Gå til innhold

baby i bilen alene

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Du føler deg som er dårlig mor da, i.o.m. at du reagerer så kraftig på at andre har helt motsatt syn enn deg

Altså! Jeg føler meg slett ikke som en dårlig mor, og jeg føler meg slett ikke som en perfekt mor heller.

Og kjære Tuppeliten: Akkurat dette er det jeg reagerer på! Påstander om at jeg føler meg som en dårlig mor!!! Det jeg forventer av et seriøst forum er rett og slett saklighet og respekt for andre. Og velmenende ris, ros og tips etc.

Jeg synes det er helt greit at andre har andre meninger enn meg, men jeg synes ikke det er greit å si at noen er uansvarlig om man ikke står for akkurat det samme som en selv. Jeg synes heller ikke det er greit å implisitt eller esplisitt kalle andre for dårlig mor. Jeg synes heller ikke det er greit å kalle andre for hysteriske om man er mer forsiktige enn en selv jmfr. denne debatten. Jeg synes heller ikke at det er moro, Tuppeliten.

Men Kvinneguiden er tydeligvis et debattforum hvor alt dette er helt greit. Og derfor er jeg meget sjelden innom her. Dette er ikke rette forumet for meg, det tar jeg innover meg og lar dere som synes det er moro å debattere i fred. (klarte bare ikke å dy meg denne ene gangen - måtte bare kommentere :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...