Gå til innhold

Tror du på healing ? Har du opplevd healing ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva står videre etter overskriften da? Som sagt, ikke-troende lag deres egen tråd. 

 

Håper alle ikke-troende får oppleve denne gaven de trenger hjelp. 

Anonymkode: d0386...f0e

De fleste ikke-troende vil nok mene at dere som tror også trenger hjelp, så din uttalelse vil bare skjerpe motsetningene. Jeg er åpen for at noen har spesielle evner, bare synd at det er så utrolig mange som praktiserer uten å ha noen som helst evner. De livnærer seg på lettlurte mennesker, regelrett svindel. 

Anonymkode: 8f330...df7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De fleste ikke-troende vil nok mene at dere som tror også trenger hjelp, så din uttalelse vil bare skjerpe motsetningene. Jeg er åpen for at noen har spesielle evner, bare synd at det er så utrolig mange som praktiserer uten å ha noen som helst evner. De livnærer seg på lettlurte mennesker, regelrett svindel. 

Anonymkode: 8f330...df7

Hva m de som ikke svindler? 

En ekte healer går ikke på kurs, og trenger ikke annonsere, lage YouTube video. 

Dette er som nevnt over , en gave, og du får ikke tak i den på et kjøpesenter // Spåtelefonen // enorme arrangementer etc. 

Anonymkode: d0386...f0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere respektere at dette er en tråd for de som faktisk tror på healing ? 

 

Anonymkode: d0386...f0e

Om det skal respekteres fullt ut burde man velge en annen overskrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, WinWin said:

Det er dessverre mange useriøse kvakksalvere der ute og jeg synes ingenting om de som tar skyhøye honorarer for en evne de har fått som gave 😖

Som fotballspillere og popstjerner?

Anonymkode: 44328...c05

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kvikkvas skrev:

Så vidt jeg tørr å skrive det ned her. Men har selv evnene, og leget liggesår, med mine evner.

Skjønner hva du mener. 

Helsejakten er ikke over...! 

Anonymkode: d0386...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvikkvas
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva du mener. 

Helsejakten er ikke over...! 

Anonymkode: d0386...f0e

Ihvertfall ikke her inne. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kritt skrev:

Om det skal respekteres fullt ut burde man velge en annen overskrift.

Det får jeg ikke fikset på nå. 

Dessuten står det i HI hvem denne tråden er for og ikke. 

Anonymkode: d0386...f0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som fotballspillere og popstjerner?

Anonymkode: 44328...c05

Fotballspillere og popstjerner bidrar vel strengt tatt ikke med å hjelpe mennesker med sykdom/smerter, når det er sagt så synes jeg det er direkte vemmelig at f.eks en fotballspiller kan tjene millioner i måneden.... Jeg håper inderlig at de gir mye til veldedighet.,

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kritt skrev:

Om det skal respekteres fullt ut burde man velge en annen overskrift.

Kverulanter vil bestandig kverulere uansett overskrift og hi. De respekterer ikke ønskene uansett. 

Til ts, jeg tror på healing og sett det virke!

Anonymkode: 68c0a...5f8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal vel helst ikke ta betalt for denne gaven, men kan ta imot donasjoner for arbeidet utført. 

Jeg tror ingen ekte healer tar seg betalt/ for mye betalt for å dele denne nådegaven. 

Anonymkode: d0386...f0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kverulanter vil bestandig kverulere uansett overskrift og hi. De respekterer ikke ønskene uansett. 

Til ts, jeg tror på healing og sett det virke!

Anonymkode: 68c0a...5f8

Tusen takk ❤️

Anonymkode: d0386...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man skal vel helst ikke ta betalt for denne gaven, men kan ta imot donasjoner for arbeidet utført. 

Jeg tror ingen ekte healer tar seg betalt/ for mye betalt for å dele denne nådegaven. 

Anonymkode: d0386...f0e

Enig 😊 Jeg har ikke betalt for mottatt healing og heller ikke tatt betalt når jeg har gitt. Om jeg skulle healet på fast basis og for fremmede ville jeg oppfordre til donasjoner for de jeg visste hadde god økonomi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Man skal vel helst ikke ta betalt for denne gaven, men kan ta imot donasjoner for arbeidet utført. 

Jeg tror ingen ekte healer tar seg betalt/ for mye betalt for å dele denne nådegaven. 

Anonymkode: d0386...f0e

Jeg skjønner ikke hvorfor det er verre å ta betalt for å "dele denne nådegaven" enn det er å ta seg betalt for kunstverk hvis man er kunstner, eller å ta seg betalt for rørleggerarbeid og snekkerarbeid.

Anonymkode: 44328...c05

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor det er verre å ta betalt for å "dele denne nådegaven" enn det er å ta seg betalt for kunstverk hvis man er kunstner, eller å ta seg betalt for rørleggerarbeid og snekkerarbeid.

Anonymkode: 44328...c05

Jeg tenker at healing ikke er en fysisk tjeneste/vare og det er ikke noe garanti for at man får det man betaler for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, WinWin said:

Jeg tenker at healing ikke er en fysisk tjeneste/vare og det er ikke noe garanti for at man får det man betaler for.

Da får man heller la være å gå til dem. Det er en skam at healere som Snåsamannen skal være nødt til å enten jobbe seg i hjel med flere jobber, eller være avhengig av andres veldedighet.

Det er ingen tvang om å gå til dem, så selvfølgelig skal de ta seg betalt.

Anonymkode: 44328...c05

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsøkt healing noen ganger, en bekjent som hjalp meg men noen stor virkning fikk jeg ikke. Derimot fikk jeg helbredelse via forbønn av en afrikansk mann, har aldri hatt det så bra som etter det. En fysisk synlig sykdom jeg har slitt med lenge forsvant nesten helt, vil si at 80% er borte pluss at alt av stress ble borte (jeg har vert stress syk i mange år). Jeg vet ikke hva som skjedde men jeg knakk helt sammen og det føltes som alt bare rant ut av meg. 

Anonymkode: 1cc5e...1fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da får man heller la være å gå til dem. Det er en skam at healere som Snåsamannen skal være nødt til å enten jobbe seg i hjel med flere jobber, eller være avhengig av andres veldedighet.

Det er ingen tvang om å gå til dem, så selvfølgelig skal de ta seg betalt.

Anonymkode: 44328...c05

Det er også helt frivillig å være healer og selv bestemme om og eventuelt hvor mye det skal koste.... Snåsamannen ville ikke ta betalt, det bestemte han helt selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får man heller la være å gå til dem. Det er en skam at healere som Snåsamannen skal være nødt til å enten jobbe seg i hjel med flere jobber, eller være avhengig av andres veldedighet.

Det er ingen tvang om å gå til dem, så selvfølgelig skal de ta seg betalt.

Anonymkode: 44328...c05

Da gir man han donasjon / gave ❤️

Anonymkode: d0386...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...