slask Skrevet 30. november 2019 #1961 Skrevet 30. november 2019 7 hours ago, te_groupies said: Jeg syns ikke det virker som man noen gang får vite hvem som har gjort dette i mot henne. Hvorfor ikke? Kriminielle handlinger utført av folk som tar forholdsregler og tenker smart, kan være nesten umulig å oppklare, noen ganger helt umulig. Om bandittene har kunnskap om digitale spor og i tillegg ikke tilhører nær familie reduseres sjansen for å bli tatt betraktelig vil jeg tro. Det man bør stille spørsmål ved her er hvorfor saken har fått så enorm fokus, mens det virker som ingenting interessant eller nyttig er fremkommet. Hvorfor gidder man holde pressekonferanse for å presentere omtrent ingenting, gang på gang? 7
Madame Butterfly Skrevet 30. november 2019 #1962 Skrevet 30. november 2019 2 hours ago, slask said: Hvorfor gidder man holde pressekonferanse for å presentere omtrent ingenting, gang på gang? For å berettige pengebruk? 6
slask Skrevet 1. desember 2019 #1963 Skrevet 1. desember 2019 On 11/30/2019 at 10:45 PM, Madame Butterfly said: For å berettige pengebruk? Litt som "vi må få brukt opp budsjettet innen jul, så vi får like stort budsjett neste år...". 4
Sol-gull Skrevet 10. desember 2019 #1964 Skrevet 10. desember 2019 On 11/30/2019 at 7:54 PM, slask said: Kriminielle handlinger utført av folk som tar forholdsregler og tenker smart, kan være nesten umulig å oppklare, noen ganger helt umulig. Om bandittene har kunnskap om digitale spor og i tillegg ikke tilhører nær familie reduseres sjansen for å bli tatt betraktelig vil jeg tro. Det man bør stille spørsmål ved her er hvorfor saken har fått så enorm fokus, mens det virker som ingenting interessant eller nyttig er fremkommet. Hvorfor gidder man holde pressekonferanse for å presentere omtrent ingenting, gang på gang? De vet hva som har skjedd og gjør det for å stresse GM til å tilstå eller gjøre feil, fordi det antagelig er det eneste de kan gjøre nå. Han slapp unna. 9
Gjest MadameDeRosa Skrevet 10. desember 2019 #1965 Skrevet 10. desember 2019 På 25.11.2019 den 22.47, T-Rex skrev: Anne-Elisabeth hadde muligens rett på halve formuen, om hun gikk fra mannen. Noe sånt som 850 millioner. Du får mer enn et hus på Lørenskog for den summen. Men det har jo ikke kommet fram noe som tyder på at hun vurderte skilsmisse. Hun hadde meldt seg inn i gruppe for leie av leilighet en måned før sto det.
Gasellen Skrevet 28. desember 2019 #1966 Skrevet 28. desember 2019 På 25.11.2019 den 22.47, T-Rex skrev: Anne-Elisabeth hadde muligens rett på halve formuen, om hun gikk fra mannen. Noe sånt som 850 millioner. Du får mer enn et hus på Lørenskog for den summen. Men det har jo ikke kommet fram noe som tyder på at hun vurderte skilsmisse. På 10.12.2019 den 19.27, MadameDeRosa skrev: Hun hadde meldt seg inn i gruppe for leie av leilighet en måned før sto det. Det har jo gått mye rykter i hjemområdet hennes om skillsmisse, at mannen har ny dame osv. Men politiet har jo ikke bekreftet noe. Dagbladet har en ny sak nå hvor politiet er urolige for at det ikke dukker opp noe lik. De sier det er nesten umulig å få noen dømt uten ett lik og en obduksjonsrapport. i Dagbladets artikkel står det at kun tre saker uten lik har endt med dom etter andre verdenskrig. Den siste i 2010. Av nysgjerrighet er det noen som vet hvilke saker dette er snakk om? Spesielt den siste av nyere tid? 4
Kristanna Skrevet 28. desember 2019 #1967 Skrevet 28. desember 2019 11 timer siden, Gasellen skrev: Det har jo gått mye rykter i hjemområdet hennes om skillsmisse, at mannen har ny dame osv. Men politiet har jo ikke bekreftet noe. Dagbladet har en ny sak nå hvor politiet er urolige for at det ikke dukker opp noe lik. De sier det er nesten umulig å få noen dømt uten ett lik og en obduksjonsrapport. i Dagbladets artikkel står det at kun tre saker uten lik har endt med dom etter andre verdenskrig. Den siste i 2010. Av nysgjerrighet er det noen som vet hvilke saker dette er snakk om? Spesielt den siste av nyere tid? Tror det er Trine Frantzen saken og drapet på Ann Helen Karlsen hvert fall. muligens ikke Trine saken teller, de siktede det ble vel muligens sluppet fri pga manglende bevis.
24aa Skrevet 29. desember 2019 #1968 Skrevet 29. desember 2019 15 timer siden, Gasellen skrev: Det har jo gått mye rykter i hjemområdet hennes om skillsmisse, at mannen har ny dame osv. Men politiet har jo ikke bekreftet noe. Dagbladet har en ny sak nå hvor politiet er urolige for at det ikke dukker opp noe lik. De sier det er nesten umulig å få noen dømt uten ett lik og en obduksjonsrapport. i Dagbladets artikkel står det at kun tre saker uten lik har endt med dom etter andre verdenskrig. Den siste i 2010. Av nysgjerrighet er det noen som vet hvilke saker dette er snakk om? Spesielt den siste av nyere tid? Dung-saken?
mikrobe Skrevet 29. desember 2019 #1969 Skrevet 29. desember 2019 13 minutter siden, 24aa skrev: Dung-saken? Ingen ble dømt i den saken.
Ann Mo Skrevet 29. desember 2019 #1970 Skrevet 29. desember 2019 På 10.12.2019 den 19.27, MadameDeRosa skrev: Hun hadde meldt seg inn i gruppe for leie av leilighet en måned før sto det. Hvor sto det?
Gasellen Skrevet 29. desember 2019 #1971 Skrevet 29. desember 2019 Googlet litt. Ann Helen Karlsen er den fra 2010 ja. Så var det en sak i Bergen fra 1965 hvor tiltalte ble frikjent på tross av at han hadde tilstått! (I alle dager?) Men for å dra dette litt tilbake til AEH (var forresten VG som hadde saken ikke Db) politiet virker ganske sikre på å få oppklart saken. Jeg tror helt klart de sitter på mye info vi ikke vet. Det er nok bare liket/obduksjonsrapport de mangler. De BØR få noen dømt. Det har blitt brukt enorme ressurser på denne saken og det har igjen gått utover andre saker, bla forsvinningen av 18-årige Odin i Tronheim... 3
Diamant Skrevet 29. desember 2019 #1972 Skrevet 29. desember 2019 17 timer siden, Ann Mo skrev: Hvor sto det? Hun er medlem i denne gruppa: https://www.facebook.com/groups/leilighetgjovik/ 3
Rotehodet Skrevet 29. desember 2019 #1973 Skrevet 29. desember 2019 På 10.12.2019 den 19.27, MadameDeRosa skrev: Hun hadde meldt seg inn i gruppe for leie av leilighet en måned før sto det. Tror du virkelig en hundremillioners dame melder seg inn på en gruppe for leie av leiligheter? Nå lo jeg godt. Takk 😂 1
Diamant Skrevet 29. desember 2019 #1974 Skrevet 29. desember 2019 4 minutter siden, Rotehodet skrev: Tror du virkelig en hundremillioners dame melder seg inn på en gruppe for leie av leiligheter? Nå lo jeg godt. Takk 😂 Ingenting å le av det, hun er medlem i denne gruppen for leie av leiligheter på Gjøvik: https://www.facebook.com/groups/leilighetgjovik/ 14
fusetufs Skrevet 29. desember 2019 #1975 Skrevet 29. desember 2019 1 minutt siden, Diamant skrev: Ingenting å le av det, hun er medlem i denne gruppen for leie av leiligheter på Gjøvik: https://www.facebook.com/groups/leilighetgjovik/ Nå er damen fra gjøvik så kanskje ikke så rart eller? 2
Rotehodet Skrevet 29. desember 2019 #1976 Skrevet 29. desember 2019 1 minutt siden, Diamant skrev: Ingenting å le av det, hun er medlem i denne gruppen for leie av leiligheter på Gjøvik: https://www.facebook.com/groups/leilighetgjovik/ Men tror du virkelig hun søker leilighet for seg selv? Belive not. Blir som at Gunnhild Stordahlen skulle finne seg en leilighet på finn. Denne gruppen har sine egne kanaler for den slags. Nevn en multimillionær som leter etter leiligheter på finn.. Jeg kan gi deg svaret. Ingen. 5
Gjest Sitronmelisse Skrevet 29. desember 2019 #1977 Skrevet 29. desember 2019 6 minutter siden, Rotehodet skrev: Men tror du virkelig hun søker leilighet for seg selv? Belive not. Blir som at Gunnhild Stordahlen skulle finne seg en leilighet på finn. Denne gruppen har sine egne kanaler for den slags. Nevn en multimillionær som leter etter leiligheter på finn.. Jeg kan gi deg svaret. Ingen. Hun er jo ikke multimillionær, det er det ektemannen som er.........
Diamant Skrevet 29. desember 2019 #1978 Skrevet 29. desember 2019 11 minutter siden, Rotehodet skrev: Men tror du virkelig hun søker leilighet for seg selv? Belive not. Blir som at Gunnhild Stordahlen skulle finne seg en leilighet på finn. Denne gruppen har sine egne kanaler for den slags. Nevn en multimillionær som leter etter leiligheter på finn.. Jeg kan gi deg svaret. Ingen. Etter hva jeg har forstått så er AEH fra Gjøvik. Det må jo være en grunn til at hun har meldt seg inn i den gruppen, eller hva tror du? 5
Diamant Skrevet 29. desember 2019 #1979 Skrevet 29. desember 2019 16 minutter siden, fusetufs skrev: Nå er damen fra gjøvik så kanskje ikke så rart eller? Jeg har ikke sagt at det er rart, jeg bare svarte @Rotehodet som ikke trodde hun hadde meldt seg inn i en gruppe for leie av leiligheter. 1
Callisto83 Skrevet 29. desember 2019 #1980 Skrevet 29. desember 2019 (endret) Slike opplysninger som Facebook grupper etc kan jo være interessante, samtidig må man huske på at ALT man skriver og gjør vil knyttes opp mot en eventuell forsvinning, hvis det skulle skje med en person. Det trenger ikke nødvendigvis være en sammenheng. Jeg leste det nye som sto om saken i VG nylig. Jeg synes det er imponerende at politietterforskerne har klart å finne ut så mye som de har; både i forhold til gjenstandene som skoene, arket og stripsen, men også i forhold til bilene i området. Lydeksperten har jo også vært tilbake nylig står det litt om. Vet ikke helt om jeg deler at det er 90% sikkerhet for at saken blir løst, slik en kilde beskriver til VG. Da må det isåfall være MYE vi i offentligheten ikke har fått vite tenker jeg. Endret 29. desember 2019 av Callisto83 1
Anbefalte innlegg