Gå til innhold

Joakim Kleven


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Jeg tipper foto/video-skillsa hans er med på å gjøre han ekstra populær blant bloggerne. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert en dyktig fotograf, men syns det er så merkelig at han snakker med disse bloggvennindene som små barn innimellom.

Han dikker og duller med dem, så diskuterer han med dem, for etterpå snakke seg litt bort fra det så dem ikke bli lei seg. Veldig mye følelser virker det som, litt for mye for min del, men sikkert snill som et lam.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Kjærlighetsbarn98

Sterkt at han står frem om tidligere spiseforstyrrelser. Jeg er glad på hans vegne at han har blitt frisk. 

Har et spørsmål. Har han noen ganger gått til psykiatrisk behandling for å bli kvitt spiseforstyrrelsen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homsevenner er populært hos disse rosabloggjentene. Joakim Kleven, Espen Hilton...sikkert fler. Det er vinn-vinn for begge parter. Guttene er trygge og snille, backer opp og gir komplimenter, er ingen trussel for selvbildet. I gjengjeld får de litt fame og oppmerksomhet. Når det er sagt, så synes jeg Joakim virker som en allright fyr. Samtidig som jeg ikke skjønner helt åssen han orker å menge seg med så mye selvopptatthet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...