kjøpt😊 Anonymkode: 63a60...9be Å herregud nei! 😆 Du høres rimelig overfladisk ut TS. Anonymkode: 969ee...2c7
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #20 Skrevet 14. januar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et gen er årsak til at hans far, onkler og farfar døde før 35 og du kverner over hårtap?? Anonymkode: d9186...bd2 Du må lese det siterte innlegget igjen. Det er jo akkurat det hun skriver, at de IKKE bryr seg om hårtapet mot fakta at de døde ung. Anonymkode: 12ff8...6ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå