Gå til innhold

Nordøstlige Brasil

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Globetrotter

Syns Fortaleza eller Natal/Ponta Negra virker veldig forlokkende. Flotte strender, og varmt året rundt.

Noen som har vært en av disse stedene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 21.maibrud

Jeg har vært der! var ca tre mnd på ferie i Brasil og Argentina i fjor juni-august. Må nok skuffe deg, for jeg syntes Fortaleza/Natal-området ikke var særlig spennende i forhold til mye annet vi så. Masse turister og ikke særlig pene steder. Dra heller enda lenger nordover; vi tok buss fra Fortaleza til Jericocoeira. Kåret til paradis på jord av Lonely Planet. Helt fantastisk! Om du sender meg en pm skal jeg fortelle mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Jeg har vært der! var ca tre mnd på ferie i Brasil og Argentina i fjor juni-august. Må nok skuffe deg' date=' for jeg syntes Fortaleza/Natal-området ikke var særlig spennende i forhold til mye annet vi så. Masse turister og ikke særlig pene steder. Dra heller enda lenger nordover; vi tok buss fra Fortaleza til Jericocoeira. Kåret til paradis på jord av Lonely Planet. Helt fantastisk! Om du sender meg en pm skal jeg fortelle mer:)[/quote']

prøvde å søke på nettet etter Jericocoeira og fant ikke noe. Fant derimot ut at stedet het Jericoacoara...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes Fortaleza var flott! Men var der i 2001, så d har nok skjedd en del siden da...

Vi reiste mye rundt, så Fortaleza var for oss selve avslapningsstedet, og da var d ok å ha fine strender rundt seg.

Leide en MEGET flott toppleilighet i en høyblokk like ved stranda, via www.dreamtravel.no til OK pris.

Enkelt å ta buss til finere strender litt utenfor sentrum, ca 30 min tur. Husker ikke hva stranda het, men 'alle' vet hvor det er når man er der :)

Koselige restauranter i sentrum, og du må evt sørge for å være der en MANDAG. Da er det nemlig et voldsomt liv på Pirata Bar i Fortaleza. Ubeskrivelig! Live-band og alle danser med alle. Et must å ha fått med seg. Mange brasilianere kommer helt til Fortaleza bare for denne crazy mandagen!

Litt utenfor sentrum kan man også kjøre beach-boogie-biler i sanddynene. Kul opplevelse!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Fortaleza var flott! Men var der i 2001, så d har nok skjedd en del siden da...

Vi reiste mye rundt, så Fortaleza var for oss selve avslapningsstedet, og da var d ok å ha fine strender rundt seg.

Leide en MEGET flott toppleilighet i en høyblokk like ved stranda, via www.dreamtravel.no til OK pris.

Enkelt å ta buss til finere strender litt utenfor sentrum, ca 30 min tur. Husker ikke hva stranda het, men 'alle' vet hvor det er når man er der :)

Koselige restauranter i sentrum, og du må evt sørge for å være der en MANDAG. Da er det nemlig et voldsomt liv på Pirata Bar i Fortaleza. Ubeskrivelig! Live-band og alle danser med alle. Et must å ha fått med seg. Mange brasilianere kommer helt til Fortaleza bare for denne crazy mandagen!

Litt utenfor sentrum kan man også kjøre beach-boogie-biler i sanddynene. Kul opplevelse!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grisegutten

Fortaleza er en vidunderlig plass. Først og fremst pga de flotte jentene. Europeere er veldig populære blant jentene. Opplevde ikke en eneste hore der. Kun flotte koselige, og ikke minst sexglade jenter. Språket kan være et problem. Brasilianerne snakker nesten ikke et engelsk ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...