@Freyja Skrevet 25. august 2019 #1341 Skrevet 25. august 2019 3 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev: VG har tidligere vært tidlig ute med ny info, og de sitter på en del som de ikke publiserer ennå, jeg lurer derfor litt på om de kanskje "sparer" seg litt og venter til de kan lage en større sak med mer av infoen som skal komme, hvor dette siste også er med. Takk for svar 😊 Ja, det høres logisk ut 😊
mikrobe Skrevet 25. august 2019 #1342 Skrevet 25. august 2019 VG har vært svært forsiktige med å bruke anonyme kilder siden oppvasken i kjølvannet av Giske-videoen. De skriver vel en sak på det om de får det verifisert. 2
@Freyja Skrevet 25. august 2019 #1343 Skrevet 25. august 2019 20 minutter siden, mikrobe skrev: VG har vært svært forsiktige med å bruke anonyme kilder siden oppvasken i kjølvannet av Giske-videoen. De skriver vel en sak på det om de får det verifisert. Takk for svar 😊 I de artiklene om Facebookgruppen som AEH ble medlem av, så skriver jo de 4 nevnte avisene om hva Brøske og Holden og familien uttaler angående dette. Men kan de avisene ha publisert dette uten å være sikker på at Brøske, Holden og familien har kommet med de uttalelsene?
Elaine Marley Skrevet 25. august 2019 #1344 Skrevet 25. august 2019 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod. Edit:Tråden er også ryddet for kommentar til moderering. Tilbakemeldinger tas på Pm eller på Ris og ros. Endret 26. august 2019 av Elaine Marley 2
282_NaughtySpark Skrevet 25. august 2019 #1345 Skrevet 25. august 2019 (endret) 27 minutter siden, @Freyja said: Takk for svar 😊 I de artiklene om Facebookgruppen som AEH ble medlem av, så skriver jo de 4 nevnte avisene om hva Brøske og Holden og familien uttaler angående dette. Men kan de avisene ha publisert dette uten å være sikker på at Brøske, Holden og familien har kommet med de uttalelsene? Nettavisen opplyser at det er direkte sitater fra både Holden og Brøske, da, altså at journalisten deres har snakket med og fått uttalelser fra dem, så det er nok ganske sikkert at uttalelsene er riktige Edit: Dette er Nettavisen sin sak opprinnelig tipper jeg, og i hvert fall RB har gjengitt og linket til Nettavisen sin sak direkte, og krediterer samme journalist (Farid Ighoubah, Nettavisen) i sin artikkel. Hegnar oppgir NTB, abc nyheter har jeg ikke sjekket. Endret 25. august 2019 av 282_NaughtySpark Tillegg 1
@Freyja Skrevet 25. august 2019 #1346 Skrevet 25. august 2019 Akkurat nå, 282_NaughtySpark skrev: Nettavisen opplyser at det er direkte sitater fra både Holden og Brøske, da, altså at journalisten deres har snakket med og fått uttalelser fra dem, så det er nok ganske sikkert at uttalelsene er riktige Takk 😊
K.B. Skrevet 25. august 2019 #1347 Skrevet 25. august 2019 På 17.8.2019 den 9.01, Gjest Strong Peppermint skrev: "Adobe, m.fl har demonstrert teknologi i en god stund allerede som skaper en samtale helt syntetisk som ekspertene sliter med å fastslå om har blitt sagt av den ekte personen eller ei."https://www.flashback.org/sp68414814 Det er skremmende å tenke på hvor mye som kan manipuleres. Ingen har hittil klart Turing testen, så at det jobbes med og at vi er nærmere en før, selvfølgelig, men som sagt, tiden der du ikke vet om du snakker med et menneske eller en datamaskin har ikke kommet enda. 2
282_NaughtySpark Skrevet 25. august 2019 #1348 Skrevet 25. august 2019 Her er en interessant artikkel fra Minerva, fra 7. august, som tar for seg hvordan det kan være uheldig å ignorere elefanten i rommet for lenge. https://www.minervanett.no/hvem-drepte-anne-elisabeth-hagen/193368 7
Kristanna Skrevet 26. august 2019 #1349 Skrevet 26. august 2019 Tipper politiet har lagt en mediastrategi hvor de vil komme med små drypp utover nå. De må jo ha noe mer enn bare mistanker, tror ikke bare det er fravær av kontakt med kidnappere som er grunnen til endring av strategi. 4
SoWhat? Skrevet 26. august 2019 #1350 Skrevet 26. august 2019 12 timer siden, Kristanna skrev: Tipper politiet har lagt en mediastrategi hvor de vil komme med små drypp utover nå. De må jo ha noe mer enn bare mistanker, tror ikke bare det er fravær av kontakt med kidnappere som er grunnen til endring av strategi. De har gitt beskjed om at mer info vil komme ja, men jeg er litt i den tro at det vil bli større drypp. Som jeg har nevnt her før tror jeg, så kan det ende med at en får en skikkelig overraskelse. For nå virker alt mer og mer opplagt, og Holden kommer med merkelige uttalelser ifh hva politiet informerer om. Så om det er strategi de samarbeider om, som en nevner her, så virker faktisk det mer sannsynlig enn at Holden er så "ubetenksom" Siden politiet sa det blir mer info, så tror jeg egentlig at de bare leter/er opptatte av bevis på en teori de har. 3
Sol-gull Skrevet 26. august 2019 #1351 Skrevet 26. august 2019 (endret) . Endret 26. august 2019 av Sol70 2
282_NaughtySpark Skrevet 26. august 2019 #1352 Skrevet 26. august 2019 28 minutter siden, Sol70 said: Ifølge noen på Flashback ser det ut som det faktisk kan komme en overraskelse snart. Bare løse rykter enda men.. Det er bare noen som troller.. :)
Sol-gull Skrevet 26. august 2019 #1353 Skrevet 26. august 2019 39 minutter siden, 282_NaughtySpark said: Det er bare noen som troller.. Ja falsk alarm...utrolig at noen kan trolle med noe slikt 1
LittleMermaid Skrevet 26. august 2019 #1354 Skrevet 26. august 2019 2 timer siden, SoWhat? skrev: De har gitt beskjed om at mer info vil komme ja, men jeg er litt i den tro at det vil bli større drypp. Som jeg har nevnt her før tror jeg, så kan det ende med at en får en skikkelig overraskelse. For nå virker alt mer og mer opplagt, og Holden kommer med merkelige uttalelser ifh hva politiet informerer om. Så om det er strategi de samarbeider om, som en nevner her, så virker faktisk det mer sannsynlig enn at Holden er så "ubetenksom" Siden politiet sa det blir mer info, så tror jeg egentlig at de bare leter/er opptatte av bevis på en teori de har. Selvfølgelig jobber politiet opp mot bevis, hvis ikke har de ingen sak. Er det politiet gjør. 2
@Freyja Skrevet 26. august 2019 #1355 Skrevet 26. august 2019 3 minutter siden, Happy-Face skrev: Men hvordan kan noen som henger i ett debatt-forum på Internett vite hva som foregår i denne saken? Vedkommende (som i ettertid fortalte at h*n bare trollet om dette), påsto at h*n hadde fått vite det fra en journalist som h*n kjenner.
LittleMermaid Skrevet 26. august 2019 #1356 Skrevet 26. august 2019 2 minutter siden, @Freyja skrev: Vedkommende (som i ettertid fortalte at h*n bare trollet om dette), påsto at h*n hadde fått vite det fra en journalist som h*n kjenner. Rart rykter oppstår? 🙄 1
SoWhat? Skrevet 26. august 2019 #1357 Skrevet 26. august 2019 18 minutter siden, LittleMermaid skrev: Selvfølgelig jobber politiet opp mot bevis, hvis ikke har de ingen sak. Er det politiet gjør. Opp mot en teori de allerede har. Det var poenget . Sikkert vanskelig å forstå hva jeg mente... hvis man ikke vil forstå 2
@Freyja Skrevet 26. august 2019 #1358 Skrevet 26. august 2019 6 minutter siden, LittleMermaid skrev: Rart rykter oppstår? 🙄 Nei det er jo ikke rart at det oppstår rykter når noen sprer usannheter på forum. 1
LittleMermaid Skrevet 26. august 2019 #1359 Skrevet 26. august 2019 9 minutter siden, SoWhat? skrev: Opp mot en teori de allerede har. Det var poenget . Sikkert vanskelig å forstå hva jeg mente... hvis man ikke vil forstå Spiller jo ingen rolle. Politiet gjør jobben de skal og kan best. Så unødvendig med spekulasjoner. 2
SoWhat? Skrevet 27. august 2019 #1360 Skrevet 27. august 2019 10 timer siden, LittleMermaid skrev: Spiller jo ingen rolle. Politiet gjør jobben de skal og kan best. Så unødvendig med spekulasjoner. Har ikke satt spørsmålstegn ved om politiet gjør jobben sin. Hvis du ikke tenker rundt denne saken, så er du av dem som ikke finner den særlig interessant. Det er helt greit, men du får la oss som er en smule interessert få skrive om den. Ikke verre enn det. 4
Anbefalte innlegg