AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #701 Del Skrevet 11. februar 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser ut til å være stor tvil i og med at så mange forsøker å finne svaret for tiden. Og mange tviler jo ikke lenger. De er overbevist om at den er flat. Anonymkode: f6cbc...be6 At noen velger å så tvil om forlengst vedtatte sannheter gjør ikke tvilen mer realistisk av den grunn. Selvfølgelig er det mye som er vanskelig å undersøke selv for folk flest og da må vi bare velge hva vi vil tro på. For min del er det vel fundamentert vitenskap. Det blir jo helt umulig hvis man skulle tvile på alt man selv ikke har funnet løsninger på. Det kan likevel se ut som om det er lettere å få gehør for underlige (konspirasjons)teorier nå enn før. For 50 år siden var det neppe mange som tvilte på at Jorda var rund. Nå ser det utrolig nok ut til at noen faktisk tror dette. Det er helt fantastisk hvor ukritiske noen er. Anonymkode: ea664...217 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #702 Del Skrevet 11. februar 2020 45 minutter siden, AnonymBruker said: At noen velger å så tvil om forlengst vedtatte sannheter gjør ikke tvilen mer realistisk av den grunn. Selvfølgelig er det mye som er vanskelig å undersøke selv for folk flest og da må vi bare velge hva vi vil tro på. For min del er det vel fundamentert vitenskap. Det blir jo helt umulig hvis man skulle tvile på alt man selv ikke har funnet løsninger på. Det kan likevel se ut som om det er lettere å få gehør for underlige (konspirasjons)teorier nå enn før. For 50 år siden var det neppe mange som tvilte på at Jorda var rund. Nå ser det utrolig nok ut til at noen faktisk tror dette. Det er helt fantastisk hvor ukritiske noen er. Anonymkode: ea664...217 Regner med at de fleste er trollz. Anonymkode: 2d359...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #703 Del Skrevet 11. februar 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Regner med at de fleste er trollz. Anonymkode: 2d359...d77 Du har forhåpentligvis rett. Anonymkode: ea664...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #704 Del Skrevet 12. februar 2020 Men det var ikke det jeg skulle si. Er det noen som kjenner til Alex Jones og hans Infowars? Flat Jord er den ENESTE konspirasjonsteorien han ikke på noen som helst slags måte tar alvorlig, hvorfor det tro? Anonymkode: d5557...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #705 Del Skrevet 12. februar 2020 Denne videoen er litt vanskelig å komme gjennom pga de alle snakker i munnen på hverandre, men her sier Alex at han kjenner NASA-folkene, at bildene av månelandingen var fake, men ikke selve landingen, og at jorden er rund. Han gjør faktisk research på alle disse konspirasjonsteoriene og han har aldri sagt at jorden er flat. Anonymkode: d5557...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 12. februar 2020 #706 Del Skrevet 12. februar 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan likevel se ut som om det er lettere å få gehør for underlige (konspirasjons)teorier nå enn før. For 50 år siden var det neppe mange som tvilte på at Jorda var rund. Nå ser det utrolig nok ut til at noen faktisk tror dette. Det er helt fantastisk hvor ukritiske noen er. Jeg tipper at det ikke er så mange som tror det men de får litt oppmerksomhet ved å hevde at de gjør det. Som tidligere nevnt, har det aldri før vært så lett å nå frem med sitt budskap og bare det er radikalt nok, får man oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #707 Del Skrevet 12. februar 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Denne videoen er litt vanskelig å komme gjennom pga de alle snakker i munnen på hverandre, men her sier Alex at han kjenner NASA-folkene, at bildene av månelandingen var fake, men ikke selve landingen, og at jorden er rund. Han gjør faktisk research på alle disse konspirasjonsteoriene og han har aldri sagt at jorden er flat. Anonymkode: d5557...e11 HAHA, Alex Jones er virkelig en man skal høre på. Anonymkode: 2d359...d77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #708 Del Skrevet 12. februar 2020 7 timer siden, LeneXCII skrev: Jeg tipper at det ikke er så mange som tror det men de får litt oppmerksomhet ved å hevde at de gjør det. Som tidligere nevnt, har det aldri før vært så lett å nå frem med sitt budskap og bare det er radikalt nok, får man oppmerksomhet. Du har nok mye rett i det og vi får håpe det er slik. Anonymkode: ea664...217 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #709 Del Skrevet 12. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: HAHA, Alex Jones er virkelig en man skal høre på. Anonymkode: 2d359...d77 Det er ikke snakk om å "skulle høre på" Alex Jones eller ei, det er snakk om at han er en av de aller største som etterforsker konspirasjonsteorier og han tror ikke på Flat Jord. Alt annet blir tatt seriøst av han, men ikke dette. Hvorfor det tror du? Tilfeldig? Anonymkode: d5557...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 12. februar 2020 #710 Del Skrevet 12. februar 2020 Hvis jorda er flat, hvor er enden/kanten? Hvem kan vise bilder av den? Og hvordan forklarer de at man ender opp på utgangspunktet etter en runde rundt den "flate jorden"? Det er jo så dumt at det er lite troverdig at noen tror på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #711 Del Skrevet 14. februar 2020 På 12.2.2020 den 16.39, LeneXCII skrev: Hvis jorda er flat, hvor er enden/kanten? Hvem kan vise bilder av den? Og hvordan forklarer de at man ender opp på utgangspunktet etter en runde rundt den "flate jorden"? Det er jo så dumt at det er lite troverdig at noen tror på det. Kjenner du noen som har gått RUNDT jorda? Eller har du lest dette på vg.no og nasa.com? Anonymkode: 74a59...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #712 Del Skrevet 14. februar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner du noen som har gått RUNDT jorda? Eller har du lest dette på vg.no og nasa.com? Anonymkode: 74a59...004 Gått rundt jorda? På vannet? Anonymkode: ea664...217 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjeste mann Skrevet 15. februar 2020 #713 Del Skrevet 15. februar 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner du noen som har gått RUNDT jorda? Eller har du lest dette på vg.no og nasa.com? Anonymkode: 74a59...004 Jeg har personlig flydd jorden rundt. Reiseruten hadde vært 100% umulig dersom jorden hadde vært flat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #714 Del Skrevet 15. februar 2020 3 minutter siden, Gjeste mann said: Jeg har personlig flydd jorden rundt. Reiseruten hadde vært 100% umulig dersom jorden hadde vært flat. Du har kanskje ikke sett et flat earth kart Anonymkode: f6cbc...be6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #715 Del Skrevet 15. februar 2020 prøv selv å google flat earth map og se hvor mye du ikke har tenkt på eller flat earth map circumnavigating Anonymkode: f6cbc...be6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjeste mann Skrevet 15. februar 2020 #716 Del Skrevet 15. februar 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har kanskje ikke sett et flat earth kart Anonymkode: f6cbc...be6 Jo, det har jeg gjort. Du kan jo f.eks. prøve følgende: Finn frem et kart over denne såkalte flate jorda.. - Finn 3 byer: Auckland (NZ), New York (US) og Santiago (Chile). Hvordan kan det ha seg at flytiden Auckland - Santiago er ca 11 timer og flytiden New York - Santiago også er ca 11 timer? Iflg det flate kartet deres så må Auckland - Santiago være minst dobbelt så langt. Kanskje det kommer av at jorda er rund? Go figure. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 15. februar 2020 #717 Del Skrevet 15. februar 2020 Spørsmålet har sikkert kommet opp før, men det er så mange sider, så her er mitt spørsmål ; Er det kun jorden som det menes er flat, eller skal det gjelde alle planeter ? Jeg har jo selv stirret inn i et teleskop, og jeg har ikke fått inn noen flate planeter. Månen er rund, solen er rund, så hvorfor i all verden skulle denne ene planeten ( jorden) være flat ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #718 Del Skrevet 15. februar 2020 1 hour ago, Infinity said: Spørsmålet har sikkert kommet opp før, men det er så mange sider, så her er mitt spørsmål ; Er det kun jorden som det menes er flat, eller skal det gjelde alle planeter ? Jeg har jo selv stirret inn i et teleskop, og jeg har ikke fått inn noen flate planeter. Månen er rund, solen er rund, så hvorfor i all verden skulle denne ene planeten ( jorden) være flat ? Paaske mener jo at andre planeter ikke finnes, at det bare er lyspunkter under domen. Anonymkode: 2d359...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 15. februar 2020 #719 Del Skrevet 15. februar 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Paaske mener jo at andre planeter ikke finnes, at det bare er lyspunkter under domen. Anonymkode: 2d359...d77 Og varmen fra solen er bare en illusjon ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #720 Del Skrevet 16. februar 2020 4 hours ago, Infinity said: Og varmen fra solen er bare en illusjon ? En sterk "lampe"?. Noe sånt. Anonymkode: 2d359...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå