AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #1 Skrevet 12. januar 2019 Ja det er jeg! Jeg synes enkelte av de "tunge" brukerene her inne er skremmende. Jeg har ikke lyst til å diskutere når de er til stede. Er det andre som føler det sånn? Anonymkode: 693f7...9be 5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #3 Skrevet 12. januar 2019 Hva legger du i de tunge brukerene da? Anonymkode: 0e5bb...f41 2
Gjest supernova_87 Skrevet 12. januar 2019 #4 Skrevet 12. januar 2019 (endret) Så du sier at jeg er skummel bare fordi jeg er overvektig? Fy faen så frekt! Edit: Det er ingen jeg synes er skremmende, men noen ganger hvis jeg har skrevet noe som gjør meg sårbar, og jeg ser noen har sitert meg så kjenner jeg alltid litt vegring før jeg ser hva de har skrevet, i tilfelle jeg blir angrepet. Endret 12. januar 2019 av Rainstorm
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #5 Skrevet 12. januar 2019 Ikke jeg. Jeg legger aldri merke til navn, så om N.N. har diskutert med meg eller andre tidligere, aner jeg ingenting om. Ikke interesserer det meg heller. Nivået på kg er forresten påfallende lavt sammenlignet med andre forum, så å delta i diskusjoner her burde du virkelig ikke grue deg for. Anonymkode: 8b953...583
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #6 Skrevet 12. januar 2019 Vet ikke hva du mener med "tung", men det er ingen jeg er redd for å debattere med. Det er bare noen jeg ikke har interesse av. Det er fordi de ikke klarer å argumentere, eller fordi de gjentatte ganger viser holdninger som er av null interesse. Anonymkode: 057bb...c06
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #7 Skrevet 12. januar 2019 Det er noen få brukere som er så ufine at ser jeg at de har svart så kommenterer jeg ikke mer, i hvert fall ikke deres innlegg. Noen er ufine på en direkte og aggressiv måte, andre er mer subtile og kan fremstå ganske saklige på overflaten. Slike synes jeg er ubehagelige så jeg unngår dem. Anonymkode: da75d...99c 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #8 Skrevet 12. januar 2019 Noen brukere her inne er veldig agressive og frekkere enn flatlusa når de går til angrep. Fellesnevneren her er at de ikke fremstår som de mest oppegående menneskene her inne. Jeg håper at de ikke er like dumme i det virkelige liv. Anonymkode: 2ecdd...e92 6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #9 Skrevet 12. januar 2019 Noen brukere her inne er stygge og frekke i kjeften sin. De går til personangrep om du ikke har samme meninger som dem. Tilfeldigvis i går la jeg merke til en diskusjon inne på et forum hvor det foregikk en debatt. En av de som debatterte skrev noe om et tema, og hun fikk positiv feedback på det hun mente, men så kom en annen TS-bruker inn og skrev at hun var enig med vedkommende, men hun fikk kjeft. Jeg hadde lyst til å skrive noe, men jeg var feig og lot være. Det er altfor mange som er stygge med hverandre, og det går over til personangrep. Enkelte forum orker jeg ikke å diskutere på fordi det er mye drittslening. Anonymkode: 15568...b76 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #10 Skrevet 12. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen brukere her inne er stygge og frekke i kjeften sin. De går til personangrep om du ikke har samme meninger som dem. Anonymkode: 15568...b76 Dette er det nesten bare AB som gjør. Anonymkode: 5059b...d18 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #11 Skrevet 12. januar 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Ikke jeg. Jeg legger aldri merke til navn, så om N.N. har diskutert med meg eller andre tidligere, aner jeg ingenting om. Ikke interesserer det meg heller. Nivået på kg er forresten påfallende lavt sammenlignet med andre forum, så å delta i diskusjoner her burde du virkelig ikke grue deg for. Anonymkode: 8b953...583 Det er ikke argumentene deres som er skremmende men hvor slemme de er. Anonymkode: 67192...0bd 1
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 12. januar 2019 #12 Skrevet 12. januar 2019 8 timer siden, Rainstorm skrev: Det er ingen jeg synes er skremmende, men noen ganger hvis jeg har skrevet noe som gjør meg sårbar, og jeg ser noen har sitert meg så kjenner jeg alltid litt vegring før jeg ser hva de har skrevet, i tilfelle jeg blir angrepet. Samme her
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #13 Skrevet 12. januar 2019 Har sluttet å skrive så mye her inne, får jo tyn for det meste. Fks om du har en skrivefeil, så må det hakkes på.. Anonymkode: 5b0d7...923 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #14 Skrevet 12. januar 2019 Jeg har vært her såpass lenge at jeg er blitt herdet og tåler frekke og kvasse brukere, men ble faktisk litt lei meg i starten. Synes noen svarte så frekt og turte ikke å opprette tråder. Redd for å få kjeft. Ser for meg at nye brukere kan føle det litt sånn. For noen svarer folk på en aggressiv og frekk måte. Så unødvendig Så kan skjønne hva du mener. Anonymkode: 4de99...7be 2
herzeleid Skrevet 12. januar 2019 #15 Skrevet 12. januar 2019 Kan ikke si jeg vegrer meg for å debattere mot ‘tunge’ brukere, men tar meg noen ganger i å vegre meg for å diskutere med tilsynelatende hatefulle brukere som helt åpenbart har det vondt og derfor er så sinte. Når en bruker i et raseriutbrudd skriver at det eneste det andre kjønn har gitt ens eget er bekymringer og sorg, virker det klart at dette bygger på vonde opplevelser, og selv om det er lett å plukke argumentasjonen fra hverandre er det vanskelig å kvitte seg med følelsen av å sparke noen som ligger nede. 2
TheGirlWhoWaited Skrevet 12. januar 2019 #16 Skrevet 12. januar 2019 Det er virkelig ingen på et anonymt debattforum som skremmer meg fra å diskutere.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #17 Skrevet 12. januar 2019 Ikke redd, men synes en er ganske slitsom. Veldig sånn som buser inn i en tråd " klem til alle dere", "heier på deg ❤️ ", gud så trist å høre ❤️" Stakkars deg 😢 " etc. Det er så slitsomt å føle jeg må forholde meg til vedkommende ved å enten svare eller kopiere for å unngå å virke kald, når vedkommende fremstår som falsk. Veldig slitsomt, så når vedkommende skriver slikt så forlater jeg tråden. Anonymkode: e9980...457 3
Gjest secretidentity Skrevet 12. januar 2019 #19 Skrevet 12. januar 2019 Av og til, spørs hva temaet er om. Det kan være slitsomt, spesielt hvis man samtidig blir misforstått.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #20 Skrevet 12. januar 2019 Redd er vel ikke rette ordet, men holder meg til anonym bruker der jeg kan, selv om jeg vet at hersketeknikken "og det sier du som anonym bruker" vil dukke opp. Anonymkode: 56f47...044 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå