Gå til innhold

Jeio vil ha baby


Jeio

Anbefalte innlegg

Ååå, gratulerer! ❤️ Må være fantastisk! Det blir spennende å se hvor mange mageboere det blir da. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, KaBom skrev:

Ååå, gratulerer! ❤️ Må være fantastisk! Det blir spennende å se hvor mange mageboere det blir da. :) 

Tusen takk♥️😃Får vite om det er en eller to den 12/2 regner jeg med, for da fikk jeg tidlig UL på Rikshospitalet☺️

Endret av Jeio
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gratulera så mykje!! :nordvesta:

Krysser fingrane for at leigebuaren/leigebuarane vert verande i heile 9 mnd ;) 

Endret av Ysera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Ysera skrev:

Åh gratulera så mykje!! :nordvesta:

Krysser fingrane for at leigebuaren/leigebuarane vert verande i heile 9 mnd ;) 

Tusen takk😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

UL i dag viste to embryo, men begge var halvparten av forventet størrelse og ingen hjerteaktivitet var å se😥. Jeg er 7+6 i dag. Målte HCG idag og skal måle igjen på torsdag, men sannsynligvis er det snakk om MA. Så jeg føler meg ganske tom innvendig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Jeio skrev:

UL i dag viste to embryo, men begge var halvparten av forventet størrelse og ingen hjerteaktivitet var å se😥. Jeg er 7+6 i dag. Målte HCG idag og skal måle igjen på torsdag, men sannsynligvis er det snakk om MA. Så jeg føler meg ganske tom innvendig nå.

Så utrolig trist💔 sender deg en stor klem❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Jeio said:

UL i dag viste to embryo, men begge var halvparten av forventet størrelse og ingen hjerteaktivitet var å se😥. Jeg er 7+6 i dag. Målte HCG idag og skal måle igjen på torsdag, men sannsynligvis er det snakk om MA. Så jeg føler meg ganske tom innvendig nå.

Å nei, så utrolig trist. 💔 Jeg mistet dessverre på første ivf forsøk jeg og, det føles så meningsløst å ha kommet så langt og så skjer dette. Føler virkelig med deg. Ta vare på deg selv nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

💔 Så trist å høre! Ta godt vare på hverandre, og prøv å gjøre noe hyggelig når dere får overskudd til det. 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hei, jeg tittet innom her også var det så triste nyheter 😢.  Det burde vært forbudt at ivf-gravide skal oppleve MA/SA... Jeg har vært i samme situasjon på TUL og det er grusomt. Vil bare sende deg en god klem og mange gode tanker! 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten alle sammen♥️ Det er tungt å bare gå å vente på å få det bekreftet (de ringer vel i dag), jeg er helt zombie på jobb og klarer så vidt å presse fram falske smil når jeg må. Det blir vel lettere når abort er overstått og vi kan sette igang med fryseforsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar på blodprøvene var at HCG er stigende... Så da blir det ny ultralyd på tirsdag. Blir gal av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyden i går viste ingen utvikling siden forrige uke. Nå ligger jeg på Ullevål og har fått cycotec, venter bare på at aborten skal begynne.

Jeg har behov for å planlegge neste forsøk allerede, for å føle litt håp i denne grusomme situasjonen. Neste forsøk blir fryseforsøk, håper jeg slipper å vente så lenge.. Dere som har hatt SA/MA etter IVF, hvor lang tid tok det før dere var i gang med neste forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist Jeio 😔

Jeg mistet på mitt første IVF-innsett og, det burde ikke vært lov 😔 Det varierer litt mellom klinikkene, de private er gjerne mer åpne for fryseforsøk alt i neste syklus. St Olavs krever en ekstra ventesyklus. Det spørs og på hvordan kroppen din reagerer på cytotec, og om du skal ha naturlig eller styrt syklus. Det er nok bare klinikken din som kan svare på hva som gjelder for deg 😔 

Håper du slipper lettest mulig unna i dag, stor klem 💐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist, dette er så urettferdig! Kjenner på følelsen av å ville komme raskt igang igjen, men kroppen har godt av å komme seg litt. Jeg måtte vente 3 måneder på fryseforsøk når jeg mistet, det virket urimelig lenge og føltes nesten som et nytt tap, men i etterkant trengte jeg den tiden for å bearbeide følelsene. Men det gikk så lang tid pga kapasitet så forhåpentligvis må du ikke vente like lenge. De vil nok si at du må vente på første mens og så er det tidligst oppstart i syklusen etter, ellers kommer det an på kapasitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit😢😢! Har vært gjennom det samme, og det burde ikke vært lov etter IVF nei! Jeg gikk privat, hadde MA i begynnelsen av april og nytt ferskforsøk i juni. Måtte vente en syklus. Håper du kommer deg greit gjennom, fint at du er på Ullevål og får oppfølging nå. Sender deg en klem 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Nå er jeg tilbake. Takk for støtten♥️. Testet helt hvitt i dag og venter på mensen. Ringer inn mensen og setter inn en blastocyst denne gangen. Nå gleder jeg meg litt til å prøve igjen faktisk. Har vært i en boble, blir godt å komme igang igjen, det føles ut som det riktige nå. Håper bare jeg slipper å vente så lenge på mensen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️ Velkommen tilbake og lykke til med innsett! Blir rett rundt påske for deg også da, skal sette inn en tredagers på neste syklus. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter og venter på mensen.. Vi har bestemt oss for å vente til neste syklus med fryseforsøket, men jeg håper jo selvsagt at mensen kommer nå! Det er 6 uker siden aborten i dag... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...