Gå til innhold

Bloggere i Dubai

Oline12

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Ellenn skrev:

Hun kunne ikke skjønne at alt det fæle man hørte om Dubai kunne stemme, for hun så ingenting av det når hun var i Dubai. For hun er sikkert mye utenfor turiststedene og ser hvordan det er for de som bor der.. 🙄

Ikke i de antrekkene hun viser seg i alle fall.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Ellenn skrev:

I følge IR var de homofile, vet ikke hvordan hun vet det, kanskje det sto skrevet i panna deres? :ironi:Begge mennene i det ene «forholdet» gikk i uniform og var vakter ved kjøpesenteret. 

Hun kunne ikke skjønne at alt det fæle man hørte om Dubai kunne stemme, for hun så ingenting av det når hun var i Dubai. For hun er sikkert mye utenfor turiststedene og ser hvordan det er for de som bor der.. 🙄

De viftet vel med regnbueflaggene sine, muligens.  

Jeg blir så nedslått. I Norge har vi alle muligheter, vi er så og si på toppen av verden, vi har tilgang til alt av informasjon og utdannelse. Og folk velger å tro dette. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Det som jo er bra er at denne turen nå får mye negativ oppmerksomhet og dessuten at så mange reagerer på Some. Jeg tror faktisk ikke det hadde skjedd for noen år siden. Kanskje verden sakte snur? 

Helt enig. Jeg tror mange vil tenke seg grundig om før de promoterer Dubai som reisemål nå enn tidligere. Jeg håper og tror at reisefølget har fått seg en tankevekker. Det er så beyond flaut. Planen var vel å fylle instagram og snapchat med reklame og flotte bilder av turen, men istedet må de bruke tid på å enten lukke kommentarfeltet sitt, slette kommentarer eller blokkere kritiske kommentarer. Dessverre for dem så har kanskje noen skrevet under på sponsoravtale slik at de er nødt til å reklamere mens de er der nede. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ellenn skrev:

IR på snap fra Dubai forteller at hun har sett to homofile par, hånd i hånd, på et kjøpesenter..derfor ser hun ikke at det er så sykt strengt der, og at de skal være så homofobe..

Hun kan Google eller lese nyheter som alle andre. Hun elsker Dubai og har vært der fire ganger. Det er luksusen med stedet hun elsker og har nok ikke sett eller satt seg inn i så mye annet. Med tanke på den vanskelige bakgrunnen/barndommen hun har med at familien kom som flyktninger fra et muslimsk regime og at faren var voldelig osv. så burde hun kanskje hatt litt avsmak for akkurat dette og valgt Monaco eller LA isteden?

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Ellenn skrev:

I følge IR var de homofile, vet ikke hvordan hun vet det, kanskje det sto skrevet i panna deres? :ironi:Begge mennene i det ene «forholdet» gikk i uniform og var vakter ved kjøpesenteret. 

:ler: 

men egentlig :murvegg:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Kollontaj skrev:

Eventuelt passe på å ikke misforstå alle arabere som leier. 

Når det er sagt; det finnes (selvsagt) skjulte homsemiljøer i alle arabiske land. Stikkordet her er muligens skjulte. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Dubai og bloggere, litt off topic, Sophie Elise skrev i et innlegg for et par år siden at om hun ikke hadde vært blogger kunne hun fint vært eskorte og opplevt mye rart. Hun skrev samtidig at hun har et par venninner som jobber som eskorte i Dubai...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at dagene i Dubai ikke ble så roserøde som denne gjengen hadde håpet. Tipper stemningen er noe amputert. 

Det blir interessant å se om Pilotfrue og AR gjennomfører sine planlagte reiser til Dubai etter dette. Kanskje Norwegian skjønner at det ikke var særlig smart og sender de til et annet land i stedet? 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne

Nå må Espen Hilton slutte å gjøre seg selv til et offer hver eneste gang han møter motstand! Jeg ser at Hedda Skoug skriver at han er så sterk fordi han ble mobbet blablabla. Vi andre «dødelige» har hatt mange utfordringer i livet, men bruker ikke det som unnskyldning for å ta dårlige valg.  Bloggere og influencere tror de er verdens midtpunkt og at de er viktigere enn alle andre fordi de får sponset reiser og klær, men de lever i en verden som ikke har rot i virkeligheten. Vi andre går på jobb og har en arbeidsplass der vi skaper verdi og gjør en forskjell. Vi kunne aldri holdt på med selfies, sminke og drittslenging på insta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest COSL Innovator

Dere aner virkelig ikke hva dere snakker om. Emiratene er ett fantastisk land. Jeg har vært der flere ganger, leid bil og reist rundt.

Jeg snakket med mange på reisen rundt og de var utrolig gjestfrie. Vi ble til og med invitert i ett bryllup bare fordi vi var gjester på hotellet de skulle ja selskapet.

Sånn dere snakker skulle man tru politiet sto klar med køller og pistol allerede ved ankomst på flyplassen.

Jeg har aldri opplevd noe ubehagelig i Emiratene. Jeg kan ikke få lovprist det stedet nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest COSL Innovator
5 minutter siden, Marriet skrev:

Det er i beste fall naive utsagn. 

Jeg tviler ikke et sekund på at turister kan ha det helt topp på ferie i Dubai. Men det er ikke sakens kjerne. 

Naive utsagn?? Hva vet du om hva jeg har opplevd i Emiratene? Jeg har vært langt utenfor turistkjernen og opplevd det ekte. Jeg har ikke hatt bedre opplevelser enn derfra. 

Dere får sluke rått det som hauses opp i media og holde dere borte fra Midtøsten. Mitt neste reisemål er rundreise i Iran sammen med en kollega. Jeg gleder meg helt vanvittig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være noen har nevnt dette før, men det er nesten litt morsomt å se forskjellen i likes på instagram bildet til EH iforhold til Morten Hegseth. Rart at noen aldri gir seg og kan ta imot kritikk. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, COSL Innovator skrev:

Naive utsagn?? Hva vet du om hva jeg har opplevd i Emiratene? Jeg har vært langt utenfor turistkjernen og opplevd det ekte. Jeg har ikke hatt bedre opplevelser enn derfra. 

Dere får sluke rått det som hauses opp i media og holde dere borte fra Midtøsten. Mitt neste reisemål er rundreise i Iran sammen med en kollega. Jeg gleder meg helt vanvittig.

Ikke bland kortene. Iran er et helt annet land. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest COSL Innovator
3 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

:ler: 

For tyve år siden var jeg i Saudi-Arabia pga jobb. Jeg opplevde ikke noe ubehagelig. Veldig gjestfrie folk på hotellet. Så ikke en eneste halshugging. Ikke så mye som en fingeramputasjon en gang. 

:murvegg:

Jeg hadde med glede reist til SA. Du må utenfor kjernen, da ser du hvordan landet egentlig er.

Nå er jeg for dødsstraff, skulle ønske det var her i Norge også. Da snakker jeg om straff for drap, mishandling og pedofili, men jeg har heldigvis tilgode å se slike straffer. Det er absolutt ikke noe jeg ville oppsøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...