Gå til innhold

Henge opp flere bilder på en vegg.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Eg har så lyst å,prøve å få til en fin bildevegg....både bilder av familie,katt,natur o.l. Hvordan få det fint? Tips til hvor jeg kan kjøpe rammer? Jeg blir veldig glad for ideer....og hva som er lurt å tenke på.

Anonymkode: b0ae0...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere nettsider som selger prints og rammer har planlegger-verktøy hvor du kan teste ulike former, størrelser, motiv og rammer mot et miljøbilde. For eksempel på Desenio: https://desenio.no/no/ak/inspiration/lag-din-bildevegg#/ 

Hvor du vil kjøpe rammer kommer litt an på stilen du har hjemme og hvorvidt du ønsker at rammene skal se like ut eller ikke. Jeg har en salig blanding av vintage/arvede rammer, IKEA og søstrene grene. Jeg har det relativt minimalistisk hos meg, men bildeveggene bryter opp litt. 

Hvis du er opptatt av at rammene skal være billige anbefaler jeg Søstrene Grene, IKEA og Desenio. :) Jeg liker også å kjøpe rammer med eller uten motiv på bruktbutikker og loppemarked. Skal du ha dyrere rammer er jeg dessverre ikke til god hjelp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, KaBom skrev:

Flere nettsider som selger prints og rammer har planlegger-verktøy hvor du kan teste ulike former, størrelser, motiv og rammer mot et miljøbilde. For eksempel på Desenio: https://desenio.no/no/ak/inspiration/lag-din-bildevegg#/ 

Hvor du vil kjøpe rammer kommer litt an på stilen du har hjemme og hvorvidt du ønsker at rammene skal se like ut eller ikke. Jeg har en salig blanding av vintage/arvede rammer, IKEA og søstrene grene. Jeg har det relativt minimalistisk hos meg, men bildeveggene bryter opp litt. 

Hvis du er opptatt av at rammene skal være billige anbefaler jeg Søstrene Grene, IKEA og Desenio. :) Jeg liker også å kjøpe rammer med eller uten motiv på bruktbutikker og loppemarked. Skal du ha dyrere rammer er jeg dessverre ikke til god hjelp! 

Tusen tskk for mange gode råd:) kan gjerne vere billige rammer...skal sjekke ut litt. Vurderer ha sorte smale rammer og kanskje kun ei ramme som er gul eller oransje. 

Anonymkode: b0ae0...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...