Gå til innhold

Syns unge jenter at eldre menn er attraktive?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hørte ei jente på 18 si at en kar jeg kjenner, som er ca 40 år, var dritkjekk... Hun sa at hun ble helt skjelven i knærne når han var i nærheten...

Er dette vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 28, og kan nok lett synes at menn over 40 kan være "skjelve-i-knærne-kjekke"

Samme kan unggutter og likealdrende... kommer liksom litt mer an på mannen en hans alder.

Men fra det til å ønske ett forhold, kan det likevel være milevis av vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo si at selv om Richard Gere nesten kunne vært bestefaren min så er det få men jeg synes er så sexy som han! Jobber dessuten sammen med en kjempesexy mann på 52 år (sukk...)

Jeg kan absolutt tenne på eldre menn, men som kjærestekandidater må de være mer på min egen alder. Samboeren min er 25, og det synes jeg er helt perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At unge kvinner tenner på eldre menn er kanskje en myte oppfunnet og spredt av ... ja eldre menn.

Nja, at det er en myte er vel en smule drøyt å si...... selv om det ikke er slik at alle yngre jenter tenner på eldre menn.

Men at det forekommer at yngre jenter tenner på eldre menn er det ingen tvil om........ det har vært litt for mange diskusjoner her på Kvinneguiden om yngre jenter/eldre menn til at å påstå at dette er en myte skapt av eldre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du tenker på at ei jente på 22 er sammen med en mann på 33, så forekommer det sikkert.

Men når jeg tenker eldre mann, så tenker jeg en over 40 som er sammen med en som er under 24.

Men det er mine tanker da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er individuelt hva man forbinder som stor aldersforskjell, men når jenta f.eks er under 20 og mannen over 50, da kan det vel ikke være tvil om at jenta tenner på eldre menn?

Altså "eldre" i forhold til hennes alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo egentlig en teit problemstilling: Syns unge jenter at eldre menn er attraktive?

Er ikke det en smakssak da???

Spørsmålet er like dumt som: synes eldre menn at yngre jenter er mer attraktive.

sorry.................. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg var i bryllup forleden og traff en 17 åring . Han hadde en utstråling og sexappel som jeg sjelden har sett hos menn som har vært dobbelt så gamle, En gammel nabo av meg er 65 år og han er også en helt utrolig lekker mann

D er mannen ikke alderen som gjør d!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at dette er individuelt.

Kommer an på personenen liksom.

Den eneste "eldre" mannen jeg synes er sexy er nok Bruce Willis, men det er fordi han har en utstråling som sier "skøyeraktig unggutt".

Har alltid falt for gutter på min egen alder og jo eldre jeg blir... jo yngre blir guttene jeg faller for. Jeg hadde ikke orket å være sammen med en mann som var mer enn 3 år eldre enn meg tror jeg. Man skal jo aldri si aldri, men akkurat nå har jeg det fin fint med samboern min som selvfølgelig er noen måneder yngre enn meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh.

Forelsket har jeg vært i både gutter på min alder og gutter på 28+...

Sambo med en på 33, og tenner mest på ham pga det han har i topplokket, og pga at han tar ANSVAR (som er den tryggeste og mest attraktive egenskapen jeg vet om) og har en kjempeherlig humor.

Enig med sexysadie, det er mannen som gjør det.

(Hadde han lest dette hadde han økt de daglige treningstimene på SATS fra 1 til 5 timer... stakkars :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Duchess

Spøs hva du mener med eldre da....kommer jo an på jentas alder det....

Jeg er sammen med en som er 9 år eldre enn meg, jeg har aldri intr meg for guttevalper på min egen alder.

Det er turn-off det.

Men når det er 20 års aldersforksjell og mer, beklager, men jeg fatter det ikke.

Kunne ikke falle meg inn å tenne på personer eldre enn foreldrene mine,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 år... Jeg tror aldri jeg har tenkt at en mann som er over 40 er dritkjekk.. Jeg har nok tenkt det om menn som er litt yngre en 30. Men når de er 40 er de for gammle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Leia, ikke innloget

Nei.

Ikke hvis mine veninner gjennom hele min oppvekst setter standarden. Vi syntes alle at gamle menn var ekle, litt skumle potensielle pedofiler hvis de viste interesse. Jeg husker at vi fikk frysning på ryggen bare av tanken. Med gamle tenker jeg at vi mente 40 åringer +. Noen få tredveåringer gikk til nød. Men så spørs det jo hva man legger i unge jenter...

Jeg tror det er denne følelsen/ frysningen på ryggen eller minnet av den hos oss nå når vi selv er litt eldre, som gjør at endel kvinner ikke liker tanken på konstellasjonen fjortisjente + 40 åring. Det blir litt vanskelig å tro at jenta har det godt i dette forholdet. Dessuten er det faktisk ikke så lite pedofilt. Det er en grunn til at jenta da er definert som ulovlig/ for ung til sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goldman

Nå får vi holde oss på matta, Leia!

Utgangspunktet var 18-årige kvinner(jenter?), og mer voksne menn 35-40-45. Hvordan klarer du å få et slikt forhold til å bli pedofilt???? Skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kusine på 21 er sammen med en på 31....og de er nesten forlovet.Han er jo kjempegrei mot henne og behandler henne veldig bra,men jeg var ganske skeptisk til alderen hans i begynnelsen....De gikk såpass langt at jeg trodde at han prøvde å lure henne.....og han var en slags pervo gris,men jeg innrømer at jeg tok feil. Oxo for å ikke gå lengre så har jeg min egen søster da hun var 16 var hu sammen med en 26 åring...Det likte jeg ikke noe særlig nei må jeg si.....Det ble bråk jaaaa...en stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous

ja det er vanlig at yngre jenter tenner på eldre menn, jeg gjør også det (jeg er 17), men jeg har aldri likt noen så gamle som 40! Jo forresten det har jeg... sannelig!!! :o men de jeg vanligvis liker er de mellom 20-25 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...