Chablis Skrevet 1. februar 2019 #101 Skrevet 1. februar 2019 Hvem var det som kom inn på torpet nå forresten? Hvem var den mystiske blondinen? 😊 Legg det gjerne i en slik spoiler-tag så ikke man ødelegger for noen! (får ikke sett før i kveld men er nysgjerrig)
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #102 Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Carina Dahl artist? Hun er vel kjent for å være «kjent»... venninnen til linni, og med i tigerstaden som hennes venninne. Men hun hadde vel ikke kjent i deg hele tatt om det ikke hadde vært for big brother. Men artist.. vet hun har gitt ut noen sanger, men hun har vel ikke hatt en eneste hit? Og holder hun konserter eller lignende? Ser ikke på henne som noe mer artist enn Mads Hansen. Anonymkode: 74db1...0a9 Hun har gitt ut en rekke singler og flere av de har streamet over en million på Spotify som må sies å være ganske bra. Hun har også spilleoppdrag her og der med jevne mellomrom. Selv om du ikke har hørt på musikken eller at du ikke er i målgruppen, så er det ikke dermed sagt hun ikke er artist. Det er mange artister jeg ikke har hørt om heller, men jeg kan ikke gå og si de ikke er artister av den grunn bare fordi jeg personlig ikke har noe forhold til musikken deres. Det er musikk hun jobber med i hovedsak og så lenge hun skriver og gir ut musikk, så er hun en artist og låtskriver. Hun skal jo også være med i årets MGP blant annet. Hva hver enkelt forbinder henne med, er vel opp til hver enkelt og hva slags interesser man har. De som så på Big Brother, husker henne kanskje derfra. De som så på Tigerstaden, husker henne som en del av det. De som kun leser sladrenyheter, forbinder henne med en sydentur med Northug og lytterne av hennes musikk (som beviselig streamingmessig er en del) forbinder henne med musikk. Uansett jobber hun med musikk og alt annet er sideprosjekter, så en artist er hun. Anonymkode: 7f2e6...3fe 6
Gjest Winza Skrevet 1. februar 2019 #103 Skrevet 1. februar 2019 5 minutter siden, Chablis skrev: Hvem var det som kom inn på torpet nå forresten? Hvem var den mystiske blondinen? 😊 Legg det gjerne i en slik spoiler-tag så ikke man ødelegger for noen! (får ikke sett før i kveld men er nysgjerrig) Har man ikke sett på så kommer man jo ikke innom tråden her heller 😅 Er alltid noen som ikke har sett torpet enda så da ville det blitt rart her i tråden om man ikke skulle diskutere hva som har skjedd i episoder 🤪
Chablis Skrevet 1. februar 2019 #104 Skrevet 1. februar 2019 4 minutter siden, Winza skrev: Har man ikke sett på så kommer man jo ikke innom tråden her heller 😅 Er alltid noen som ikke har sett torpet enda så da ville det blitt rart her i tråden om man ikke skulle diskutere hva som har skjedd i episoder 🤪 Nå var jeg så ivrig og trodde du hadde svart på hvem det var! 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #105 Skrevet 1. februar 2019 Akkurat nå, Chablis skrev: Nå var jeg så ivrig og trodde du hadde svart på hvem det var! Det var Carina Dahl Anonymkode: e67dc...92c 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #106 Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke bare du. Blir dessuten kvalm av alt det svulstige og kvalmende snakket hans som relateres direkte eller indirekte til kvinner underliv. Anonymkode: f1fb9...400 Vi er tre. Han er så klein. Blir kvalm av det preiket jeg også, æsj altså! Litt er morsomt, men det blir altfor mye. Og den høye, slitsomme latteren hans da. Jeg hadde aldri klart å bo med en sånn fyr. Håper jentene vet å sette han på plass. Anonymkode: 63c4e...d99 7
Gjest Winza Skrevet 1. februar 2019 #107 Skrevet 1. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi er tre. Han er så klein. Blir kvalm av det preiket jeg også, æsj altså! Litt er morsomt, men det blir altfor mye. Og den høye, slitsomme latteren hans da. Jeg hadde aldri klart å bo med en sånn fyr. Håper jentene vet å sette han på plass. Anonymkode: 63c4e...d99 Jeg ble flau av å se på han i nattens episode 🙊 Jeg lurer på, ville han ha pratet slikt om det var to menn der istedenfor to damer? 🤔 Håper han roer seg litt ned etterhvert, det kan bli for mye av det gode
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #108 Skrevet 1. februar 2019 5 timer siden, Chablis skrev: Hvem var det som kom inn på torpet nå forresten? Hvem var den mystiske blondinen? 😊 Legg det gjerne i en slik spoiler-tag så ikke man ødelegger for noen! (får ikke sett før i kveld men er nysgjerrig) Spoiler Carina Dahl. Så det på hennes snap. Anonymkode: 20ddd...0b2 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #109 Skrevet 1. februar 2019 Tro om det hadde blitt skikkelig liv hvis Donna og Aune Sand var på Torpet sammen. Anonymkode: f3542...9e1 4
Gjest Winza Skrevet 1. februar 2019 #110 Skrevet 1. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tro om det hadde blitt skikkelig liv hvis Donna og Aune Sand var på Torpet sammen. Anonymkode: f3542...9e1 Tror du hun hadde reagert negativt på de seksuelle kommentarene til Aune?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #111 Skrevet 1. februar 2019 12 minutter siden, Winza skrev: Tror du hun hadde reagert negativt på de seksuelle kommentarene til Aune? Ja kanskje, eller nå vet ikke jeg hvor prippen hun er. Men det kan hende 🤷🏼♀️ Anonymkode: f3542...9e1
Gjest Winza Skrevet 1. februar 2019 #112 Skrevet 1. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja kanskje, eller nå vet ikke jeg hvor prippen hun er. Men det kan hende 🤷🏼♀️ Anonymkode: f3542...9e1 Håper hun blir kraftig provosert på han
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #113 Skrevet 2. februar 2019 Tror jeg hadde reist hjem hvis det var jeg som ble plassert på Torpet med Aune.. Takler han virkelig ikke, syns mengden og typen utsagn og språk blir voldsomt og virkelig upassende i mange situasjoner. Tror ikke jeg hadde orket å snakke mer med ham etter én dag med det der.. Syns også det var ganske upassende av produksjonen å filme intenst på rumpene og underlivene til jentene og særlig Carina, med syncen til Aune oppå, vred meg skikkelig av denne episoden. Anonymkode: 61ece...14d 7
Gjest Winza Skrevet 3. februar 2019 #114 Skrevet 3. februar 2019 Kjekt at neste episode kommer allerede om noen timer bare
gladidag Skrevet 4. februar 2019 #115 Skrevet 4. februar 2019 Aune...god gammel mannsgris i poetisk innpakning 😂 8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #116 Skrevet 4. februar 2019 Hvem tror og håper dere ryker på onsdag? Jeg håper Aune kommer tilbake! Anonymkode: f3542...9e1 2
Papirfly Skrevet 5. februar 2019 #117 Skrevet 5. februar 2019 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Papirfly, mod.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #118 Skrevet 5. februar 2019 Var det flere enn meg som syns det var sinnsykt flaut når Carina Dahl prøvde å leke kul når hun kom inn og sa sånn overlegent til Kristin "har han røyka seg en eller" og måtte si enda en gang bare for at alle skulle tro hun var kul "herre skulle tro han hadde røyka seg en liten en" og gjorde sånn joint tegn til munnen flere ganger. Så jævlig kleint og unødvendig ble helt flau av henne Lattern til Aune kan høres ut som han er høy på noe ja men han er bare høy på livet og det er ikke noe poeng å komme å snikskryte at man "kan hasj språket" og gjøre sånne tegn og kommentarer på tv med en gang man kommer inn et sted. Syns det virker som hun prøver så jævlig hardt å være kul ...... Men en ting skal hun ha , hun ser sykt godt trent og fit ut! Anonymkode: 75d40...8a2 9
Hoody Skrevet 5. februar 2019 #119 Skrevet 5. februar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Var det flere enn meg som syns det var sinnsykt flaut når Carina Dahl prøvde å leke kul når hun kom inn og sa sånn overlegent til Kristin "har han røyka seg en eller" og måtte si enda en gang bare for at alle skulle tro hun var kul "herre skulle tro han hadde røyka seg en liten en" og gjorde sånn joint tegn til munnen flere ganger. Så jævlig kleint og unødvendig ble helt flau av henne Lattern til Aune kan høres ut som han er høy på noe ja men han er bare høy på livet og det er ikke noe poeng å komme å snikskryte at man "kan hasj språket" og gjøre sånne tegn og kommentarer på tv med en gang man kommer inn et sted. Syns det virker som hun prøver så jævlig hardt å være kul ...... Men en ting skal hun ha , hun ser sykt godt trent og fit ut! Anonymkode: 75d40...8a2 Eeeh.. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #120 Skrevet 5. februar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Var det flere enn meg som syns det var sinnsykt flaut når Carina Dahl prøvde å leke kul når hun kom inn og sa sånn overlegent til Kristin "har han røyka seg en eller" og måtte si enda en gang bare for at alle skulle tro hun var kul "herre skulle tro han hadde røyka seg en liten en" og gjorde sånn joint tegn til munnen flere ganger. Så jævlig kleint og unødvendig ble helt flau av henne Lattern til Aune kan høres ut som han er høy på noe ja men han er bare høy på livet og det er ikke noe poeng å komme å snikskryte at man "kan hasj språket" og gjøre sånne tegn og kommentarer på tv med en gang man kommer inn et sted. Syns det virker som hun prøver så jævlig hardt å være kul ...... Men en ting skal hun ha , hun ser sykt godt trent og fit ut! Anonymkode: 75d40...8a2 Overlegent? Det var da vel bare humoristisk og neppe noe forsøk på å være «kul». Alt man skal henge seg opp i. Ser ikke helt hvilket språk du sikter til heller. Var ikke noe avansert hasj-språk om det i det hele tatt er noe som heter det. Anonymkode: 7f2e6...3fe 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå