Gå til innhold

Så kjedelige kjoler dere har!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Unnskyld meg, men... hvorfor har dere alle så og si den samme kjolen? Jeg bare spør.

Har vært på noen bryllup i det siste og det begynner å bli kjedelig. Alle ser jo dønn like ut! Og hvorfor bruker dere så mye energi på å finne "kjolen" når dere ender opp med den samme kjolen som alle andre til slutt uansett? Kan love at gjestene og ihvertfall brudgommen gir blanke katta i om den er sånn eller sånn. Mange stive smil som akkompagnerer "å så fin kjole"-replikken!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

er disse kjedelige??......

http://www.bryllupsweb.no/brudekjoler-romantica_5.html

Da må du være blind.. :ler::tunge1::tunge1:

Vi skulle her, under et tema, vise kjolene våre, og ALLE var forskjellige, så jeg aner ikke hva du snakker om.

Det var forskjellig design, snitt, stil osv på alle, så du kan tydeligvis ikke ha sett hvilke kjoler vi har valgt... :wink:

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg ga ikke BLANKE KATTA i hvordan kjolene til de jeg har vert i bryllup til... Syns de har vert kjempeflotte.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg ga ikke BLANKE KATTA i hvordan kjolene til de jeg har vert i bryllup til... Syns de har vert kjempeflotte.

Flotte er en ting, det hadde sikkert vært flott å reise til månen også, men ikke om man måtte reise dit hele tiden...

Gjest gjesta
Skrevet

:ler: Du skal få mene det du vil, og vi skal ikke rakke ned på det du sier. Men det er utrolig barnslig å rakke ned på oss, når du ikke har den fjerneste anelse om hva du snakker om.

KJOLEN er ikke alt. Jeg tror jeg snakker for alle her når det viktigste er å få en flott dag & gifte seg med den en elsker! Men jeg falt for en kjole, og vil ha den, men den betyr da ikke ALT...... :roll: så hvorfor tror du det??

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde du skrevet denne kommentaren i et innlegg hvor noen SPØR deg om meningen på en kjole er det jo helt greit, men her er du jo bare ute etter og lage kvalme. :roll: eller rett og slett være en drittsekk

Gjest gjesta
Skrevet

Kjolene ser jo ikke like ut i det hele tatt...... :o

Men om noen av oss har litt mer den samme smaken, enn andre, så kan vi da ikke velge en helt annen kjole bare for at DU da ikke klager lenger... :roll::ler:

Dette blir for dumt!

Gjest gjesta
Skrevet

det er nok du som har dårlig smak da vet du ;)......

Gjest Anonymous
Skrevet
det er nok du som har dårlig smak da vet du ;)......

Det var da aldri snakk om smak, jeg har aldri sagt jeg synes kjolene er stygge. Jeg synes bare alle er veldig like.

Det er ikke meg det går utover heller, jeg synes bare synd på alle dere som går tårepersende oppover kirkegulvet og tror dere ser så spesielle ut... dere gjør faktisk ikke det. Men om det holder for dere så vel bekomme.

Gjest Anonymous
Skrevet
Men om noen av oss har litt mer den samme smaken, enn andre, så kan vi da ikke velge en helt annen kjole bare for at DU da ikke klager lenger...  

Si ikke det. Folk tar ofte avgjørelser for å glede meg.

Men da har jeg ihvertfall fått bekreftet det jeg lurte på, selv om ingen hadde noe annet enn klørne-ut-svar til meg. Dere er klar over det selv og da regner jeg med dere synes det er litt av poenget med bryllupet også, å ligne mest mulig på de tre andre som gifter seg i den samme kirka med den samme pynten og den samme menyen etterpå.

Lykke til alle sammen. Det blir sikkert minneverdig.

Skrevet

Jeg er faktisk litt enig med gjest her jeg....

Synes veldig mange her velger kjoler det går "100 av på dusinet". Mye samme stil som går igjen, og ganske ordinært og kjedelig egentlig. Slett ikke stygt. Langt der i fra, men veldig likt, og derfor litt for lite "personlighet" for min smak. Men det er meg da :-)

De aller fleste bruder er jo utrolig vakre uansett, men jeg hadde syntes det var morsomt om fler valgte noe som ikke var sååååååååå vanlig og tradisjonelt som det ser ut til at de fleste gjør.

Skrevet

Har man en personlighet som vises i måten man fører seg på, og sin egen unike utstråling, spiller det ingen rolle om kjolen er tradisjonell eller annerledes. Det er personen som gjør antrekket spør du meg, ikke omvendt. To damer kan se GANSKE så forskjellige ut i samme kjole. Vil vel si at de som blir skuffet over en "kjedelig" kjole er de som er litt for opptatt av nettopp kjolen.... Men det er mitt syn på saken :wink:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Jeg er faktisk litt enig med gjest her jeg....

Synes veldig mange her velger kjoler det går "100 av på dusinet". Mye samme stil som går igjen, og ganske ordinært og kjedelig egentlig. Slett ikke stygt. Langt der i fra, men veldig likt, og derfor litt for lite "personlighet" for min smak. Men det er meg da :-)

De aller fleste bruder er jo utrolig vakre uansett, men jeg hadde syntes det var morsomt om fler valgte noe som ikke var sååååååååå vanlig og tradisjonelt som det ser ut til at de fleste gjør.

Skal vi velge kjole ut i fra hvordan dere ( du og gjest, og kanskje flere litt senere) mener kjolen skal være, eller hvordan vi som skal bruke den mener den skal være?

Jeg har valgt kjolen etter min smak, og hva andre måtte mene om den, er og blir rævnende likegyldig for meg. For det er jeg som skal bruke den :wink:

Gjest En annen gjest
Skrevet

Det er nå en gang slik med tradisjoner i Norge; Ved dåp er det vanlig med lang hvit kjole med bespisning etterpå, ved konfirmasjon velger mange bunad og gjester spiser etterpå. Hvit kjole er og vanlig i ulike varianter i bryllup og man spiser etterpå.

Hva om man begynte å gå baklengs til jobb, ALLE ser jo dønn like ute når de går framover.... Eller hvorfor kan vi ikke få røde agurker, alle de grønne er jo så like! :hoho::hoho:

Lykke til - til alle oss framtidige hvite bruder med oppsatt hår og blomsterbukett!! Jeg er sikker på at akkurat DU kommer til og stråle slik som bare du kan :hjerter:

Og nå skal jeg bruke energien min på litt mer verdifulle ting enn å irritere meg over de grønne agurkene :ler:

Gjest gjesta
Skrevet

Skal vi velge kjole ut i fra hvordan dere ( du og gjest, og kanskje flere litt senere) mener kjolen skal være, eller hvordan vi som skal bruke den mener den skal være?

Jeg har valgt kjolen etter min smak, og hva andre måtte mene om den, er og blir rævnende likegyldig for meg. For det er jeg som skal bruke den :wink:

:klappe:

Skrevet

jeg har ihvertfall ikke samme kjole som de venninnene jeg har vært i bryllup til :) ikke samme form eller farge, har funnet en kjole som er helt meg, og jeg gleder meg til å vise den frem :P

Skrevet
jeg har ihvertfall ikke samme kjole som de venninnene jeg har vært i bryllup til :) ikke samme form eller farge' date=' har funnet en kjole som er helt meg, og jeg gleder meg til å vise den frem :P[/quote']

:hoppe: Jeg også!!! Min er heller ikkje lik noken av dei mine venninner har hatt!! :)

Skrevet

Jeg føler at jeg har funnet en kjole som er 'annerledes', og veldig meg.

Jeg prøvde en av årets modell - stroppeløs, drapering i siden, vidde i skjørtet - som var veldig pen, den var bare ikke meg.

Har derimot sett andre som ser helt perfekte ut i den slags kjoler, og som tydelig stråler opp fordi de har funnet 'sin' kjole.

Men jeg føler at kjoleprodusentene kanskje er litt for motefokusert - i fjor var det flere kjoler i 'min' stil, kall det gjerne alve-inspirert, mens det i år nesten er håpløst å finne noe som ikke er stroppeløst og drapert.

Litt mer variasjon i utvalget hadde jo vært kjekt, synes jeg.

Dessuten synes jeg vel kanskje at 'gjest' sitt innlegg er svært dårlig formulert, og mest ute etter å såre.

Dersom hun er ute etter å skape litt mer variasjon i motebildet rundt bryllupet er det litt feil å angripe folk som allerede sitter der med drømmekjolen - det kan være veldig sårende å bli omtalt på denne måten.

Dette er sannsynligvis det som på forum kalles et "troll" - en som er ute etter å skape bråk, ikke konstruktiv debatt, en som morer seg over hissig skittkasting og navnekalling. Hva om vi bare lar denne tråden dø?

Skrevet

Nei vet du det synes jeg da ikke :-) Har vel strengt tatt aldri påstått det heller, har jeg vel?

Er helt enig i at man skal velge etter egen smak og stil.

Det var jo det jeg gjorde også, selv om det ble noe annerledes enn det majoriteten velger.

Jeg sier bare at jeg synes det blir veldig mye likt.

Ingen grunn for noen å ta seg nær av det ;-)

Skrevet

Det er jo ikke så rart at folk gifter seg i relativt like kjoler, det er jo moter inne brudekjoler... og slik har det vel alltid vært??

Håper alle finner drømmekjolen (uansett hvordan den måtte se ut) og stråler på den store dagen!! :hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...