Observer Skrevet 8. januar 2019 #161 Del Skrevet 8. januar 2019 6 minutter siden, Senil skrev: Diskuterer ikke noe med voksne folk som bruer ordet "haters" hvis ikke noen er enig. 👍 👍 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #162 Del Skrevet 8. januar 2019 9 minutter siden, Senil skrev: Diskuterer ikke noe med voksne folk som bruer ordet "haters" hvis ikke noen er enig. Så det er bare unge folk som har det ordet til rådighet? Må jo snakke et slik språk at dere forstår det 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 8. januar 2019 #163 Del Skrevet 8. januar 2019 11 minutter siden, Senil skrev: Diskuterer ikke noe med voksne folk som bruker ordet "haters" hvis ikke noen er enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemorbare Skrevet 8. januar 2019 #164 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) 8 minutter siden, Tone238 skrev: Så det er bare unge folk som har det ordet til rådighet? Må jo snakke et slik språk at dere forstår det 😁 Dette er er diskusjonsforum og du har vel lagt merke til at flesteparten bruker et godt språk, ikke sms språk og tenårings språk. Du må godta at andre ikke er enig med deg på lik linje som vi må godta at du ikke er enig med oss. Tilføyelse: det blir så krampaktig å slenge ut "haters" bare fordi noen er uenig med deg. Endret 8. januar 2019 av Lillemorbare La til 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #165 Del Skrevet 8. januar 2019 Akkurat nå, Lillemorbare skrev: Dette er er diskusjonsforum og du har vel lagt merke til at flesteparten bruker et godt språk, ikke sms språk og tenårings språk. Du må godta at andre ikke er enig med deg på lik linje som vi må godta at du ikke er enig med oss. Jeg har sett mange sleng uttrykk er brukt her inne. Hatere er haters på engelsk, så hvem har bestemt at det er et tenåringsspråk? Ja det godtar jeg. Har jeg sagt noe annet. Men jeg forandrer ordet til hatere da, så slipper det å bli diskutert opp og ned i mente her. Hold dere til tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 8. januar 2019 #166 Del Skrevet 8. januar 2019 Å skrive at noen har spiseforstyrrelse er vel spekulasjon og bør slettes og arkiveres? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 8. januar 2019 #167 Del Skrevet 8. januar 2019 38 minutter siden, Tone238 skrev: Jo det har jeg, men hun ble jo ikke så forandret. Hun fikk fyldigere ansikt og linjer ble mindre. Men hun har jo samme utseende, bortsett fra litt større lepper nå enn da. Hun ble mye finere. Men hvorfor må man fylle kroppen med slik gift? Hvorfor kan vi ikke være som vi er? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 8. januar 2019 #168 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) 3 minutter siden, Tone238 skrev: Jeg har sett mange sleng uttrykk er brukt her inne. Hatere er haters på engelsk, så hvem har bestemt at det er et tenåringsspråk? Ja det godtar jeg. Har jeg sagt noe annet. Men jeg forandrer ordet til hatere da, så slipper det å bli diskutert opp og ned i mente her. Hold dere til tema. En forklaring. Det å hate er en ekstrem følelse.Hate gjør man sjeldent, ja mest sannsynlig aldri i sitt liv. Det å si at de som er uenige, eller kommer med kritikk, hater, er rett og slett slemt og småelig, slike mennesker har jeg ikke noe til overs for Og jeg tror faktisk jeg har med meg de aller fleste oppegående på det. Endret 8. januar 2019 av Senil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #169 Del Skrevet 8. januar 2019 4 minutter siden, Senil skrev: En forklaring. Det å hate er en ekstrem følelse.Hate gjør man sjeldent, ja mest sannsynlig aldri i sitt liv. Det å si at de som er uenige, eller kommer med kritikk, hater, er rett og slett slemt og småelig, slike mennesker har jeg ikke noe til overs for Og jeg tror faktisk jeg har med meg de aller fleste oppegående på det. Det er jo et sleng uttrykk da. Ikke liker da! Er det bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #170 Del Skrevet 8. januar 2019 5 minutter siden, terteskjell skrev: Men hvorfor må man fylle kroppen med slik gift? Hvorfor kan vi ikke være som vi er? Det må du ikke spørre meg om, jeg har ikke svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #171 Del Skrevet 8. januar 2019 7 minutter siden, miss summers skrev: Å skrive at noen har spiseforstyrrelse er vel spekulasjon og bør slettes og arkiveres? Det er jo ingen spekulasjon. Bloggeren sier selv hun har det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemorbare Skrevet 8. januar 2019 #172 Del Skrevet 8. januar 2019 2 minutter siden, Tone238 skrev: Det er jo ingen spekulasjon. Bloggeren sier selv hun har det. Uansett om KM sier selv om hun har det, er det ikke rett av noen å diskutere hennes psysiske helse. Det er en privat sak som kun hun kan uttale seg om, ikke vilt fremmede på nett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 8. januar 2019 #173 Del Skrevet 8. januar 2019 10 minutter siden, Tone238 skrev: Det er jo ingen spekulasjon. Bloggeren sier selv hun har det. Rapporterer det jeg ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #174 Del Skrevet 8. januar 2019 7 minutter siden, Lillemorbare skrev: Uansett om KM sier selv om hun har det, er det ikke rett av noen å diskutere hennes psysiske helse. Det er en privat sak som kun hun kan uttale seg om, ikke vilt fremmede på nett. Når bloggen hennes handler mye om dette, og bloggeren selv sier hun har dette og er åpen om det, må det vel få diskuteres her. Det gjør jo det i bloggen til HD også. Denne tråden handler jo om bloggen og dens innhold, og det er jo det som skal diskuteres i denne tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #175 Del Skrevet 8. januar 2019 3 minutter siden, miss summers skrev: Rapporterer det jeg ☺️ Gå inn på HD tråden og rapporter der også da ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 8. januar 2019 #176 Del Skrevet 8. januar 2019 16 minutter siden, Tone238 skrev: Gå inn på HD tråden og rapporter der også da ☺️ Er i denne tråden jeg ☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #177 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) 4 minutter siden, miss summers skrev: Er i denne tråden jeg ☺️ Ja, men det skal ikke være forskjell på hva som er lov i tråder. Det skal være likt. Endret 8. januar 2019 av Tone238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. januar 2019 #178 Del Skrevet 8. januar 2019 1 time siden, Senil skrev: Diskuterer ikke noe med voksne folk som bruer ordet "haters" hvis ikke noen er enig. Så sant 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 8. januar 2019 #179 Del Skrevet 8. januar 2019 Nå har KariMaritas skrevet i bloggen sin om sine kosmetiske behandlinger. Interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 8. januar 2019 #180 Del Skrevet 8. januar 2019 2 minutter siden, Tone238 skrev: Ja, men det skal ikke være forskjell på hva som er lov i tråder. Det skal være likt. Ja, enig i det. Men det fungerer ikke slik på KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg