Gå til innhold

Å RI....?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han favoritt stilling er at kvinnen rir han,og jeg ønsker å gi han det ønske i oppfyllelse. Men jeg er så usikker på meg selv pga jeg er overvektig og hvordan jeg skal få det til. Noen som har noe tips og råd og gi?  

Anonymkode: 212cf...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Frem og tilbake, ikke opp og ned 😅

Anonymkode: 8fe0d...89a

Hva som han og hun liker og foretrekker opp og ned da?? 

Ts: snakk med ham om det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med han, og gjør det du synes er godt. Av mine partnere synes de det blir godt så lenge han ser at jeg virkelig nyter det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lillemorbare skrev:

Snakk med han, og gjør det du synes er godt. Av mine partnere synes de det blir godt så lenge han ser at jeg virkelig nyter det. 

Er redd for og prøve og skreve over han til og med,redd jeg ikke får til å tre den inn i meg🙈

Anonymkode: 212cf...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunikasjon er nøkkelordet. Prøv. Om det ikke går, så er det bare å le av det og prøve noe annet i stedet :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er redd for og prøve og skreve over han til og med,redd jeg ikke får til å tre den inn i meg🙈

Anonymkode: 212cf...eeb

Er bare å prøve. Vær litt leken og fri, han er sammen med deg fordi han syns du er fin akkurat som du er. La han hjelpe til, og dere får den garantert inn😉

Er selv overvektig og syns det er lettere å variere med å stå på kne med ene beinet, om du skjønner. 

Anonymkode: e4c3d...f2e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er bare å prøve. Vær litt leken og fri, han er sammen med deg fordi han syns du er fin akkurat som du er. La han hjelpe til, og dere får den garantert inn😉

Er selv overvektig og syns det er lettere å variere med å stå på kne med ene beinet, om du skjønner. 

Anonymkode: e4c3d...f2e

Jeg skjønner :) takk for nyttig svar ;)

Anonymkode: 212cf...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes denne stillingen var skummel før selv og hadde skikkelig prestasjonsangst. Har jo litt mage, og hadde sett på film at man skulle basicly dabbe opp og ned på penis. Men da jeg ble trygg på kjæresten min og ville prøve, fant jeg fort ut at opp og ned ikke gjorde noe for meg i form av stimulering. Jeg ligger nesten flatt ut over han, støtter litt med albuene og knærene og vugger hoftene frem og tilbake på penis. Det har faktisk blitt favoritt stillingen vår. Så lenge du er våt eller dere bruker glidemiddel går den lett inn, evt be han om å hjelpe deg. Bare snakk sammen om hva dere liker og prøv dere litt frem, så kommer det etterhvert 😉

Anonymkode: e7b75...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...