Gå til innhold

Torpet - Farmen Kjendis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så kjedelig at bare en av de får komme inn på gården. Føler alle på torpet byr mer på seg selv og hadde vært mer underholdende å se på gården enn mange av de som faktisk er der og bare er anonyme. 

Anonymkode: 7f2e6...3fe

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg som ikke har sumo. Hvem er på torpet nå? Og kom Alex inn der?

Anonymkode: e4dca...825

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

For meg som ikke har sumo. Hvem er på torpet nå? Og kom Alex inn der?

Ja, Alex kom inn. Ellers er det Aune Sand, Carina Dahl og Kristin Gjelsvik.

Alex og Kristin skal i kamp.

Anonymkode: f1fb9...400

Skrevet
17 timer siden, Apis skrev:

To som klikket noe bedre en Runar og Aune gjorde. 

Det kan man trygt si :) 

Skrevet
10 timer siden, Memena skrev:

Det kan man trygt si :) 

Rake motsetningen av Runar 😜 

Hvis alt går som smurt i morgen så blir ikke Svein andrekjempe og Alex vinner tvekampen 😄 

Skrevet

Jeg ble litt overrasket over at Alex kom innpå Torpet, fordi i vanlig Farmen kom ingen av utfordrene inn på Torpet. Eller jo, han gamle karen som trakk seg - men han hadde jo vært i tvekamp og tapt.

Anonymkode: f3542...9e1

Skrevet
3 timer siden, Winza skrev:

Hvis alt går som smurt i morgen så blir ikke Svein andrekjempe og Alex vinner tvekampen 😄 

Høres bra ut i mine ører :)

Anonymkode: 873b4...496

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble litt overrasket over at Alex kom innpå Torpet, fordi i vanlig Farmen kom ingen av utfordrene inn på Torpet. 

Bra at Alex kom inn.....kanskje vi kan takke Runar for det....han trakk seg jo.

Anonymkode: 873b4...496

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, Winza skrev:

Rake motsetningen av Runar 😜 

Jeg blir VELDIG fornøyd om så skjer :)

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble litt overrasket over at Alex kom innpå Torpet, fordi i vanlig Farmen kom ingen av utfordrene inn på Torpet. Eller jo, han gamle karen som trakk seg - men han hadde jo vært i tvekamp og tapt.

Kanskje de gjorde et unntak for Alex siden de visste at han kom til å bidra med mye underholdning?

Skrevet
13 minutter siden, Winza skrev:

Kanskje de gjorde et unntak for Alex siden de visste at han kom til å bidra med mye underholdning?

Hadde vært så bra om han kom seg helt til slutten og inn på farmen igjen, skulle likt å se uttrykket til endel der inne da :) For meg kan han gjerne vinne hele greia, og jeg håper at om han kommer inn på Farmen igjen at Svein fortsatt er der, de er gull sammen. Alex er vel for meg den største kjendisen av dem alle, og har som du sier, stor underholdningsverdi. Kjenner jeg gleder meg til Torpet pga han. 

Skrevet
6 timer siden, Memena skrev:

Hadde vært så bra om han kom seg helt til slutten og inn på farmen igjen, skulle likt å se uttrykket til endel der inne da :) For meg kan han gjerne vinne hele greia, og jeg håper at om han kommer inn på Farmen igjen at Svein fortsatt er der, de er gull sammen. Alex er vel for meg den største kjendisen av dem alle, og har som du sier, stor underholdningsverdi. Kjenner jeg gleder meg til Torpet pga han. 

Tenk at om en uke så kan det være Aune, Erik og Alex som er på torpet

Skrevet

Håper Alex vinner kampen! Selv om jeg digger Kristin. Skulle ønske han skulle i kamp med Carina i stedet. 

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, Winza skrev:

Noe sier meg at Farmen er mer regissert en det vi tror

Skrevet
På 16.2.2019 den 14.08, AnonymBruker skrev:

Nå har jo torpet vært sendt kun en gang før, så reglene er vel ikke helt klare enda. Kanskje han kom inn fordi Runar trakk seg?

Anonymkode: e67dc...92c

Skrevet

Husk at dette torpet ble spilt inn før vanlig farmen.

• Liker 1
Skrevet

Er det bare meg eller spoila Farmen hvem som var inne på Torpet? Altså vi så at Kristin, Carina og Aune hilste på Christer. 🤷🏼‍♀️ Det er jo aldri fem stykker inne på Torpet. 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg eller spoila Farmen hvem som var inne på Torpet? Altså vi så at Kristin, Carina og Aune hilste på Christer. 🤷🏼‍♀️ Det er jo aldri fem stykker inne på Torpet. 

Tenkte på det selv...

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de spoila at Alex røk ut... At de ikke kan lære å passe på disse tingene!

Anonymkode: 74225...02d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...