solmåneogstjerner Skrevet 12. januar 2019 #21 Skrevet 12. januar 2019 15 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Det er virkelig ingen på et anonymt debattforum som skremmer meg fra å diskutere. Nei, men kanskje at man blir skremt fra å fortelle om personlige problemer, ting som er sårbart.
TheGirlWhoWaited Skrevet 12. januar 2019 #22 Skrevet 12. januar 2019 1 minutt siden, solmåneogstjerner said: Nei, men kanskje at man blir skremt fra å fortelle om personlige problemer, ting som er sårbart. Hvis man risikerer å bli kjent igjen ja, men det skal man da virkelig ikke gjøre likevel...
solmåneogstjerner Skrevet 12. januar 2019 #23 Skrevet 12. januar 2019 3 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Hvis man risikerer å bli kjent igjen ja, men det skal man da virkelig ikke gjøre likevel... Ikke nødvendigvis bare derfor. Et eksempel kan være at man skriver at man har vært utro, og lurer på noe som kommer i ettertid. Så får man svar som overhodet ikke er konstruktive i det hele tatt, men bare drittslenging om hvor forferdelig man er som person. Det har jeg sett flere ganger.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #24 Skrevet 12. januar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke argumentene deres som er skremmende men hvor slemme de er. Personangrep fra anonyme til anonyme på Internett er bare å overse, for de bare gjetter og håper at mottakeren vil synes at noe av det stemmer. Dessuten er det bare luft: "Sticks and stones may break my bones, but words can never hurt me". Anonymkode: 8b953...583
Chablis Skrevet 12. januar 2019 #25 Skrevet 12. januar 2019 Så bruk blokkeringsfunksjonen. Det er ingen her inne som skremmer meg, det er bare ord på en skjerm fra en som ikke vet noe om meg eller mitt. Har til nå kun møtt en bruker her jeg ikke var interessert i å høre mer fra og vedkommende er blokkert.
Nappetass1 Skrevet 12. januar 2019 #26 Skrevet 12. januar 2019 Redd, hehe. Nei. Sticks and stones may break my bones but names will never hurt me.
Puny Skrevet 12. januar 2019 #27 Skrevet 12. januar 2019 Ja, det er en del brukere med en helt annen virkelighetsforståelse enn meg, og da blir all duskusjon ganske meningsløs. Jeg kan ikke diskutere skole, helse, eller andre samfunnsspørsmål med en som har en grunnholdning at kvinner og innvandrere er avskum!
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 12. januar 2019 #28 Skrevet 12. januar 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke redd, men synes en er ganske slitsom. Veldig sånn som buser inn i en tråd " klem til alle dere", "heier på deg ❤️ ", gud så trist å høre ❤️" Stakkars deg 😢 " etc. Det er så slitsomt å føle jeg må forholde meg til vedkommende ved å enten svare eller kopiere for å unngå å virke kald, når vedkommende fremstår som falsk. Veldig slitsomt, så når vedkommende skriver slikt så forlater jeg tråden. Anonymkode: e9980...457 Sikter du til meg? Bare fordi jeg ofte pleier å sende klemmer og gode tanker? Bare lurer. Ikke ment som angrep 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå