AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #21 Skrevet 10. januar 2019 Det er ikke høyden, men intelligens, personlighet, humor osv som teller mest. Husk at mange berømte menn fra historien var lave. Anonymkode: 9f4e5...2f2 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #22 Skrevet 10. januar 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stemmer nok ikke. Jeg har en fantastisk kjæreste. Poenget mitt var at jenter som har veldig behov for høye menn kanskje har det pga egne komplekser (som i mitt tilfelle spiseforstyrrelse). Slapp av. Derfor jeg skrev, finn en uten komplekser for egen str. Anonymkode: 4bdde...2d0 Snakk for deg selv. Det er IKKE vanlig at folk tar ut sine egne komplekser på andre mennesker. Anonymkode: d9a31...77c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #23 Skrevet 10. januar 2019 Nå er jeg kvinne over 180, så for meg er alle under 170, søte små, dette uansett alder og kjønn. Sånn bare er det.. Anonymkode: eaebd...20a
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #24 Skrevet 10. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg kvinne over 180, så for meg er alle under 170, søte små, dette uansett alder og kjønn. Sånn bare er det.. Anonymkode: eaebd...20a Jeg har faktisk sett norske jenter som har små innvandrer menn som kjærester...virker ikke som om de bryr seg om høyde da. Anonymkode: 9f4e5...2f2 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #25 Skrevet 10. januar 2019 Du kan jo også date thai/filipiner damer, for de er jo små av vekst. Min fetter er gift med en thai dame. Og de er nesten like høye... Men på tross av sin lave vekst så har han likevel hatt kjærester før det også. Det handler mest om selvtilitt, personlighet og intelligens. ikke kun høyde. Anonymkode: 9f4e5...2f2 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #26 Skrevet 10. januar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har faktisk sett norske jenter som har små innvandrer menn som kjærester...virker ikke som om de bryr seg om høyde da. Anonymkode: 9f4e5...2f2 Kan ikke snakke for andre, for meg er alle lave søte små, uansett kjønn, jårfarge eller hudfarge. Det er mange som ikke bryr seg om høyder, og det burde da være positivt. Anonymkode: eaebd...20a
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #27 Skrevet 10. januar 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du skal vise den fantastiske kjæresten innlegget ditt i denne tråden? Hadde jeg hattr en kjæreste som skrev hva du skrev så hadde jeg revurdert forholdet. Anonymkode: 33acc...cee Hva er det jeg skrev, som er så ille? Anonymkode: 4bdde...2d0 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #28 Skrevet 10. januar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk for deg selv. Det er IKKE vanlig at folk tar ut sine egne komplekser på andre mennesker. Anonymkode: d9a31...77c Det er ganske vanlig når det kommer til spiseforstyrrelse. Anonymkode: 4bdde...2d0 1
HalldirV2 Skrevet 10. januar 2019 #29 Skrevet 10. januar 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må ha noe som veier opp for den lave høyden din. Blir du kjendis eller rik, eller aller helst begge deler, så er det nok noen kvinner som kan holde ut med høyden din. Anonymkode: 03e74...8f2 Signert en bitter ungkar på 46. 4
HalldirV2 Skrevet 10. januar 2019 #30 Skrevet 10. januar 2019 19 timer siden, Skogsnissen skrev: Hei folkens, jeg er en meget kortvokst (160) mann på 35 som gjerne vil finne seg en liten kone, men har lite flaks med kjærligheten til nå. Har dere råd? Det handler nok mer om ditt eget selvbilde og hva du utstråler enn om høyden din, eller andre attributter. Du setter din egen verdi, og den verdien du setter er også den andre vil klassifisere deg etter Har du f.eks møtt ei kvinne før som ikke ser all verdens ut, men som bærer seg selv med en slik stolthet og selvsikkerhet at du bare MÅ respektere henne? At det i seg selv gjør henne til noe unikt, noe man tiltrekkes mot? Akkurat det samme gjelder andre veien.
Nappetass1 Skrevet 10. januar 2019 #31 Skrevet 10. januar 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk for deg selv. Det er IKKE vanlig at folk tar ut sine egne komplekser på andre mennesker. Anonymkode: d9a31...77c Hvorfor er du så innmari hissig og slem? Hun forteller oss om sitt forhold til vekt/helse og sykdom, og din reaksjon er bare.. «hold kjeft». Du suger. 3
Skogsnissen Skrevet 10. januar 2019 Forfatter #32 Skrevet 10. januar 2019 1 minutt siden, HalldirV2 skrev: Det handler nok mer om ditt eget selvbilde og hva du utstråler enn om høyden din, eller andre attributter. Du setter din egen verdi, og den verdien du setter er også den andre vil klassifisere deg etter Har du f.eks møtt ei kvinne før som ikke ser all verdens ut, men som bærer seg selv med en slik stolthet og selvsikkerhet at du bare MÅ respektere henne? At det i seg selv gjør henne til noe unikt, noe man tiltrekkes mot? Akkurat det samme gjelder andre veien. Meget bra råd.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #33 Skrevet 10. januar 2019 18 hours ago, AnonymBruker said: Drit i høyden, det er personligheten som teller! Anonymkode: 7e7b2...095 De fleste menn vet dette er svada, sorry. Høyden er veldig viktig for de fleste damer. Lag deg en mannlig profil på tinder uten å oppgi høyden i bioen. Første spørsmål du får er antall cm fra bakken til toppen ;) Anonymkode: 22eea...435 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #34 Skrevet 10. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Stemmer nok ikke. Jeg har en fantastisk kjæreste. Poenget mitt var at jenter som har veldig behov for høye menn kanskje har det pga egne komplekser (som i mitt tilfelle spiseforstyrrelse). Slapp av. Derfor jeg skrev, finn en uten komplekser for egen str. Anonymkode: 4bdde...2d0 Helt enig. Sitter også med inntrykk av at det er særlig lave jenter (165 og lavere) som insisterer på at mannen skal være så veldig høy. Oppfatter det som en form for forsøk på å veie opp for egne komplekser. Anonymkode: 57f33...ad6 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #35 Skrevet 10. januar 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk for deg selv. Det er IKKE vanlig at folk tar ut sine egne komplekser på andre mennesker. Anonymkode: d9a31...77c Det er vel strengt tatt veldig vanlig? Anonymkode: 57f33...ad6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #36 Skrevet 10. januar 2019 Er penisen også liten?🤔 Anonymkode: a5502...84a
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #37 Skrevet 10. januar 2019 13 hours ago, vildubliminvenn said: Flytt til finnmark så er du ikke kortvokst lengere. Nå er gjennomsnittshøyden i Finnmark bare litt under 3 cm lavere enn resten av landet for menn, så jo det er han. https://www.ssb.no/a/aarbok/tab/tab-109.html Anonymkode: ea7d3...feb
Skogsnissen Skrevet 10. januar 2019 Forfatter #38 Skrevet 10. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er penisen også liten?🤔 Anonymkode: a5502...84a På det punktet er jeg over gjennomsnittet 1
HalldirV2 Skrevet 10. januar 2019 #39 Skrevet 10. januar 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste menn vet dette er svada, sorry. Høyden er veldig viktig for de fleste damer. Lag deg en mannlig profil på tinder uten å oppgi høyden i bioen. Første spørsmål du får er antall cm fra bakken til toppen Anonymkode: 22eea...435 Men det er ikke det det handler om. Det er klart at man har enkelte preferanser man foretrekker, men for de aller fleste der ute er ikke slike detaljer avgjørende. F.eks kan jeg sitte å drømme om den perfekte dama, siden gå ut å bli kjent med den rake motsetningen - og allikevel falle hodestups (rent hypotetisk, har alt kapret hun jeg vil ha...sånn i tilfelle hun leser det jeg skriver :P). Tiltrekning handler om så veldig mye mer enn denne svart - hvitt tankegangen enkelte har fått for seg, det handler til syvende og sist om en helheten et menneske utgjør.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #40 Skrevet 10. januar 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ganske vanlig når det kommer til spiseforstyrrelse. Anonymkode: 4bdde...2d0 Nei, det er ikke normalt at man må være sammen med en overvektig giraff og har et intenst ønske om å føle seg som en mikrobe i forhold til en mann bare fordi man har hatt en spiseforstyrrelse. Herlighet. Du får det til å høres ut som folk som har hatt spiseforstyrrelse er overfladiske nek, fordi du generaliserer ditt eget tull over på andre. Anonymkode: d9a31...77c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå