Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
30 minutter siden, falka said:

Det er veldig vanskelig å tro seriøst på påstander om TH sin totale mangel på digital kunnskap,og i tillegg ble det sagt fra Holden? at TH ikke klarer å sende sms -og det ble påstått at han også hadde problemer med å bruke bankkort? -Dette henger ikke på greip,da det er snakk om en vellykket foretningsmann over såpass mange år.

Altså ,selv om han hadde sekretærer og en trofast rådgiver -altså man må jo kunne skrive et maskinskrevet forretningsbrev selv! Om sekretær var borte,og det hastet osv.

Alle foretningsbrev i alle disse årene kan han vel ikke bare ha vært totalt avhengig av andre til å få sendt ut? Altså,er han på skrivemaskin stadiet fortsatt? Har da aldri kjent til 69-eller 70 åringer i vår tid,som ikke klarer å sende/lese sms.Han blir fremstilt mer stakkarslig enn det han er,garantert! 70 åringer kan dessuten også fortsatt være skikkelige skjørtejegere,og ha en del på gang. 

Enig, Holden overdriver THs Teknologiske inkompetanse så mye at det mister troverdighet. Om han hadde stadfestet St sms, Mail og googling var det han kunne punktum, ville det vært mer troverdig og fortsatt et stykke fra å sende krypterte meldinger og å kommunisere over mineral plattform. 

• Liker 11
Skrevet

VG melder nå at politiet har beslaglagt igjenstander på TH sin arbeidsplass. 

Spent på hva det kan være? Kanskje de mye omdiskuterte notatbøkene hans. 

• Liker 13
Skrevet
12 minutter siden, Gasellen skrev:

Det er jeg også spent på! Så ut som de har beslaglagt ganske mye ut ifra bildene på VG..

• Liker 5
Skrevet
20 minutter siden, Limbo 2014 skrev:

Enig, Holden overdriver THs Teknologiske inkompetanse så mye at det mister troverdighet. Om han hadde stadfestet St sms, Mail og googling var det han kunne punktum, ville det vært mer troverdig og fortsatt et stykke fra å sende krypterte meldinger og å kommunisere over mineral plattform. 

Om det står så dårlig til,så fatter jeg ikke hvordan det kan funke å ha mange firmaer-være styreleder i flere selskap? Være utleier av mange eiendommer osv.osv. Dessuten handle på børsen med aksjer? hvordan gjør man sånt manuellt? Og det skrives at TH er en detaljfreak og en strateg? Men samtidig gjorde han seg totalt avhengig av andre personer,for å kunne utføre den minste forretningsmessige digitale handling?? Han tjente visst ca. 1 million på gode aksjekjøp for kun 1 el.2 år siden.Om han er så utrolig digitalt hjelpeløs,så er det jo ganske artig-at helt uten digitale plattformer,så kan man bli milliardær ;) 

• Liker 17
Skrevet
42 minutter siden, Gasellen skrev:

På NRK nyhetene nå (TV) sa de at det har blitt søkt med hunder og 3D scanner på arbeidsplassen. 

• Liker 6
Skrevet

Åsted Norge tar opp saken. Programmet begynner nå...

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, Diamant skrev:

Jeg har ikke TV. Kan du gi oss en oppsummering etter programmet? Særlig om det kommer noe nytt, selvfølgelig ☺️

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Limbo 2014 skrev:

Du sprer at TH kommer til politiet med info om savnet nøkkel tre dager etter at sak skiftet status til drapssak, og at han burde husket det før. Slik insinuerer du at han dikter opp eller kommer med ny info som kan tilsi at fremmede har hatt tilgang, etter at søkelyset er borte fra kidnapping. Det skaper grobunn for er rykte om at han dikter opp for å lure politiet. Helt uten at det må underbygges eller bevises eller dokumenteres. Hva om det ikke stemmer? 

Og du mener det ikke er skadelig? 

Til din opplysning. Dette er det innlegget jeg hadde. Har nå gått gjennom alle innleggene mine.  

Her er kopi av innlegget fra Fredag. 

Denne saken er full av ulogiske ting. Nøkkelen som skulle ha hengt i garasjen er bare en av tingene som er merkelige . En annen ting er pengekravet som kom noen få dager etter  at saken hadde skiftet karakter fra kidnapping til drapssak. I dette pengekravet kom det fram at vedkommende  som skrev mailen hadde inngående kjennskap til Anne Elisabeth (Lisbeth) sin helse. Kanskje har den som skrev brevet skrevet det for å få det til å virke som at Anne Elisabeth har gitt opplysningene selv og dermed var i livet. Ellers så har brevskriveren hatt kontakt med en i Hagen familien som har gitt opplysningen. Uansett så kan både nøkkelen kravbrevet tyde på at noen gjør dumme ting i stressede situasjoner. Kanskje nettopp det kan føre til at det blir en oppklaring i saken.

Innlegget er en dialog med en annen

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, fotballjenta skrev:

Jeg har ikke TV. Kan du gi oss en oppsummering etter programmet? Særlig om det kommer noe nytt, selvfølgelig ☺️

De starter med å si at politiet har brekt opp planker i gulvet i garasjen og at Asbjørn Hansen vet hvorfor... Det får vi vite senere regner jeg med.

• Liker 6
Skrevet
28 minutter siden, Diamant skrev:

Er det på TV Norge? 

Skrevet

Det kom egentlig ikke frem noe nytt på Åsted Norge.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, falka skrev:

Er det på TV Norge? 

TV2

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, The Kitten skrev:

Nei, jeg ble egentlig litt skuffa. De startet jo med å si at Asbjørn Hansen visste hvorfor de slo opp planker i garasjen, men han gjorde jo ikke det. Han kom bare med antagelser.

• Liker 7
Skrevet
26 minutter siden, Diamant skrev:

De starter med å si at politiet har brekt opp planker i gulvet i garasjen og at Asbjørn Hansen vet hvorfor... Det får vi vite senere regner jeg med.

Kanskje masse kontanter,verdibrev under gulvet? kan ikke ha gjemt AE der,så dum kan han ikke være.

Skrevet
2 minutter siden, The Kitten skrev:

TV2

Æsj! flere som ikke har TV ,men kun abbonerer på TV Norge og Dplay. 

• Liker 1
Annonse
Gjest Hansern
Skrevet

Selv om GM har gjort aldri så gode forberedelser, får man tenke på at det er én mann(maks 3) mot drøssevis av garva etterforskere og spesialister på det meste. Disse har brukt 18 mnd til å saumfare alt som saumfares kan, og fortsetter med det framover. Heldigvis er det rått parti i slike saker, som stort sett fører til oppklaring. 

Skrevet
26 minutter siden, The Kitten skrev:

Det gjør det virkelig aldri på slike program! 

Håper på en skikkelig pressekonferanse fra politiet snart. 

• Liker 7
Skrevet

Åsted Norge innslaget kom ikke med så mye nytt føler jeg. Siden TH nå er siktet, så kan de gjøre nye undersøkelser var vel essensen. Det ble også litt snakk om ressursbruk og press på å få en oppklaring, der var det litt delte meninger.

Jeg ble i hvertfall ikke mye klokere. Det var interessant å se litt videobilder fra området rundt huset da. På baksiden mot vannet ser det veldig landlig og "øde" ut, og forfra der hvor Asbjørn Hansen var intervjuet, var det fullt av blokker og bebyggelse med god oversikt over huset. Interessant.

• Liker 6
Skrevet

Noen som har oversikt på historikken om kommunikasjonen med kidnapperne? 

Var det ikke noe rart der med pengekrav eller beskjed som kom fra de, etter at politiet kom med uttalelser om endret teori? 

• Liker 2
Skrevet

Måtte han bli dement og avsløre ting.

Det er den eneste muligheten til å finne utav dette.

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...