Gå til innhold

Torpet - Farmen Kjendis

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Memena skrev:

Virker som det snart er slutt? På episoden som sendes fredag, så står det vel at det nærmer seg slutten på Torpet, men at de får en overraskende oppgave først, noe i den duren. Jeg så det i går, og ble overrrasket over om de bare skulle være der tre uker. Så usikker på om det kommer noen nye? Synes egentlig det har virker som Torpet har vært litt planlagt. At det har vært meningen at de 3 skal være der sammen til slutt. 

De er på den fjerde uka nå. Torpet-deltakeren kommer nok inn på Farmen i midten av uke 5.

Anonymkode: 32920...d9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 timer siden, dittogdatt skrev:

Nå ble vel denne artikkelen skrevet før utfordrerne ble stemt inn/ut, så den ikke navngitte deltageren er jo Johanna?? 

Gir mening at det er henne ja, ser det nå

Skrevet
1 time siden, Memena skrev:

Virker som det snart er slutt? På episoden som sendes fredag, så står det vel at det nærmer seg slutten på Torpet, men at de får en overraskende oppgave først, noe i den duren. Jeg så det i går, og ble overrrasket over om de bare skulle være der tre uker. Så usikker på om det kommer noen nye? Synes egentlig det har virker som Torpet har vært litt planlagt. At det har vært meningen at de 3 skal være der sammen til slutt. 

Du så fredagens episode i går?

Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Du så fredagens episode i går?

Det STÅR skrev hun. På episodepresentasjonen eller hva jeg skal kalle det.

Anonymkode: e67dc...92c

• Liker 3
Skrevet

Når kommer vinneren fra Torpet inn på Farmen ?

Anonymkode: 17124...86d

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det STÅR skrev hun. På episodepresentasjonen eller hva jeg skal kalle det.

Anonymkode: e67dc...92c

Åja

Skrevet

Da blir det kanskje ikke flere utslagskonkurranser på Torpet.. De må vel begynne å konkurrere om hvem av de tre som skal inn?

Av de tre som er igjen heier jeg på Aune. Han er morsom og annerledes, og er bedre tv og underholdning enn de to damene..

Anonymkode: 74225...02d

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da blir det kanskje ikke flere utslagskonkurranser på Torpet.. De må vel begynne å konkurrere om hvem av de tre som skal inn?

Av de tre som er igjen heier jeg på Aune. Han er morsom og annerledes, og er bedre tv og underholdning enn de to damene..

Den som ryker ut på søndag kommer vel fortsatt inn slik som på vanlige farmen

Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Den som ryker ut på søndag kommer vel fortsatt inn slik som på vanlige farmen

Ja, jeg tror det er vanlig ut denne uka, finale på Torpet på førstkommende mandag og at deltakeren skal inn på Farmen førstkommende onsdag. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når kommer vinneren fra Torpet inn på Farmen ?

?

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tror det er vanlig ut denne uka, finale på Torpet på førstkommende mandag og at deltakeren skal inn på Farmen førstkommende onsdag. 

Kom ikke Irene til torpet rett før torpet finalen og tapte mot Sølvi?

Skrevet
4 timer siden, Winza skrev:

Kom ikke Irene til torpet rett før torpet finalen og tapte mot Sølvi?

Jo, men det betyr vel ikke at det samme skjer her? Det er jo en del annet som er ulikt mellom Torpet og Torpet kjendis. Slik de har pratet, har jeg forstått det som at finalen på Torpet er i starten av neste uke.

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Monstrum, mod.

Skrevet
På 21.2.2019 den 15.23, AnonymBruker skrev:

Jo, men det betyr vel ikke at det samme skjer her? Det er jo en del annet som er ulikt mellom Torpet og Torpet kjendis. Slik de har pratet, har jeg forstått det som at finalen på Torpet er i starten av neste uke.

Ser ut til at det er slik det blir, sjekket på sumo nå

Skrevet

Dæven, der så vi en ny side av Aune, det kom helt uventet

Skrevet

Nå håper jeg Kristin ryker ut. Enig med Aune, sammenliknet med Trude er Kristin en lettvekter på nivå med Erik og Martine! Heier på Trude på Torpet nå!

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Winza skrev:

Han er jo ikke den happy-go-lucky-fyren han har gitt inntrykk av. Det vil si han er det, men han også blir lei av å jobbe hele tiden mens damene er på ferieleir. Klart når man lever så tett på hverandre blir det gnissninger.. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Winza skrev:

Enig! Synes i de tidligere episodene at han har fremstått nesten konfliktsky. Idag må man vel kunne si at han var alt annet enn akkurat det. Sikkert mye vi ikke har fått se, men den aggresjonen kom litt som lyn fra klar himmel, virka det som.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er jo ikke den happy-go-lucky-fyren han har gitt inntrykk av. Det vil si han er det, men han også blir lei av å jobbe hele tiden mens damene er på ferieleir. Klart når man lever så tett på hverandre blir det gnissninger.. 

Jeg trodde bare at han var en som ikke ble sint for noe, har alltid virket slik :p 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...