Gå til innhold

Joakim Kleven


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Hvem er han og hva har han gjort for å få oppmerksomhet i kjendisnorge?

Tydeligvis henger han med alle bloggerne i hele Norge....er "bestis" med alle. Litt snodig, men sikkert ekte det.

Selv synes jeg han minner litt om Jonathan Cheban i Kardashians....den plagsomme kompisen som alltid er der og vil være i spotlighten.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er trist at en talentfull regissør og fotograf skal bli rangert under en gjeng med rosablogger og kalt etterdilter. Han har da mye mer å by på enn bloggbertene. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble vel først kjent for å være bestis med Sophie Elise og plutselig dukke opp i Bloggerne. Vet ikke så mye om han. Bare at han er fotograf 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble først kjent for å regissere dokumentserien som Anniken Jørgensen var med i. Sweatshop. Sophie Elise kom en stund seinere. 

Han står også bak dokumentarserien som komikerfrue var med i; Motherhood. Anbefales. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble først kjent da han laget en eller to musikkvideoer for Alexander Rybak i ung alder, kanskje i 2012? Neste gang jeg hørte om han var i forbindelse med sweatshop laget for Aftenposten et par år senere? Der engasjerte han annijor og et par stykker til. Denne serien vant vel Gullruten. Han var også fotograf for Annette Marie og ble kjent med Sophie Elise gjennom henne. Etterhvert hadde han ikke tid til Anette mer for han ble mer engasjert i Sophie Elise.

Så utgangspunktet var ganske så solid virket det som, men kanskje han rotet seg litt bort i annijor og SE og ikke tenkte så mye på videre karriere? Aner ikle ..,

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria

Han er en flink fotograf og resigør og jeg så den videoen han laget om spise forstyrrelsene sine. Den var rørende og se på og han klarer og få frem budskapet i det han lager. 

Han virker som en omsorgs full gutt som er trofast med vennene sine og godt likt og han har gode verdier. 

Det jeg liker med han er at han er tydlig mot kosmetiske behandlingene som Sopohie Elise har tatt og det har han sakt klart i fra om. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Justlooking skrev:

Han ble først kjent da han laget en eller to musikkvideoer for Alexander Rybak i ung alder, kanskje i 2012? Neste gang jeg hørte om han var i forbindelse med sweatshop laget for Aftenposten et par år senere? Der engasjerte han annijor og et par stykker til. Denne serien vant vel Gullruten. Han var også fotograf for Annette Marie og ble kjent med Sophie Elise gjennom henne. Etterhvert hadde han ikke tid til Anette mer for han ble mer engasjert i Sophie Elise.

Så utgangspunktet var ganske så solid virket det som, men kanskje han rotet seg litt bort i annijor og SE og ikke tenkte så mye på videre karriere? Aner ikle ..,

Motherhood kom ut seint i 2017, så har nok ikke det. :) Tar tid å lage noe sånt som han driver med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, neiognei skrev:

Motherhood kom ut seint i 2017, så har nok ikke det. :) Tar tid å lage noe sånt som han driver med. 

Stemmer det. Men synes det er litt synd at ikke fokuset ligger på jobben hans men heller at han henger med bloggere, og at det er det mange kjenner han for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner han ikke akkurat, men han er dritsøt, og virker som en talentfull person. Synd at han kaster det bort på videoblogger, materialisme og rosabloggere.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
47 minutter siden, KillerKitty skrev:

Jeg skulle ønske han var min venn

Ja for jeg tror har du han som venn har du en venn for livet og han lyser godhet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva han tenker om at venninnene drar til Dubai i hytt og pine, sponset i huet og ræva..?. I dette landet hvor menneskerettigheter er et fremmedord og han risikerer å bli kastet i fengsel om han viser seg der!

Apropos fremmedord, integritet er et av mange for disse  bloggerne....

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, WinWin skrev:

Jeg lurer på hva han tenker om at venninnene drar til Dubai i hytt og pine, sponset i huet og ræva..?. I dette landet hvor menneskerettigheter er et fremmedord og han risikerer å bli kastet i fengsel om han viser seg der!

Apropos fremmedord, integritet er et av mange for disse  bloggerne....

Hva han tenker om at de reiser dit utgjør da ingen forskjell.

Hva skal han gjøre,nekte voksne mennesker å reise dit?

Ta nå bloggerne selv på hva de gjør,å ikke deres venner og familie.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et godt inntrykk av han jeg. Han virker som en god person. Han har også mer talent og mer å by på enn sine blogger-venninner. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, J.. skrev:

Hva han tenker om at de reiser dit utgjør da ingen forskjell.

Hva skal han gjøre,nekte voksne mennesker å reise dit?

Ta nå bloggerne selv på hva de gjør,å ikke deres venner og familie.

Hadde jeg vært han, så hadde jeg mistet all respekt for de som reiser og støtter et land som Dubai og følt at de regelrett pisser på legningen hans.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 10.1.2019 den 18.55, Carina Maria skrev:

Han er en flink fotograf og resigør og jeg så den videoen han laget om spise forstyrrelsene sine. Den var rørende og se på og han klarer og få frem budskapet i det han lager. 

Han virker som en omsorgs full gutt som er trofast med vennene sine og godt likt og han har gode verdier. 

Det jeg liker med han er at han er tydlig mot kosmetiske behandlingene som Sopohie Elise har tatt og det har han sakt klart i fra om. 

Hva heter den filmen om spiseforstyrrelse?

Har notert meg «motherhood», skjønner at jeg må få sett den. Jeg og har inntrykk av at han er talentfull i arbeidet sitt i tillegg til å være en veldig god venn. Tvers gjennom en god person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han fremstår som faglig dyktig, men at han er veldig glad i oppmerksomhet! Han er sikkert oppriktig glad i bloggervenninnene sine, men tror nok at kjendisstatus er et stort kriterium når han velger venner.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
3 timer siden, maipai skrev:

Syns han fremstår som faglig dyktig, men at han er veldig glad i oppmerksomhet! Han er sikkert oppriktig glad i bloggervenninnene sine, men tror nok at kjendisstatus er et stort kriterium når han velger venner.

Man velger jo venner i det miljøet man vanker i. Han er en dyktig filmfotograf og har blitt kjent med mange av vennene sine gjennom jobb. Det er ikke som om han har oppsøkt kjendismiljøet og eglet seg innpå kjendiser for å nye venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
15 timer siden, jentekvinne skrev:

Man velger jo venner i det miljøet man vanker i. Han er en dyktig filmfotograf og har blitt kjent med mange av vennene sine gjennom jobb. Det er ikke som om han har oppsøkt kjendismiljøet og eglet seg innpå kjendiser for å nye venner. 

Å nei, det er bare sånn det ser ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...