Chablis Skrevet 31. januar 2019 #81 Skrevet 31. januar 2019 Var det forresten bare jeg som holdt på å daue når Aune hang i treet? Legg merke til fingrene på venstre hånd og formen på treet det. Jeg lo så jeg grein! 😅 10
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #82 Skrevet 31. januar 2019 Jeg digger Aune 😂❤️ Anonymkode: cea08...416 5
Sitronmelis Skrevet 31. januar 2019 #83 Skrevet 31. januar 2019 Hvem er neste person som kommer da tro? 🤔🤔
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #84 Skrevet 31. januar 2019 3 timer siden, Chablis skrev: Hun har ikke det. Alle som følger bloggen hennes kan se det. Dessuten har Marna gulere og tjukkere hår enn hun på tv, og Marna er kraftigere i hode og nakke. Vet ikke hvem det er, men det er ikke Marna og ikke Vibeke. Carina Dahl er forresten ikke en realitykjendis eller influencer, hun er en norsk sanger. Carina Dahl ble jo først kjendis etter å ha vært med på Big Brother, og er så absolutt en influencer i form av at hun er aktiv og har mange følgere på Snapchat/Instagram. Så jo da hun er nok som et lite Kinder-egg 😄 Anonymkode: 6608c...30d 2
Chablis Skrevet 31. januar 2019 #85 Skrevet 31. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Carina Dahl ble jo først kjendis etter å ha vært med på Big Brother, og er så absolutt en influencer i form av at hun er aktiv og har mange følgere på Snapchat/Instagram. Så jo da hun er nok som et lite Kinder-egg 😄 Anonymkode: 6608c...30d I dag så er det artist-karrieren hun er kjent for, ikke at hun var på big Brother for mange herrans år siden. Jeg tror egentlig jeg ganske sikkert kan påstå at det er mange som ikke vet at hun var med det engang, spesielt den yngre generasjon og det er jo gjerne de som blir mest "påvirket" av influencere. Når jeg tenker influencer så tenker jeg blogger etc, som lever av å reklamere for produkter og hun er ikke i den kategorien. Hun er artist. 2
Gjest Winza Skrevet 31. januar 2019 #86 Skrevet 31. januar 2019 (endret) 4 timer siden, Chablis skrev: Hun har ikke det. Alle som følger bloggen hennes kan se det. Dessuten har Marna gulere og tjukkere hår enn hun på tv, og Marna er kraftigere i hode og nakke. Vet ikke hvem det er, men det er ikke Marna og ikke Vibeke. Carina Dahl er forresten ikke en realitykjendis eller influencer, hun er en norsk sanger. Hun ble kjent igjennom Big Brother, det er derfra jeg kjenner henne Visste ikke at hun er artist nå men så følger jeg ikke med på heller Endret 31. januar 2019 av Winza
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #87 Skrevet 31. januar 2019 1 time siden, Chablis skrev: I dag så er det artist-karrieren hun er kjent for, ikke at hun var på big Brother for mange herrans år siden. Jeg tror egentlig jeg ganske sikkert kan påstå at det er mange som ikke vet at hun var med det engang, spesielt den yngre generasjon og det er jo gjerne de som blir mest "påvirket" av influencere. Når jeg tenker influencer så tenker jeg blogger etc, som lever av å reklamere for produkter og hun er ikke i den kategorien. Hun er artist. Man må kunne synge for å kalles artist. Anonymkode: 5c179...3bf 6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #88 Skrevet 31. januar 2019 Jeg har kun hørt om Carina fordi hun var med i Big Brother med Morten Hegseth (?) og at Harm og Hegseth snakker om henne støtt. Ellers har jeg sett henne i nyhetene pga. Northug, og jeg har sett henne på noen sånne tulleprogrammer (SMS-rullett osv) og som gjest på VGTV.. Anonymkode: 61ece...14d 1
Chablis Skrevet 31. januar 2019 #89 Skrevet 31. januar 2019 (endret) Uansett om noen synes hun er dårlig til å synge, og hun var på big Brother for 13 år siden, så er det artist hun blir profilert og presentert som, ikke influencer. At du har mange følgere på insta og snap gjør deg ikke nødvendigvis til en influencer. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Influenser https://en.m.wikipedia.org/wiki/Carina_Dahl Endret 31. januar 2019 av Chablis 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #90 Skrevet 31. januar 2019 5 timer siden, Chablis skrev: I dag så er det artist-karrieren hun er kjent for, ikke at hun var på big Brother for mange herrans år siden. Jeg tror egentlig jeg ganske sikkert kan påstå at det er mange som ikke vet at hun var med det engang, spesielt den yngre generasjon og det er jo gjerne de som blir mest "påvirket" av influencere. Når jeg tenker influencer så tenker jeg blogger etc, som lever av å reklamere for produkter og hun er ikke i den kategorien. Hun er artist. Blant folk flest er hun vel strengt tatt mest kjent for å være venninnen/flørten til Petter Northug, venninnen til Linni Meister og datteren til Diesel Dahl. Anonymkode: 32920...d9a 8
Chablis Skrevet 31. januar 2019 #91 Skrevet 31. januar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blant folk flest er hun vel strengt tatt mest kjent for å være venninnen/flørten til Petter Northug, venninnen til Linni Meister og datteren til Diesel Dahl. Anonymkode: 32920...d9a For meg og de jeg kjenner er hun kjent for musikken og hennes deltagelser i mgp. At faren hennes er Diesel Dahl visste jeg da. Poenget mitt var uansett at hun ikke går under tittelen influencer.
Tuppeluren Skrevet 31. januar 2019 #92 Skrevet 31. januar 2019 Det må jo være Lene Elise Bergum som kommer inn? Kan ikke se at det ligner på noen andre enn henne
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2019 #93 Skrevet 31. januar 2019 Håper det er Lene Elise! Det hadde vært moro! Håper ikke det er Iselin eller en annen bloggerbimbo. Anonymkode: 63c4e...d99 1
Gjest Winza Skrevet 1. februar 2019 #94 Skrevet 1. februar 2019 (endret) Håper ikke at Aune havner i tvekamp neste uke Endret 1. februar 2019 av Winza
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #95 Skrevet 1. februar 2019 23 timer siden, Chablis skrev: I dag så er det artist-karrieren hun er kjent for, ikke at hun var på big Brother for mange herrans år siden. Jeg tror egentlig jeg ganske sikkert kan påstå at det er mange som ikke vet at hun var med det engang, spesielt den yngre generasjon og det er jo gjerne de som blir mest "påvirket" av influencere. Når jeg tenker influencer så tenker jeg blogger etc, som lever av å reklamere for produkter og hun er ikke i den kategorien. Hun er artist. 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Blant folk flest er hun vel strengt tatt mest kjent for å være venninnen/flørten til Petter Northug, venninnen til Linni Meister og datteren til Diesel Dahl. Anonymkode: 32920...d9a Carina Dahl artist? Hun er vel kjent for å være «kjent»... venninnen til linni, og med i tigerstaden som hennes venninne. Men hun hadde vel ikke kjent i deg hele tatt om det ikke hadde vært for big brother. Men artist.. vet hun har gitt ut noen sanger, men hun har vel ikke hatt en eneste hit? Og holder hun konserter eller lignende? Ser ikke på henne som noe mer artist enn Mads Hansen. Anonymkode: 74db1...0a9 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #96 Skrevet 1. februar 2019 Bare jeg som synes Aune Sand er fryktelig slitsom og maset ? Anonymkode: c836c...560 9
Chablis Skrevet 1. februar 2019 #97 Skrevet 1. februar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Carina Dahl artist? Hun er vel kjent for å være «kjent»... venninnen til linni, og med i tigerstaden som hennes venninne. Men hun hadde vel ikke kjent i deg hele tatt om det ikke hadde vært for big brother. Men artist.. vet hun har gitt ut noen sanger, men hun har vel ikke hatt en eneste hit? Og holder hun konserter eller lignende? Ser ikke på henne som noe mer artist enn Mads Hansen. Anonymkode: 74db1...0a9 Det er fortsatt artist/låtskriver som er hennes arbeidstittel og som hun blir profilert som. Og ikke influencer
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #98 Skrevet 1. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bare jeg som synes Aune Sand er fryktelig slitsom og maset ? Anonymkode: c836c...560 Ikke bare du. Blir dessuten kvalm av alt det svulstige og kvalmende snakket hans som relateres direkte eller indirekte til kvinner underliv. Anonymkode: f1fb9...400 9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #99 Skrevet 1. februar 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke bare du. Blir dessuten kvalm av alt det svulstige og kvalmende snakket hans som relateres direkte eller indirekte til kvinner underliv. Anonymkode: f1fb9...400 Ja, andre menn hadde vel neppe sluppet unna med sånt griseprat? Men siden han er kunstner og pakker det inn i metaforer så er det liksom greit. Anonymkode: e67dc...92c 7
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #100 Skrevet 1. februar 2019 Og når Aune spiser, så gaper han med mat i munnen og sier «aaaaah» , det er skikkelig ekkelt. Han var så irriterende i sist episode? Kanskje jeg har sovet dårlig i natt og har litt kort lunte. 😅 Anonymkode: e67dc...92c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå