Gå til innhold

Hvor ofte spiser du/dere taco?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det går årevis mellom hver gang. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen fredag uten taco... :)

Skrevet

Noen ganger i året. Syns ikke det er så godt at jeg ville hatt det 5 ganger i mnd slik mange her har. 

Skrevet (endret)

Slettet, feil tråd! :fnise:

Endret av Arkana
Skrevet
1 time siden, Arkana skrev:

Jeg liker Klompelompes oppskrifter. Jeg synes fargevalget i bøkene er veldig kjedelig, omtrent bare rosa og blått som om alle jenter skal gå i rosa og alle gutter i blått, men heldigvis kan man jo selv velge andre farger og garn om man vil det. :) 

Postet feil? 😅

Skrevet

Skjell og salsa - aldri. 

Men alle mulige varianter med brasert svinenakke, laks, tortilla stekt på takke, guacemole, ulike krydderblandinger, chilibønner, tomatsalater, mole, cevice.... 2-3 ganger i måneden. 

Anonymkode: eeb6f...624

Skrevet

Når vi får lyst på det 😊 Kanskje et par ganger i måneden, noen ganger et par ganger i uka. 

Skrevet
2 timer siden, Arkana skrev:

Jeg liker Klompelompes oppskrifter. Jeg synes fargevalget i bøkene er veldig kjedelig, omtrent bare rosa og blått som om alle jenter skal gå i rosa og alle gutter i blått, men heldigvis kan man jo selv velge andre farger og garn om man vil det. :) 

Er dette en anmeldelse av «den store rosa og blå tacoboka» fra Klompelompe 😛

• Liker 1
Skrevet

Norsk taco: ca en gang annenhver mnd. Mexicansk taco: altfor sjeldent

Anonymkode: 14fe8...ad5

Skrevet
2 timer siden, Jellybean skrev:

Postet feil? 😅

1 time siden, absinthia skrev:

Er dette en anmeldelse av «den store rosa og blå tacoboka» fra Klompelompe 😛

Haha, ja! Aner ikke hvordan det skjedde. :ler:

Skrevet

5-6 ganger i året xD

Typisk fredagsmat/lørdagsmat for oss er fisk eller kjøttsuppe, en sjelden gang biff 😛

Skrevet

aldri hjemme, men har smakt det ute hos noen

Skrevet

Uhyre sjelden. Spiser det aldri hjemme, så det må være om noen jeg besøker byr på det. 

Skrevet

Ikke hver fredag. Det gidder jeg ikke fordi jeg synes det er kjedelig å spise det samme hele tiden, men lager tex mex i ulike varianter flere ganger i måneden når jeg får lyst på det.

Gjest kittkatt
Skrevet

Jeg kunne levd på taco 🙈 men jeg gjør det ikke. Spiser det ikke hver uke engang. Men det er noe av det beste jeg vet ♥️

Skrevet

Max 4 ganger i året 

Skrevet

For meg går ting i perioder. Er jeg i en tacoperiode så blir det taco ofte og er jeg ikke i en tacoperiode så lager jeg ikke taco.

Skrevet

Tja. Kanskje 1 gang i mnd, men varierer også innenfor «tacosjangeren». Mannen lager av og til taco med feks maispure, stekt chorizopølse osv, mens jeg lager den vanlige tacoen med varianter. Sist lagde jeg tacokake, det falt veldig i smak hos barna. Selv synes jeg den var helt ok, men kommer sikkert til å prøve igjen, men da med enda flere forskjellige oster, stekt løk/hvitløk sammen med kjøttdeigen osv. 

Skrevet

2-3 ganger i måneden. Men så godt som aldri tacokit-varianten med kjøttdeig. Går mye i fisketaco (torsk vendt i maizena/krydder og stekt, strimla kål, avokado, fersk hjemmelaga salsa og rømme), eller vegetarvarianter f.eks. med svarte bønner eller søtpotet. Alltid med små maistortillas om vi kan få tak i det. 

Anonymkode: 7ab54...bd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...