Skogsnissen Skrevet 9. januar 2019 #1 Skrevet 9. januar 2019 Hei folkens, jeg er en meget kortvokst (160) mann på 35 som gjerne vil finne seg en liten kone, men har lite flaks med kjærligheten til nå. Har dere råd?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #2 Skrevet 9. januar 2019 Du må ha noe som veier opp for den lave høyden din. Blir du kjendis eller rik, eller aller helst begge deler, så er det nok noen kvinner som kan holde ut med høyden din. Anonymkode: 03e74...8f2 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #3 Skrevet 9. januar 2019 Det fins mange kvinner som ikke synes det er viktig å være høyest. I tillegg fins det mange kvinner som er lavere enn 1.60. Ikke fokuser så mye på høyden din, ingen er perfekt. Vi har alle fortrinn og ulemper. Men til syvende og sist handler det kun om gnisten. Hvis bare gnisten var der, kunne jeg krysset Atlanteren i en seilbåt uten do, med to sekker løk og pasta som proviant. Anonymkode: 0e0ce...c9b 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #4 Skrevet 9. januar 2019 Ja, de fleste venninnene mine som er på samme høyde som meg (1,65) foretrekker menn som ikke er så jævla høye. Selv foretrekker jeg lavt fremfor høyt. Anonymkode: 8baf4...673 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #5 Skrevet 9. januar 2019 Drit i høyden, det er personligheten som teller! Anonymkode: 7e7b2...095 6
Albafrau Skrevet 9. januar 2019 #6 Skrevet 9. januar 2019 Det spiller ingen trille hvor høy du er så lenge personligheten din er knall.. man kommer så sinnsykt langt bare ved å være en grei og snill mann! Håper for g.... skyld at du ikke er en av de menn som har litt lite høyde, men skal ta det igjen på selvtilliten.. breial og eplekjekk, minst sexy egenskaper en mann kan ha!! Ønsker deg alt lykke til 😊 3
vildubliminvenn Skrevet 10. januar 2019 #7 Skrevet 10. januar 2019 Flytt til finnmark så er du ikke kortvokst lengere. 8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #8 Skrevet 10. januar 2019 En barndomsvenn er lavere enn deg (154) og han hadde aldri noen problemer med å få fine damer som til og med er høyere. Han er sporty og høyt utdannet og god selvtillit. Anonymkode: cca73...008 1
Thyra Skrevet 10. januar 2019 #9 Skrevet 10. januar 2019 8 timer siden, Skogsnissen skrev: Hei folkens, jeg er en meget kortvokst (160) mann på 35 som gjerne vil finne seg en liten kone, men har lite flaks med kjærligheten til nå. Har dere råd? 160 er da ikke kortvokst? Kortvokst er vel et mer korrekt ord for "dverg". Og 160 for en mann er vel innenfor "normalen", selv om det er en del kortere enn gjennomsnittet. Om du finner en dame som liker deg som du er, spiller det noen rolle om hun er høyere enn deg? Om dere får barn, er det desduten en fordel. Så blir barna høyere. Dersom barna også er veldig lave og vokser opp med en far som har komplekser for høyden sin, vil du fort kunne overføre disse kompleksene på dem. 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #10 Skrevet 10. januar 2019 Jeg er kvinne og 160 cm selv. Og har hatt kjærester som er like høye som meg. Høyde er ikke så viktig for meg, siden de fleste menn er jo ikke spesielt lavere enn meg. Anonymkode: bf421...8b3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #11 Skrevet 10. januar 2019 Liker best menn på min egen høyde, eller litt høyere. Du er innafor, kvinne 163. Anonymkode: d9a31...77c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #12 Skrevet 10. januar 2019 Jeg liker best menn som er høyere enn 175 og på en dating side så kan jeg sveipe bort om jeg synest vedkommende er lav. Men.. blir en kjent under andre omstendigheter så er det allikevel ikke høyden som avgjør. Anonymkode: 1ba54...1f1
Skogsnissen Skrevet 10. januar 2019 Forfatter #13 Skrevet 10. januar 2019 Tusen takk for fine svar. Jeg er nok sjenert og ikke veldig sosial, det må jeg jobbe mye med.
Gjest Vanlig fyr Skrevet 10. januar 2019 #14 Skrevet 10. januar 2019 18 hours ago, Skogsnissen said: Hei folkens, jeg er en meget kortvokst (160) mann på 35 som gjerne vil finne seg en liten kone, men har lite flaks med kjærligheten til nå. Har dere råd? Prøver å se for meg noen som er omtrent 30 cm lavere enn meg og kan ikke se for meg noe negativt hvis du er en bra person. Vær deg selv på godt og vondt og kvinner vil like deg for den du er. Hvis noen skulle avvise deg pga høyden så er det bare positivt fordi du vil vel ikke være sammen med noen som gjør slikt?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #15 Skrevet 10. januar 2019 160? Hvor høye er foreldrene dine? Selv om du var både verdens rikeste, dritkjekk, smart og elsket meg hadde jeg ikke kunnet være sammen med en på 160. Jeg har slitt med spiseforstyrrelser siden barndommen og ville følt meg høy, mandig, feit, kraftig og ekkel. Jeg er syv centimeter høyere enn deg og slank. Finn en uten komplekser for egen str, hvert fall. Anonymkode: 4bdde...2d0 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #16 Skrevet 10. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: 160? Hvor høye er foreldrene dine? Selv om du var både verdens rikeste, dritkjekk, smart og elsket meg hadde jeg ikke kunnet være sammen med en på 160. Jeg har slitt med spiseforstyrrelser siden barndommen og ville følt meg høy, mandig, feit, kraftig og ekkel. Jeg er syv centimeter høyere enn deg og slank. Finn en uten komplekser for egen str, hvert fall. Anonymkode: 4bdde...2d0 De færreste vil være sammen med en som deg, uansett høyde ville jeg tro. Anonymkode: 33acc...cee 8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #17 Skrevet 10. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De færreste vil være sammen med en som deg, uansett høyde ville jeg tro. Anonymkode: 33acc...cee Stemmer nok ikke. Jeg har en fantastisk kjæreste. Poenget mitt var at jenter som har veldig behov for høye menn kanskje har det pga egne komplekser (som i mitt tilfelle spiseforstyrrelse). Slapp av. Derfor jeg skrev, finn en uten komplekser for egen str. Anonymkode: 4bdde...2d0 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #18 Skrevet 10. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Stemmer nok ikke. Jeg har en fantastisk kjæreste. Poenget mitt var at jenter som har veldig behov for høye menn kanskje har det pga egne komplekser (som i mitt tilfelle spiseforstyrrelse). Slapp av. Derfor jeg skrev, finn en uten komplekser for egen str. Anonymkode: 4bdde...2d0 Kanskje du skal vise den fantastiske kjæresten innlegget ditt i denne tråden? Hadde jeg hattr en kjæreste som skrev hva du skrev så hadde jeg revurdert forholdet. Anonymkode: 33acc...cee 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #19 Skrevet 10. januar 2019 18 timer siden, Skogsnissen skrev: Hei folkens, jeg er en meget kortvokst (160) mann på 35 som gjerne vil finne seg en liten kone, men har lite flaks med kjærligheten til nå. Har dere råd? Er begge foreldrene dine lave av vekst ? Anonymkode: 9f4e5...2f2
Skogsnissen Skrevet 10. januar 2019 Forfatter #20 Skrevet 10. januar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er begge foreldrene dine lave av vekst ? Anonymkode: 9f4e5...2f2 160? Hvor høye er foreldrene dine? Selv om du var både verdens rikeste, dritkjekk, smart og elsket meg hadde jeg ikke kunnet være sammen med en på 160. Jeg har slitt med spiseforstyrrelser siden barndommen og ville følt meg høy, mandig, feit, kraftig og ekkel. Jeg er syv centimeter høyere enn deg og slank. Finn en uten komplekser for egen str, hvert fall. Anonymkode: Ja, det er dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå