Tears in heaven Skrevet 18. februar 2019 #221 Skrevet 18. februar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper Aune ryker ved neste anledning, er lei av det samme pjattet hans om og om igjen nå. Anonymkode: e67dc...92c Aune er jo norges mest sexy mann🤤flere av han takk❤ 2
Gjest Winza Skrevet 18. februar 2019 #222 Skrevet 18. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men Aune kan stille frivillig....han er typen til det... Anonymkode: b70a8...0c2 Ble heldigvis henne, så episoden nå
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #223 Skrevet 18. februar 2019 50 minutter siden, Caroline91 skrev: Skjul innhold Ja, har sett Carina Dahl inne på Farmen. Husk å bruk spoilertag hvis du svarer, slik at ingen får vite noe hvis de ikke vil Spoiler. Jeg blir veldig nysgjerrig på hvor dette har blitt vist, kan du si hvor dette har blitt spoilet? Forøvrig er jeg skeptisk til disse spoilingene andre her inne hevder å ha sett, da flere ting viste seg å ikke stemme på "vanlige" Farmen. Det var f.eks flere som hevdet at det hadde lekket et klipp med Lasse inne på Farmen, men så var det jo Sølvi som kom inn igjen. Anonymkode: 32920...d9a
Gjest Caroline91 Skrevet 18. februar 2019 #224 Skrevet 18. februar 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir veldig nysgjerrig på hvor dette har blitt vist, kan du si hvor dette har blitt spoilet? Forøvrig er jeg skeptisk til disse spoilingene andre her inne hevder å ha sett, da flere ting viste seg å ikke stemme på "vanlige" Farmen. Det var f.eks flere som hevdet at det hadde lekket et klipp med Lasse inne på Farmen, men så var det jo Sølvi som kom inn igjen. Anonymkode: 32920...d9a Spoiler Jeg så det på Jodel. Vet ikke om det var på God kveld Norge eller noe. Men, saken handlet i alle fall om at Kathrine Sørland hadde brutt sammen etter at oksen hadde gått amok. Jeg så noen bilder av dette på Jodel, og så tydelig Carina Dahl. Er bare å laste ned Jodel, og følge Farmen. Der kan du se det. Hvis de ikke har slettet det.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #225 Skrevet 18. februar 2019 16 minutter siden, Caroline91 skrev: Skjul innhold Jeg så det på Jodel. Vet ikke om det var på God kveld Norge eller noe. Men, saken handlet i alle fall om at Kathrine Sørland hadde brutt sammen etter at oksen hadde gått amok. Jeg så noen bilder av dette på Jodel, og så tydelig Carina Dahl. Er bare å laste ned Jodel, og følge Farmen. Der kan du se det. Hvis de ikke har slettet det. Spoiler Da spoiler jo dette at Kathrine Sørland er med i flere uker til, siden det fortsatt er en stund til den fra Torpet kommer inn. At TV2 gjør disse spoiler-tabbene gang på gang. Jeg blir helt matt! Anonymkode: 32920...d9a 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #226 Skrevet 18. februar 2019 Her er saken om oksen: https://www.side2.no/underholdning/kathrine-sorland-i-farmen-drama---jeg-trodde-jeg-skulle-do-6734487 Anonymkode: b70a8...0c2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #227 Skrevet 18. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er saken om oksen: https://www.side2.no/underholdning/kathrine-sorland-i-farmen-drama---jeg-trodde-jeg-skulle-do-6734487 Anonymkode: b70a8...0c2 Spoiler «Ikke navngitt deltager», og så ser vi ei jente med blondt hår🤦🏼♀️ Anonymkode: e4dca...825 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #228 Skrevet 18. februar 2019 Spoiler Og i den saken omtales Svein, Kathrine, Ronald og "en ikke navngitt" person.... det første bildet i artikkelen viser alle 4. Den fjerde er en kvinne som løper unna og som ligner mistenkelig på Carina Dahl..... Har TV2 gjort det igjen? Anonymkode: b70a8...0c2 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #229 Skrevet 18. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjul innhold Og i den saken omtales Svein, Kathrine, Ronald og "en ikke navngitt" person.... det første bildet i artikkelen viser alle 4. Den fjerde er en kvinne som løper unna og som ligner mistenkelig på Carina Dahl..... Har TV2 gjort det igjen? Anonymkode: b70a8...0c2 Jeg kunne ikke se noe bilde som kanskje viser Carina Dahl på nevnte link.....enten er bilde bytta ut eller så er det vanskelig å se på en liten mobil skjerm. Anonymkode: 873b4...496
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #230 Skrevet 18. februar 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kunne ikke se noe bilde som kanskje viser *** på nevnte link.....enten er bilde bytta ut eller så er det vanskelig å se på en liten mobil skjerm. Anonymkode: 873b4...496 Nå har alle vært flinke til å legge dette i spoilertags, også kommer du og bare... Anonymkode: e67dc...92c 13
Gjest Winza Skrevet 18. februar 2019 #231 Skrevet 18. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjul innhold Og i den saken omtales Svein, Kathrine, Ronald og "en ikke navngitt" person.... det første bildet i artikkelen viser alle 4. Den fjerde er en kvinne som løper unna og som ligner mistenkelig på Carina Dahl..... Har TV2 gjort det igjen? Anonymkode: b70a8...0c2 Spoiler Kan like godt være Martine
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #232 Skrevet 18. februar 2019 1 minutt siden, Winza skrev: Skjul innhold Kan like godt være Martine Spoiler Når man bruker uttrykke «en ikke navngitt person» ønsker man å ikke bruke navnet til personen. Det kan være fordi at det er en deltaker som ikke har kommet inn enda, eller en person som er tiltalt for en kriminell handling - som ønsker eller bør beskyttes. Man bruker ikke «ikke navngitt person» på personer som allerede er navngitt i en viss setting. Hvorfor skal man ikke navngi Martine? Vi vet jo at Martine er inne på Farmen, så hadde det vært henne ville hun vært nevnt med navn og alder. Jeg tror også at disse spekulasjonene stemmer. Har studert bildene vedlagt i linken, og sett på Torpet. Kjenner igjen hvordan Carina springer på Torpet. Hårfargen. Hårlengden. Martine har mye lenger hår enn jenta på det utklippede bildet. På det første bildet er det Carina (mest sannsynligvis), Ronald og Svein. På det andre bildet er det Ronald, Kathrine og Svein Anonymkode: f3542...9e1 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #233 Skrevet 18. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjul innhold Når man bruker uttrykke «en ikke navngitt person» ønsker man å ikke bruke navnet til personen. Det kan være fordi at det er en deltaker som ikke har kommet inn enda, eller en person som er tiltalt for en kriminell handling - som ønsker eller bør beskyttes. Man bruker ikke «ikke navngitt person» på personer som allerede er navngitt i en viss setting. Hvorfor skal man ikke navngi Martine? Vi vet jo at Martine er inne på Farmen, så hadde det vært henne ville hun vært nevnt med navn og alder. Jeg tror også at disse spekulasjonene stemmer. Har studert bildene vedlagt i linken, og sett på Torpet. Kjenner igjen hvordan Carina springer på Torpet. Hårfargen. Hårlengden. Martine har mye lenger hår enn jenta på det utklippede bildet. På det første bildet er det Carina (mest sannsynligvis), Ronald og Svein. På det andre bildet er det Ronald, Kathrine og Svein Anonymkode: f3542...9e1 Spoiler Det er nok Carina Dahl som løper der ja. Alt stemmer, kroppsfasong, hårfarge og hårlengde. I tllegg matcher jo klærne hetl med ett av settene hun bruker i Torpet: Og selvsagt enig med deg. Når de sier en "ikke navngitt person" er det åpenbart noen de ikke vil avsløre. Hadde det vært Marinte, hadde de jo bare navngitt henne..... Med andre ord: TV2 klarer (NOK EN GANG!) å drite seg ut ved å spoile! Anonymkode: b70a8...0c2 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #234 Skrevet 18. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har alle vært flinke til å legge dette i spoilertags, også kommer du og bare... Anonymkode: e67dc...92c Sorry,my bad....det gikk litt fort i svingene her gitt. Anonymkode: 873b4...496
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #235 Skrevet 18. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vis skjult innhold Det er nok Carina Dahl som løper der ja. Alt stemmer, kroppsfasong, hårfarge og hårlengde. I tllegg matcher jo klærne hetl med ett av settene hun bruker i Torpet: Og selvsagt enig med deg. Når de sier en "ikke navngitt person" er det åpenbart noen de ikke vil avsløre. Hadde det vært Marinte, hadde de jo bare navngitt henne..... Med andre ord: TV2 klarer (NOK EN GANG!) å drite seg ut ved å spoile! Anonymkode: b70a8...0c2 Når kommer den fra Torpet inn på Farmen? Hvis det er noen uker til, så har jo også TV2 klart å røpe at tre navngitte deltakere ikke ryker før den tid. Anonymkode: 32920...d9a 4
Gjest dittogdatt Skrevet 19. februar 2019 #236 Skrevet 19. februar 2019 På 18.2.2019 den 18.23, AnonymBruker skrev: g selvsagt enig med deg. Når de sier en "ikke navngitt person" er det åpenbart noen de ikke vil avsløre. Hadde det vært Marinte, hadde de jo bare navngitt henne..... Med andre ord: TV2 klarer (NOK EN GANG!) å drite seg ut ved å spoile! Nå ble vel denne artikkelen skrevet før utfordrerne ble stemt inn/ut, så den ikke navngitte deltageren er jo Johanna??
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #237 Skrevet 19. februar 2019 På 18.2.2019 den 10.38, Tears in heaven skrev: Aune er jo norges mest sexy mann🤤flere av han takk❤ Sexy faktisk.. Tror du trenger briller! Anonymkode: ab6f7...f7f 4
Gjest Winza Skrevet 20. februar 2019 #238 Skrevet 20. februar 2019 Skuffende at Christer ikke vant, blir de samme 3 i enda en uke til da gitt
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #239 Skrevet 20. februar 2019 3 timer siden, Winza skrev: Skuffende at Christer ikke vant, blir de samme 3 i enda en uke til da gitt Merkelig at han for andre gang ikke velger kunnskap. Da går det som det går. Anonymkode: 32920...d9a 4
Memena Skrevet 20. februar 2019 #240 Skrevet 20. februar 2019 9 timer siden, Winza skrev: Skuffende at Christer ikke vant, blir de samme 3 i enda en uke til da gitt Virker som det snart er slutt? På episoden som sendes fredag, så står det vel at det nærmer seg slutten på Torpet, men at de får en overraskende oppgave først, noe i den duren. Jeg så det i går, og ble overrrasket over om de bare skulle være der tre uker. Så usikker på om det kommer noen nye? Synes egentlig det har virker som Torpet har vært litt planlagt. At det har vært meningen at de 3 skal være der sammen til slutt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå