Gå til innhold

Torpet - Farmen Kjendis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aune må være sykt irriterende å diskutere eller krangle med 🤣 Han bare lukker ørene synger litt og durer på videre😅

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare meg som reagerer på at Kristin spiser fisken?🤔 Selvtalt «veganer», men spiser fisk? Kunne liksom ikke smake på Aunes pannekaker med melk i.. 

Skrevet

Jeg synes Kristin sin reaksjon i båten var overdreven. Hun kunne ha vært rolig, og ikke la det eskalere 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: f3542...9e1

• Liker 3
Skrevet

Blir sittende og bare stirre på leppene til hun Carina Dahl. jeg. Ikke pent! Skjønner ikke hvorfor man skal ødelegge utseendet sitt sånn. Hun var jo så søt før synes jeg. 

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Kristin sin reaksjon i båten var overdreven. Hun kunne ha vært rolig, og ikke la det eskalere 🤷🏼‍♀️

Når noen synger og nynner istedet for å svare på en normal måte så kan jeg virkelig forstå at man blir provosert. Jeg er ikke verdens største Aune Sand fan fra før men der dalte han virkelig i mine øyne. Viser at han ikke tåler at noen er uenige med han, og å bruke slike hersketeknikker er usmakelig. Han sa også noe a la "se så vakre" og viste de frem, når han visste at det var ubehagelig for Kristin Gjelsvik. Dette ble for dumt av en voksen mann i mine øyne. 

• Liker 11
Skrevet
46 minutter siden, Malone skrev:

Bare meg som reagerer på at Kristin spiser fisken?🤔 Selvtalt «veganer», men spiser fisk? Kunne liksom ikke smake på Aunes pannekaker med melk i.. 

Det reagerte jeg også på, at hun spiste fisk. Veganer spiser ingenting som kommer fra dyr, heller ikke fisk.

Hun kan heller ikke da være pescetarianer, ettersom hun ikke kunne spise pannekakene. 

Så hun har vel sine egne regler på hva hun kan spise som veganer da, ser det ut som. 

• Liker 4
Skrevet
5 hours ago, Annihilator said:

Når noen synger og nynner istedet for å svare på en normal måte så kan jeg virkelig forstå at man blir provosert. Jeg er ikke verdens største Aune Sand fan fra før men der dalte han virkelig i mine øyne. Viser at han ikke tåler at noen er uenige med han, og å bruke slike hersketeknikker er usmakelig. Han sa også noe a la "se så vakre" og viste de frem, når han visste at det var ubehagelig for Kristin Gjelsvik. Dette ble for dumt av en voksen mann i mine øyne. 

Hvorfor drepte hun ikke fisken selv da hvis det var så viktig for henne?

Anonymkode: 93d65...3fa

• Liker 13
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Fordi hun satt i den andre enden av den lille båten?

Anonymkode: f1fb9...400

• Liker 4
Skrevet
On 2/5/2019 at 3:35 AM, AnonymBruker said:

Var det flere enn meg som syns det var sinnsykt flaut når Carina Dahl prøvde å leke kul når hun kom inn og sa sånn overlegent til Kristin "har han røyka seg en eller" og måtte si enda en gang bare for at alle skulle tro hun var kul "herre skulle tro han hadde røyka seg en liten en" og gjorde sånn joint tegn til munnen flere ganger. Så jævlig kleint og unødvendig ble helt flau av henne

Lattern til Aune kan høres ut som han er høy på noe ja men han er bare høy på livet og det er ikke noe poeng å komme å snikskryte at man "kan hasj språket" og gjøre sånne tegn og kommentarer på tv med en gang man kommer inn et sted. Syns det virker som hun prøver så jævlig hardt å være kul ...... Men en ting skal hun ha , hun ser sykt godt trent og fit ut!

Anonymkode: 75d40...8a2

Tror ikke dattera til Diesel Dahl trenger å "snikskryte" om slikt.

Når man er datter til en som har spilt i TNT og Tindrum og som har vært talsperson for Hells Angels, så har man trolig sett litt av hvert.

• Liker 3
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke helt at du siterer mitt innlegg med det spørsmålet. Men la gå; han har skrytt av å ha vokst opp med fisking, og i tillegg satt han jo og tviholdt i fiskene og holdt dem triumferende opp i lufta. Spør deg tilbake da: skulle de i basketak i den der lille båten mente du? 😅 

For ordens skyld må jeg legge til at jeg ikke mener dette i ei stygg tone, da jeg ikke er interressert i å lage dårlig stemning. Jeg bare så for meg basketaket mellom de to og fiskene mellom dem.😂

Endret av Annihilator
Skrevet
6 timer siden, tonebelinda skrev:

Det reagerte jeg også på, at hun spiste fisk. Veganer spiser ingenting som kommer fra dyr, heller ikke fisk.

Hun kan heller ikke da være pescetarianer, ettersom hun ikke kunne spise pannekakene. 

Så hun har vel sine egne regler på hva hun kan spise som veganer da, ser det ut som. 

Hun er ikke 100% veganer. Hun kaller seg ofte det for at folk skal forstå sånn ca.hvordan hun spiser, men hun hadde visst en lenger forklaring på dette som ble klippet bort fra Torpet. Hun spiser visst fisk og skalldyr av og til, men ikke kjøtt, egg og melkeprodukter. 

Anonymkode: 32920...d9a

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er jeg helt enig! Når man fisker med fiskebåt, sitter det ikke noen og kakker hver fisk i hodet... Det får vel være grenser for å være sensitiv for dyr. Da er det mer forståelig for dem som gråter over grisen som ble slaktet på farmen!

Anonymkode: 74225...02d

• Liker 1
Skrevet
På 8.2.2019 den 20.23, AnonymBruker skrev:

Her er jeg helt enig! Når man fisker med fiskebåt, sitter det ikke noen og kakker hver fisk i hodet... Det får vel være grenser for å være sensitiv for dyr. Da er det mer forståelig for dem som gråter over grisen som ble slaktet på farmen!

Selvfølgelig avliver de fisken ombord i en fiskebåt. Med mindre de har tank og leverer levende fisk til slakteri blir fisken bløgget kort tid etter den er tatt opp av sjøen. Kommersiellt fiske har regler de må følge for å opprettholde god dyrevelferd og fiskekjøttet blir også forringet om ikke fisken bløgges kjapt nok. 

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, PoorTwistedMee skrev:

Selvfølgelig avliver de fisken ombord i en fiskebåt. Med mindre de har tank og leverer levende fisk til slakteri blir fisken bløgget kort tid etter den er tatt opp av sjøen. Kommersiellt fiske har regler de må følge for å opprettholde god dyrevelferd og fiskekjøttet blir også forringet om ikke fisken bløgges kjapt nok. 

Klart! Men Kristin forventet jo at han drepte fisken før de var tatt løs fra garnet. Tror egentlig hun stresset det mer enn nødvendig, og han holdt igjen for å irritere henne. 

• Liker 4
Skrevet

Altså Aune 🤣🤣 Hvor tar han allt dette pisspreiket fra😅 Runar bare WTF? 

• Liker 2
Skrevet

Aune, du Aune 😅

• Liker 2
Skrevet

Runar blir jo sjokkskada stakkar hehe!

Anonymkode: ab6f7...f7f

• Liker 2
Skrevet
På ‎08‎.‎02‎.‎2019 den 17.05, xHenrik skrev:

Tror ikke dattera til Diesel Dahl trenger å "snikskryte" om slikt.

Når man er datter til en som har spilt i TNT og Tindrum og som har vært talsperson for Hells Angels, så har man trolig sett litt av hvert.

Selvfølgelig, men hvem har ikke det? Man brifer ikke med det og leker kul på tv av den grunn 

Anonymkode: fa0f0...2db

• Liker 1
Skrevet

Episk møte mellom Runar og Aune

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, Apis skrev:

Episk møte mellom Runar og Aune

Jeg lo som bare det 😂 Spesieit når han begynte å nevne at det sikkert lå en UFO gjemt bak låven og insinuerte at Aune var et romvesen 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...