Gå til innhold

Ukas hatobjekt 2: Dolly Duck (ja.. dama til Donald ja)

Donnie Darko

Anbefalte innlegg

Guffen på gården til Bestemor Duck overrasker meg ikke. Jeg ser for meg en tilbakestående gås som helst vil sitte på verandaen og spille banjo. Hele gåsa ser jo retard ut!

Nei, nei, nei. Guffen er en real stoner han. Sløver stort sett hele dagen, sikkelig peace & love. Kun avbrutt av noen reale matkick, og en og annen tur i "åkeren".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nei, nei. Guffen er en real stoner han. Sløver stort sett hele dagen, sikkelig peace & love. Kun avbrutt av noen reale matkick, og en og annen tur i "åkeren".

:ler:

Ja når du sier det... hehehe...men du var enig i resten? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men spørsmålet er vel hvordan man skal klare å lese donald på samme måten etter denne tråden.

Petter Smart kunne forøvrig passet godt som makka-friker. Holder seg stort sett inne, er oppe nattestid, og jobber konstant med sine "lure" ideer.

I så fall kunne Gulbrand kanskje vært pusher'n i Andeby. Litt sneaky bastard som holder seg litt i skyggene og tilsynelatende er rik helt uten grunn. Pengene han strør om seg kan jo være bestikkelser også...

Og Fantdonald da. Hva er caset her ? Er det egentlig Donald som tripper på LSD og tror han er superhelt som flyr rundt i en bil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Petter Smart tror jeg ble bra beskrevet der.

Gulbrand kan minne om "Brick Top" fra Snatch når du sier det..

Fantdonald er i mine øyne en veldig kinky Donald. Enten er dette en fetish han har eller så er det som du sier; en solid LSD-trip.

Men hva med Superlangbein. Hallo. Dette dyret løper rundt i undertøyet, med et håndkle surra rundt halsen. Han spiser "supernøtter" og "flyr". "Supernøtter" kan oversettes til sopp, og "flyr".. vel dere skjønner poenget.

Mikke Mus er en tvilsom krabat. En nesevis fysak som skal ha en finger med i alt. Dette er helt klart en "dirty cop" som tar smøringer som bare det.

Politimester Fix er den litt naive og late karen som høyst sannsynlig blir truet av Mikke. Mikke har nok et og annet på Fix, antageligvis dørti bilder av han og Klara Ku, eller hemmeligheten om at Fix bruker dameundertøy.

Fetter Anton er playah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

spøkelseskladden da? Er han bare en stakkars vanlig mann under alt det svarte? han prøver hardt å komme inn i gothmiljøet, men skjønner kanskje ikke at bomull er ut? han må skaffe seg kostyme i fløyel!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Guri malla - jeg er så imponert over alt dere kan og vet om Andeby og alle som bor der? Skulle nesten tro det var en realityserie som gikk på tv om dagen jo.....

Men kanskje jeg visste alt dette den gang jeg leste Donald, jeg også... antakeligvis, men det er så lenge siden. Leser bare hekleoppskrifter jeg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Hekleoppskrifter er Bestemor Duck sin geseft. Men hun og Guffen MÅ jo ha noe mystisk på gang! Jeg mener; han gjør jo ingenting, labber rundt i åkeren og spiller banjo og Duck lager kaker - hvem faen arbeider på den gården egentlig?? Polske imigranter? Slaver??

Hun bestemor Duck tror jeg har noen ekstra ingredienser fra åkeren sin i de kakene - så blid som hun alltid er! (men gavmild er hu', det skal 'a ha!)

Klara ku er forresten transe, ingen kan være sååå svæære og ha såå mye sminke uten at de er under falskt flagg. Og med DE muggene da gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:grinele:

Fantastisk godt Darko!!

For øvrig er 'The big lebowski' en av de absolutt beste filmene jeg har sett i mitt liv! Jeg tror ikke jeg tar vann over hodet dersom jeg påstår å ha sett (og lyttet til) denne filmen - si 50 ganger :-) Kansje mer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grinele:

Fantastisk godt Darko!!

For øvrig er 'The big lebowski' en av de absolutt beste filmene jeg har sett i mitt liv! Jeg tror ikke jeg tar vann over hodet dersom jeg påstår å ha sett (og lyttet til) denne filmen - si 50 ganger :-) Kansje mer :-)

hehe.. jeg så den som vorspiel hver helg i nesten 3 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror se og hør ville gitt gode penger for alle avsløringene her inne.

Det er mange som undrer seg over Guffen.

Han er som dere alle bemerker en utrolig lat jævel, som enten sover eller spiser.

Han jobber ALDRI!

Han bor og spiser gratis hos en eldre dame, som har vært enslig siden dinosaurene hersket.....

Guffer er nok noen hakk mer viril når han betaler kost og losji "in naturalia".

Den slue gamle dama har sin egen boy-toy, som har som eneste jobb å "pløye litt åker" innimellom.

Noen avslørende foto derfra, så er nok Sven O og Cowboy-Laila glemt for en stund....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er som dere alle bemerker en utrolig lat jævel, som enten sover eller spiser.

Han jobber ALDRI!

Han bor og spiser gratis hos en eldre dame, som har vært enslig siden dinosaurene hersket.....

Den slue gamle dama har sin egen boy-toy, som har som eneste jobb å "pløye litt åker" innimellom.

Noen avslørende foto derfra, så er nok Sven O og Cowboy-Laila glemt for en stund....

Ho ho! Da kunne de like gjerne ta et "hjemme-hos-besøk" hos oss! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest lurven

min personlige favorittmus i andeby er minnie.

hun ser riktignok veldig søt og uskyldig.

men under hennes pene ytre tror jeg det skjuler seg et skikkelig villdyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
:hoho: Dette var en morsom tråd. Av og til kommer desverre min indre Dolly til overflaten. Tror jeg gjør "indre Dolly" til nytt uttrykk :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en gjest

Han jobber ALDRI!

Hva faen er det du insinuerer? At bestemor driver med incest? :evil:

Hun tok til seg Guffen som gårdsgutt, da han er så lat at ingen andre vil ha han. Han er forøvrig barnebarnet til bestemor Duck's bror.

Slektstre

Portrett Guffen

Ellers lurer jeg mer på Spøkelseskladden. Som seroxata sier: Er han en som prøver å komme i gothmiljøet? Eller er det en vanlig andebyborger vi ikke mistenker? (som i parallellverdenen hvor det er Langbein som er Kladden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...