Gå til innhold

Hvorfor frykter der yngre jenter?


Gjest davidoff

Anbefalte innlegg

Knut hehe.... du må ikke glemme at faste pupper og stramme lår også er en årsak til at en del menn velger fra den yngre garde....

Den skjønnheten han en dag ektet, har blitt ei dundre på over 80 kg, valpefett og appelsinhud...

Ikke rart menn blir skuffa og finner seg ei ny.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker yngre gytter jeg. - Og de liker tydeligvis meg oxo, har jeg hørt. For to dager siden hørte jeg via en kompis at en som nettopp hadde fylt 20 år, hadde så lyst på meg. :)

De synes jeg var et komplamang.:)- Og det gleder meg enormt, dersom jeg er 26 år.

Må holde meg godt jeg da:)

(De som har fulgt med, - ja det er han som jeg likte litt).

har aldri prøvd meg på han, men dette gledet meg stort.

*glizzzzzzz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt satt ut om noen som er yngre en meg prøver å flørte med meg.!

kanskje siden jeg har ei lillesøster som nu er 18 og derfor ikke klarer tanken. vet ikke helt men tror det er saken ja.

har aldri vært sammen med noen som er ymgre en meg. de har som regel være 2-4 år eldre. og jeg syns det har gådd bare fint. :)

MVH Spying

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu var det mye rart her!!!

For det første hvem i h......vet :evil: av der vet hva og hvorfor menn i 40 års alderen finner seg yngere kvinner? Er der tanke lesere eller har dere egen erfaring, bare lurer. Det kan jo tenkes at det er disse unge friske kvinnene som oppsøker dem????

Til alle dere som fordømmer andre ( les disse mennene ) er det sjalusi, jante loven eller er dere bare så jævla trang synt??

Hvis dere ikke tolererer at to mennesker kan ha det bra sammen uansett alder på disse så syns jeg at det er på tide å oppsøke en hjernekrymper.

For det er det det handler om at to mennesker finner hverandre og trives sammen, og da skal ikke vi andre sitte å moralisere hva de gjør eller hvorfor.

Gled dere i steden over at disse menneskene har det bra sammen og ikke prøv å forandre på noe som er bra. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu var det mye rart her!!!

For det første hvem i h......vet  :evil: av der vet hva og hvorfor menn i 40 års alderen finner seg yngere kvinner? Er der tanke lesere eller har dere egen erfaring, bare lurer. Det kan jo tenkes at det er disse unge friske kvinnene som oppsøker dem????

Til alle dere som fordømmer andre ( les disse mennene ) er det sjalusi, jante loven eller er dere bare så jævla trang synt??

Hvis dere ikke tolererer at to mennesker kan ha det bra sammen uansett alder på disse så syns jeg at det er på tide å oppsøke en hjernekrymper.  

For det er det det handler om at to mennesker finner hverandre og trives sammen, og da skal ikke vi andre sitte å moralisere hva de gjør eller hvorfor.

Gled dere i steden over at disse menneskene har det bra sammen og ikke prøv å forandre på noe som er bra. :kul:

Uffda.. tror ikke noen prøver å moralisere her i det hele tatt. dette er et diskusjons forum der alle kan lufte sine tanker. :)

og om de tankene er at de ikke finner noe grunnlag i seg selv til å forstå disse mennene eller jentene,betyr ikke det at noen prøver å moralisere noe som helst. Men forstår at du kanskje ikke helt forstår hva problemet er og da er det bra at du med velvalgte ord kan si det. aTror nok at alle er enig at kjærlighet er vakkert uavhengi av aldersforskjeller.

MVH Spying

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...