Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

babyen min har sovet hele dagen og kvelden. var bare litt våken når jeg ammet ham selv om han sov på brystet, og var våken på stellebordet. han pleier å være mer våken om kveldene og er ganske urolig, men ikke i dag. han har ikke feber og har hatt våte bleier så regner jeg med at han har fått nok melk.

er dette normalt eller burde jeg kontakte legen i morgen? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også en baby som har sove dager, hvor han sover masse. Også har han dager hvor han er mer våken og må hjelpes for å finne søvnen. Tenker at det i utgangspunktet ikke er noe problem så lenge babyen er våken og viser normal adferd når h*n er våken. Så se det an i morgen, godt mulig babyen er mer våken i natt. Når min gutt har sove dager er han ofte våken noen timer på natt/tidlig morgen. 

Skrevet

Ja, min datter hadde ofte "sove døgn" og "spise døgn" noen dager sov hun kjempe mye, og andre dager spiste hun kjempe mye. 

Det er normalt. Noen dager trenger de ekstra søvn. Det er mye som skjer hos den lille nå, så de trenger å lade bratteriene. 

Men blir ungen veldig slapp når den er våken eller mister matlysten da ville jeg ha gått til legen. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Blingblingtahei skrev:

Har også en baby som har sove dager, hvor han sover masse. Også har han dager hvor han er mer våken og må hjelpes for å finne søvnen. Tenker at det i utgangspunktet ikke er noe problem så lenge babyen er våken og viser normal adferd når h*n er våken. Så se det an i morgen, godt mulig babyen er mer våken i natt. Når min gutt har sove dager er han ofte våken noen timer på natt/tidlig morgen. 

takk for svaret

Skrevet
1 time siden, stepbystep skrev:

Ja, min datter hadde ofte "sove døgn" og "spise døgn" noen dager sov hun kjempe mye, og andre dager spiste hun kjempe mye. 

Det er normalt. Noen dager trenger de ekstra søvn. Det er mye som skjer hos den lille nå, så de trenger å lade bratteriene. 

Men blir ungen veldig slapp når den er våken eller mister matlysten da ville jeg ha gått til legen. 

takk for svaret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...