Gå til innhold

Jeio vil ha baby


Jeio

Anbefalte innlegg

På tide med en dagbok for meg også. Vi har vært aktive prøvere i to år, og nå har vi nettopp hatt første forsøk med IVF. Jeg skal ta test på onsdag i neste uke.

Hver natt etter at jeg satte inn to blastocyster på mandag har jeg hatt drømmer om at jeg har fått baby, med en intens og herlig lykkefølelse. At jeg får positiv test og er lykkelig for det har jeg drømt, men i natt drømte jeg at jeg tok blodprøve på et sykehus og at jeg fikk beskjed om at jeg ikke var gravid. I drømmen håndterte jeg dette svært dårlig, og jeg fikk sammenbrudd og ble lagt i reimer. Skikkelig mareritt med andre ord.

Det verste er at denne drømmen har gjort til at jeg har fått en dårlig følelse av at jeg ikke er gravid. Følelsen har vært med meg i hele dag og jeg klarer ikke å riste den av meg.

På tross av at det er tidlig fredag kveld så vil jeg gå å legge meg nå og håpe at jeg drømmer positive drømmer i natt og våkner med en god følelse i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her vil jeg følge med! Går selv mot første forsøk i februar! 

Kan jeg spør om grunnen til at de satt inn to? Hadde du kort eller lang protokoll?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så hyggelig☺️

Vi fikk tilbud om å sette inn to siden jeg er 38 år. Jeg hadde lang protokoll og det gikk overraskende bra. Eneste bivirkningen jeg hadde var litt lett hodepine et par dager.

Jeg reagerer med veldige humørsvingninger på Crinone derimot, og det går jeg på nå. Blir så irritert på mannen min uten spesiell grunn😕 Bra det bare er en kort periode jeg skal ta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Jeio skrev:

Hei, så hyggelig☺️

Vi fikk tilbud om å sette inn to siden jeg er 38 år. Jeg hadde lang protokoll og det gikk overraskende bra. Eneste bivirkningen jeg hadde var litt lett hodepine et par dager.

Jeg reagerer med veldige humørsvingninger på Crinone derimot, og det går jeg på nå. Blir så irritert på mannen min uten spesiell grunn😕 Bra det bare er en kort periode jeg skal ta det.

Skjønner! Håper virkelig det er klaff for dere! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er det, de jeg har tatt før har vært kritthvite der teststreken skal være. Tørr ikke å juble ennå, men jeg fikk tilbake trua nå merker jeg♥️👶🏼🤞🏻🙏🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, bondekone skrev:

Ser streken tydelig!! Hvor lenge er det siden innsett? Og når er testdag?

Innsett var mandag, men det var jo blastocyst så jeg der 11 dager dpo i dag. Får håpe den blir sterkere og sterkere dag for dag nå. Skal ta blodprøve på onsdag🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jeio said:

Ja det er det, de jeg har tatt før har vært kritthvite der teststreken skal være. Tørr ikke å juble ennå, men jeg fikk tilbake trua nå merker jeg♥️👶🏼🤞🏻🙏🏻

Dette er jo en tydelig strek!!! Ikke tvil ❤️ krysser fingrene for at det holder seg sånn i 9 mnd til... 

Hjertet gjør et lite hopp når man ser den ekstra streken ja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy❤ da er vel ovitrelle godt ute av kroppen og? Det er ingen tvil om at det er strek der, så nå.må den bare holde seg☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tok ovitrelle på nyttårsaften så det er 13 dager siden, burde være ute nå. 

Jaaa, nå må den holde seg🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nesten ikke tro det. Jeg hadde trua de første dagene etter innsett, men etterhvert som dagene gikk så mistet jeg positiviteten og trua på at det skulle gå denne gangen. Jeg tenkte mer og mer på hva jeg skulle gjøre annerledes neste innsett og når det kunne bli. Men nå må jeg bare håpe på at denne spiren sitter🤞🏻 Tar meg selv i å be selv om jeg ikke er religiøs😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den testen er klart positiv, ikke tvil engang :) Langt sterkere enn det mange legger ut og halve forumet insisterer på at de ser strek, jeg ser aldri noe 😛 Men her er det jo ingen tvil 😄

Du er ca 11 DPO nå? Det er fin strek så tidlig :) Og så spenstig at dere fikk satt inn to blastoer på første forsøk, hvilken klinikk tilhører dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er nok en babystrek ja. :) Masse farge på den også. Ligner veldig på den jeg fikk 11 dpo for akkurat en uke siden. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forresten ganske mange rare drømmer i dagene før jeg fikk positiv test. Veldig sterke og virkelighetsnære drømmer om graviditet og positive tester (lol). Lurer på om kroppen registrerer at egget fester seg og sender signaler til underbevisstheten? 😂Har i alle fall ikke opplevd noe sånt før, selv om jeg har hååpet og tenkt mye på at egget skulle bli befruktet og feste seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, Ginny skrev:

Den testen er klart positiv, ikke tvil engang :) Langt sterkere enn det mange legger ut og halve forumet insisterer på at de ser strek, jeg ser aldri noe 😛 Men her er det jo ingen tvil 😄

Du er ca 11 DPO nå? Det er fin strek så tidlig :) Og så spenstig at dere fikk satt inn to blastoer på første forsøk, hvilken klinikk tilhører dere?

Så godt å høre, merker at det begynner å gå opp for meg nå😁 Vi tilhører Riksen. Ble veldig overrasket da de spurte om vi ville sette inn to, gjenstår å se om det er en eller to som har festet seg da☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, KaBom skrev:

Det der er nok en babystrek ja. :) Masse farge på den også. Ligner veldig på den jeg fikk 11 dpo for akkurat en uke siden. :) 

Så bra, hurra for oss😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en ny test i dag og hadde forventet å se enn bittelitt sterkere strek i dag eller i går. Men den var helt lik. Håper det ikke er et dårlig tegn. Bra det bare er to dager til blodprøve nå...

BCB16375-CD1F-41AE-B935-8A4981E55F58.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HCG stiger gjerne litt saktere ved ivf. Dessuten så doble hCG seg i løpet av 48-72 timer, så synes testen ser fin ut ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...